? за блоу офф клапан

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 19.10.2006

? за блоу офф клапан

Мнение от Ro_Ja » 17 Яну 2007, 19:56

здравеиче колеги ппредлагат ми едно такова клапанче и се позамислям дали да него взема
Та въпроса ми е може ли да се монтира на 318ТДС и как става .идеята е да се постигне това характерно съскане при турбо бегачките и ако може някои да ми обясни точно за какво служи и скъсява ли то живота на двг и турбото
Благодаря за всички мнения!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: ? за блоу офф клапан

Мнение от ludiagsm » 17 Яну 2007, 20:48

Ro_Ja написа:здравеиче колеги ппредлагат ми едно такова клапанче и се позамислям дали да него взема
Та въпроса ми е може ли да се монтира на 318ТДС и как става .идеята е да се постигне това характерно съскане при турбо бегачките и ако може някои да ми обясни точно за какво служи и скъсява ли то живота на двг и турбото
Благодаря за всички мнения!



дизелите нямат дроселова клапа когато върнеш газта няма от къде да дойде вакуума който от своя страна да отвори блоу оф клапана и да получиш харектрното съскане , преди година мислех вариант за един колега пак с турбо дизел кола , да се вземе вакуум от вакуум помпата на сервото и посредством газаджииски клапан да с еподава вакуум щом си върнал газта :) ако не ме разбираш завънни да ти обясня

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 19.10.2006

Мнение от Ro_Ja » 18 Яну 2007, 12:09

значи като цяло процеса ми звучи доста сложен по добре да се откажя :confused:
Мерси все пак

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 23 Мар 2007, 12:48

Темата е малко старичка но .....има ли някакви нови развития?
Вчера говорих с едно френдче което си турбилира ладичката и ми каза че е сложил блофа на колекторите,каза ми че съска здраво но ако върнерш гаста и много разтоварва и оборотите падали и трябвало при снямата да я държжиш в оборот.... важи ли същото и за печките и дали ще се получи?
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 23 Мар 2007, 12:57

Last Ride за наще печки остъй блоу офф клапан ами да поразпитам аз за westgate имаше един човек в форума дето можеше да ми обясни всичко ама нейсе изгониха го... Та някой ако знае нещо по въпроса за външен westgate да казва...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 23 Мар 2007, 13:07

wastegat-a се слага на топлата част на турбото, blow-off-a на студената. wastegate-a не издава никакъв "полезен" звук...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 23 Мар 2007, 18:38

Нямах предвид издаването на "полезни" звуци имах предвид покачване на мощността и подобряване на respons-а на колата.А блоу офф клапана има ли някакъв друг ефект върху двг или само сссъсссска :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 23 Мар 2007, 22:33

Идеята на блоу офф-а е да не пръснеш тръбите и да не повредиш турбото. Какво по-хубаво ако има и малко звукови ефекти :D
Конете идват от другаде ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 23 Мар 2007, 23:02

Ясно ми е за блоу-офф клапана...Питането ми е за westgate клапана.Има ли смисъл да се сложи външен такъв на печката?Както казах имаше човек в форума който можеше да разясни много подробно всичко ама :confused: ...Какъв ще бъде ефекта според вас/ще трябва ли да се мапва електроника/колко мм трябва да е клапана,изобщо всичко за клапана.Който знае нека се включи :)

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook