Температурата на маркучите

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от veso VTK » 21 Мар 2007, 13:02

---Нормално е да са малко по твърди маркучите в следствие на температурата.Водната система създава налягане когато колата загрее.Но не трябва да са прекалено твърди.Със сигурност трябва да смениш термостата и както Станчев е написал,провери водната помпа.Може да е превъртяла.Дано само да не си спукал главата.Успех.Пиши за резултати.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.10.2004
Местоположение: София

Мнение от loobian » 21 Мар 2007, 13:38

Пичове, термостат си купих на Behr 80 градусов.
Само, че няма кой да ми го смени към 19ч май... някой знае ли майстор който да работи поне до към 19:30ч, че към 19ч да отида да ми го смени?

Благодарско!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.10.2004
Местоположение: София

Мнение от loobian » 21 Мар 2007, 15:13

Намерих си къде да го сменя тази вечер. Ми да видим...то ще си покаже. Стискайте палци колеги!

Като го сменя и го тествам тази вечер, ще пиша...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.10.2004
Местоположение: София

Мнение от loobian » 21 Мар 2007, 23:18

Колеги, проблемът като че ли е решен... хайде да не казвам със сигурност, нека я покарам колата 1-2 дни, но така си мисля...

Като махнахме виско-то, пипнах радиатора и интересното беше че е горещ горе, а долу е студен.
Дойде един познат, който в автосервиз работи, и се зае със смяната на термостата. Смени термостата, след което реши да тества дали водната помпа работи... не работеше. Започна да обезвъздушава системата. Отвори капачката на резервоарчето за антифриз както и малкото капаче до тази капачка. Двигателят работи и го фурсираме, и чакаме. През това време натискаше долният мъркуч на радиатора (този за големия кръг), и водата в казанчето ходеше нагоре-надолу, като от време на време доливахме още вода.
След около 15 минути обезвъздушаване по този начин, радиаторът започна да грее до средата, и след около още 5-10 минути, започна целият да грее. Системата беше обезъвздушена. Също така, и водната помпа започна очевидно да работи (като фурсираш двигателя, водата в казанчето спада).


Сега всичко изглежда наред, колата не грее, макар че не я карах много, че стана късно и ми се спи...
Утре ще тествам, но съм почти сигурен че вече всичко е наред :)

Дано темата е полезна и на някой друг :)

П.С. Маркучите вече не се втвърдяват, тъй че като че ли по двигателя всичко е ток и жица :)
П.П.С. Виското пак не ебава...аз да се *** в глупака купих 2ра ръка виско, уж на 2 месеца било, ама май и то е предало богу дух..но странното е че като е студено то върти. Щом се стопли колата (за 10тина секудни някъде) и отцепва :(
Последна промяна loobian на 22 Мар 2007, 8:33, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от veso VTK » 22 Мар 2007, 0:29

---Какво значи че водната помпа в началото не е работила а после е проработила? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Няма такъв филм.Тя или работи или не работи.Ако греша ме поправете.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.10.2004
Местоположение: София

Мнение от loobian » 22 Мар 2007, 8:27

veso VTK написа:---Какво значи че водната помпа в началото не е работила а после е проработила? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Няма такъв филм.Тя или работи или не работи.Ако греша ме поправете.


Ами може би аз не се изразявам правилно...може би по-правилно е да се каже, че в началото не е функционирала, а след това започна да функционира.
Майсторът каза, че когато системата не е обезвъздушена напълно, водната помпа не функционира, защото не можела да засмуче водата заради въздуха в системата.
Та и моят случай беше такъв...и изглежда че цялата ми охладителна система просто не е работила до сега... :)

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 22 Мар 2007, 8:29

Колега, ако мислиш ,че колата се е оправила вече,кажи ,за да знам да заключвам темата с оглед на избягване писането на оффтопици :idea: Ако пък не си сигурен кажи,за да не бързам :)


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.10.2004
Местоположение: София

Мнение от loobian » 22 Мар 2007, 8:33

Penchev написа:Колега, ако мислиш ,че колата се е оправила вече,кажи ,за да знам да заключвам темата с оглед на избягване писането на оффтопици :idea: Ако пък не си сигурен кажи,за да не бързам :)


Георги Пенчев


Не съм 100% сигурен, понеже не ми остана време да я покарам...днес ще се разбере. Но си мисля, че вече ще е наред...все пак, вече термостатът отваря със сигурност, маркучите са горещи но не и твърди...абе- всичко изглежда да е добре :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E kak BMW
Мечтае да кара: MMMMMPower

Мнение от cvetoslav » 22 Мар 2007, 9:36

Браво колега дано всичко да е на ред. Един съвет ако може. Винаги започвай от по-вероятните и евтини неща а не като в случая от виското. Та то трябва да зацепи поне като колата вдигне 90 градуса и работи сигурно още 10-15 мин. та да загрее, въпреки че на мене печката почти не мога да разбера кога включва та то си върти постоянно но като загрее хубаво май става по зацепено или по скоро не се върти по инерция.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.10.2004
Местоположение: София

Мнение от loobian » 22 Мар 2007, 10:15

Коуеги, ще черпя бири :)
Всичко работи на ток и жица...днес на път за работа дадох да кара един колега (Viper-а от форумите) :) Та той я изпържи яко количката ми...температурата не помръдна от средата, а се оказа че и виското включвало, като хубаво се затопли.

Тъй че- problem solved. Можете да затваряте темата. :) :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 22 Мар 2007, 10:24

Я, кажи пак за виското... :mhihi: И за термостата :mrgreen:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.10.2004
Местоположение: София

Мнение от loobian » 22 Мар 2007, 10:27

Ша ти кажа аз за виското :)

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook