За EGR клапана

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.02.2007

Мнение от cupofcoffee@ » 02 Мар 2007, 21:54

Maverik написа:Добре де,но след шунтирането на клапана,колата не загрява ли по-бавно.Нека колегите,които са го шунтирали да споделят

Abraham Lincoln: “Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt.”

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 04 Мар 2007, 21:58

:roll: и к'во ще рече това :uups:
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 05 Мар 2007, 16:46

Най-накрая и аз изолирах EGR-a но без гарнитура,само запуших онова мъкуче.Ами да ви кажа има малка разлика във вървежа на колата особено като мина 4000об/мин :twisted: не я бях карал така отдавна тая кола (да изцедя 1-ва 2-ра и 3-та скорост), но за да не си бъобразявам преди да изолирам клапана поизцедих до 3-та за да видя как се развърта мотора преди и след интервенцията.

ПС:
А след тези тестове останах с преповдигнат адреналин, не мога просто да го опиша :mhihi:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 06 Мар 2007, 13:16

Maverik написа:Добре де,но след шунтирането на клапана,колата не загрява ли по-бавно.Нека колегите,които са го шунтирали да споделят

Не мисля че има такова нещо поне не ми е направило впечатлиние.Сега колкото повече време кара без този клапан все повече остановявам че колата върви по-добре при всички начини и стилове на каране :D Осоенно на дълаг път като и пусна автопилота като дойде стръмно преди кутията сваляше една предавка а сега не прави така върви си на 5-та предавка без проблеми.И може би най-важното разхода падна някаде с литър :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 06 Мар 2007, 13:34

Тва за разхода сериозно ли бе?Ако е така още довечера слизам в гаража да го изолирам тоя гад! :mhihi:
Иначе ако някой пусне снимка на е36 как го е направил ще ми е полезно,ама и на е34 няма да откажа снимков материал.Какво правите с тръбичката дето е изолирана там?Оставяте я да си седи ли?Или... :roll:
Значи на снимката която съм дал се вижда клапана.Някой може ли да пообясни точно как става работата.В неделя ше се прави сигурно.
И тва с намалянето на разхода ме заинтригува :D
П.П.Значи сега с 1 съм посочил тръбичката която се запушва,а пък с 2 там отдолу под кората има една по-голяма тръба нали тя ся запушвала с капачката от бира?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 06 Мар 2007, 16:25

Развиваш двета болчета на металната тръба дето влиза в клапна №2 на твоята снимка и там слагаш капачката от бира като и пречукваш назъбената периферия и и изтъркваш гуменото оплатнение отдолу ;)
За разхода не се базикам ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 06 Мар 2007, 16:59

Ами добре ами тая тръба дето идва отдолу не трябва ли и тя да се запушва или си я оставяте така да виси :?: И тая малката тръбичка и нея ли така си я оставяте да си виси просто?Иначе работата е ясна ще се прави тая интервенция тея дни после ще се покара 100-200км и тогава ще кажа впечатления...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 06 Мар 2007, 17:27

вече минах над 500км и наистина се осеща разлика в ниските (при потегляне) и при доускоряване,но засега нямам впечатления как е във високите
При мен поне несе осеща някаква разлика в разхода
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 06 Мар 2007, 17:38

Nightmare написа:Тва за разхода сериозно ли бе?Ако е така още довечера слизам в гаража да го изолирам тоя гад! :mhihi:
Иначе ако някой пусне снимка на е36 как го е направил ще ми е полезно,ама и на е34 няма да откажа снимков материал.Какво правите с тръбичката дето е изолирана там?Оставяте я да си седи ли?Или... :roll:
Значи на снимката която съм дал се вижда клапана.Някой може ли да пообясни точно как става работата.В неделя ше се прави сигурно.
И тва с намалянето на разхода ме заинтригува :D
П.П.Значи сега с 1 съм посочил тръбичката която се запушва,а пък с 2 там отдолу под кората има една по-голяма тръба нали тя ся запушвала с капачката от бира?


Значи мъркучето,което си посочил с 1 го вадиш и го запушваш с едно болтче и за да не си виси свободно това мъркуче може да го привържеш със една "свинска опашка" за някое друго мъркуче. А тръбата която си посочил с 2 може и да не я запушваш,така поне на мен ми казаха,щото като изолирам мъркуч 1 така не се получава разреждане в EGR-a и той стои постоянно затворен,т.е не пуска изгорелите газове обратно в ДВГ-то. Даже един мой познат,който има Астра е извадил направо EGR-a и ми показа нагледно как работи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 22 Мар 2007, 23:13

пичове дано не прозвучи тъпо на всичко изписано до тук, но ЕГР-а освен за екология и да влошава горивния процес дали бай немец не му е предвидил и друга роля ?

в полза на мотора имам впредвид?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 23 Мар 2007, 1:00

Ами с доста хора се консултирах и доста работи изчетох и всички отговори на въпросите ми водеха,че EGR-a е само за екология


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 23 Мар 2007, 10:58

nandrolon написа:пичове дано не прозвучи тъпо на всичко изписано до тук, но ЕГР-а освен за екология и да влошава горивния процес дали бай немец не му е предвидил и друга роля ?

в полза на мотора имам впредвид?

В полза на екологията е колега но на определени километри требе да се сменя с нов за да работи нормално колата и да не прецака двигателя :idea: Тука е вапрос на личен избор дали да го смениш или да го изолираш ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 23 Мар 2007, 12:58

Днес попаднах на един сайт мисля на френски на който един ентусиаст :D показва как си е почистил EGR клапана, ето и линка http://www.forum-auto.com/pole-technique/section12/sujet355923.htm
Който мисли че с изолирането му вреди на двигателя, то може да си го почисти и да се радва на работата му. Аз лично , моят съм го запушил с гарнитура от капачка (от компот :mhihi: )

:OT: Колеги отварям нова тема за филтър на картерните газове при тдс-а, моля включете се!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 24 Мар 2007, 19:09

колеги днес изолирах на е39-ката тоя клапан и не усетих някаква разлика , нещо има ли шанс да съм прецакъл или грешката ми е че не я покарах преди и след това за да направя сравнение ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 25 Мар 2007, 17:49

Трябвало е първо да изцедиш 1-ва 2-ра и 3-та предавки на макс, след това да го изолираш и пак да повториш същото упражнение. При мен имаше разлика,не беше кой знае какво,но се усещаше.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook