Температурата на маркучите
Модератор: Технически модератори
57 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
bmwfena написа:ами казаха ми вчера един изпитан метод----слагаш 2-3 супени лъжици КАЛГОН в разширителния съд и така се кара няколко дни и големи лайна хвърчали после![]()
Сериозно ли?
Момчета, не се ебавайте, защото аз не разбирам от коли, и ще взема наистина да направя нещо което сте ми казали, дори и то да е било на бъзик
Та с калгон какво ставало- отпушва радиатора?
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз обаче за пръв път го чувам това и не бих посмял да го направя
Представете си стрите ни коли,колкото и да нямат котлен камък уж,като стане "ураган" от боклуци в системата следствие на агресивния препарат какво може да се случи с парно с водна помпа ,ужас
Може би ако е свален радиатора и се накисне в такава смес ,да
Георги Пенчев
Може би ако е свален радиатора и се накисне в такава смес ,да
Георги Пенчев
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
мда аз си почиствах системата на форда с лимон тозу или тузу /НЕ ЗНАМ КАК СЕ ПИШЕ/
20 пакетчета ги разтварям в една бутилка от 0.5Л и чак тогава ги сипвам в системата. Карах 2 дена, източих, промих с градинския маркуч и ела виж - няма котлен камък, няма ръжда
20 пакетчета ги разтварям в една бутилка от 0.5Л и чак тогава ги сипвам в системата. Карах 2 дена, източих, промих с градинския маркуч и ела виж - няма котлен камък, няма ръжда

- Fakiro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е32 740IL E34 525i
- Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)
Братле, постъпи разумно- смени си първо термостата- най вероятно е от него! А ако не можеш и няма кой - пиши ми на ЛС !
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Stanchev написа:мда аз си почиствах системата на форда с лимон тозу или тузу /НЕ ЗНАМ КАК СЕ ПИШЕ/![]()
20 пакетчета ги разтварям в една бутилка от 0.5Л и чак тогава ги сипвам в системата. Карах 2 дена, източих, промих с градинския маркуч и ела виж - няма котлен камък, няма ръжда
а бе има си начини и то не един все пак епо добре да пробваш отколкото да почнеш с покупките

Братле,имаш да проевриш 3 неща;1 термостат 2 дали ти е запушен радиатора което е много вероятно 3 водна помпа ако помпата е с пластмасова турбинка може ламелите да са дали фира.Ако не можеш да се справиш сам обади ми се на Л.С. ще ти помогна.Другия вариянт е сервиз ,но не карай колицата в това състояние че ще се видиш в в такова приключение че не можеш да си представиш.
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
- Liceto''X''
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 27.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Колега най-добре смени тоя термостат и след това я обезвъздуши хубаво, ето тук колегата е обяснил много добре как се обезвъздушава http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... E&start=15 цялата процедура изисква доста време
Аз съм със същия мотор (без ванос) и ми правеше същите номера защото на беше обезвъздушена
надявам се да съм ти помогнал
Аз съм със същия мотор (без ванос) и ми правеше същите номера защото на беше обезвъздушена
надявам се да съм ти помогнал
Здравейте,
Колата е добре обезвъздушавана няколко пъти, точно както е описано в онази тема.
Като гледам нещата май отиват на зле- гарнитура или глава. Причината е много проста: маркучите са твърди (и горен и долен) а долния е горещ (днес поне беше горещ), което значи, че термостатът е отворил и работи.
Не знам какво друго може да е причината за твърди маркучи, при положение че системата я обезвъздушавах. Вие знаете ли?
П.С. Знаете ли начин да проверя дали със сигурност е глава или гарнитура?
Колата е добре обезвъздушавана няколко пъти, точно както е описано в онази тема.
Като гледам нещата май отиват на зле- гарнитура или глава. Причината е много проста: маркучите са твърди (и горен и долен) а долния е горещ (днес поне беше горещ), което значи, че термостатът е отворил и работи.
Не знам какво друго може да е причината за твърди маркучи, при положение че системата я обезвъздушавах. Вие знаете ли?
П.С. Знаете ли начин да проверя дали със сигурност е глава или гарнитура?
- cvetoslav
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E kak BMW
- Мечтае да кара: MMMMMPower
Лошо колега това с надуването на маркучите не е на добре. Вземи все пак го смъкни тоя термостат и виж какво е положението, ако трябва и без него пробвай, вари го на котлона ако щеш три болта са все пак. Откачи маркучите на радиатора наливай отгоре и виж дали протича вода през него. Това са елементарни неща можеш да ги направиш сигурен съм.
cvetoslav написа:Лошо колега това с надуването на маркучите не е на добре. Вземи все пак го смъкни тоя термостат и виж какво е положението, ако трябва и без него пробвай, вари го на котлона ако щеш три болта са все пак. Откачи маркучите на радиатора наливай отгоре и виж дали протича вода през него. Това са елементарни неща можеш да ги направиш сигурен съм.
Колега, след 2 часа отивам да сменям термостат. Ако се окаже глава ще си прережа вените!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
57 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
