Температурата на маркучите

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.10.2004
Местоположение: София

Мнение от loobian » 21 Мар 2007, 0:28

bmwfena написа:ами казаха ми вчера един изпитан метод----слагаш 2-3 супени лъжици КАЛГОН в разширителния съд и така се кара няколко дни и големи лайна хвърчали после :mhihi: :mhihi:


Сериозно ли?

Момчета, не се ебавайте, защото аз не разбирам от коли, и ще взема наистина да направя нещо което сте ми казали, дори и то да е било на бъзик :)

Та с калгон какво ставало- отпушва радиатора?

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 21 Мар 2007, 0:29

:kuku: :kuku: :kuku: :kuku: въобще не се бъзикам да знаеш :!: но добре Калгон отколкото радиатор :mhihi:
Последна промяна bmwfena на 21 Мар 2007, 0:30, променена общо 1 път
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 21 Мар 2007, 0:30

Аз обаче за пръв път го чувам това и не бих посмял да го направя :shock: :shock: Представете си стрите ни коли,колкото и да нямат котлен камък уж,като стане "ураган" от боклуци в системата следствие на агресивния препарат какво може да се случи с парно с водна помпа ,ужас :shock:


Може би ако е свален радиатора и се накисне в такава смес ,да ;)

Георги Пенчев
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 21 Мар 2007, 0:32

ами изпитали са го хората и е дало положителен резултат :!: а и има логика в това
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 21 Мар 2007, 1:00

мда аз си почиствах системата на форда с лимон тозу или тузу /НЕ ЗНАМ КАК СЕ ПИШЕ/ :mhihi:
20 пакетчета ги разтварям в една бутилка от 0.5Л и чак тогава ги сипвам в системата. Карах 2 дена, източих, промих с градинския маркуч и ела виж - няма котлен камък, няма ръжда :!:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е32 740IL E34 525i
Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)

Мнение от Fakiro » 21 Мар 2007, 1:42

Братле, постъпи разумно- смени си първо термостата- най вероятно е от него! А ако не можеш и няма кой - пиши ми на ЛС !

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 21 Мар 2007, 9:46

Stanchev написа:мда аз си почиствах системата на форда с лимон тозу или тузу /НЕ ЗНАМ КАК СЕ ПИШЕ/ :mhihi:
20 пакетчета ги разтварям в една бутилка от 0.5Л и чак тогава ги сипвам в системата. Карах 2 дена, източих, промих с градинския маркуч и ела виж - няма котлен камък, няма ръжда :!:

а бе има си начини и то не един все пак епо добре да пробваш отколкото да почнеш с покупките
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Мнение от valeri » 21 Мар 2007, 10:04

Братле,имаш да проевриш 3 неща;1 термостат 2 дали ти е запушен радиатора което е много вероятно 3 водна помпа ако помпата е с пластмасова турбинка може ламелите да са дали фира.Ако не можеш да се справиш сам обади ми се на Л.С. ще ти помогна.Другия вариянт е сервиз ,но не карай колицата в това състояние че ще се видиш в в такова приключение че не можеш да си представиш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: Е 30

Мнение от t_andonov » 21 Мар 2007, 10:20

аз ще го правя това с калгона тези дни на астрата после ше пиша има ли ефект или поражения

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 27.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Liceto''X'' » 21 Мар 2007, 11:10

Колега най-добре смени тоя термостат и след това я обезвъздуши хубаво, ето тук колегата е обяснил много добре как се обезвъздушава http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... E&start=15 цялата процедура изисква доста време
Аз съм със същия мотор (без ванос) и ми правеше същите номера защото на беше обезвъздушена
надявам се да съм ти помогнал

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.10.2004
Местоположение: София

Мнение от loobian » 21 Мар 2007, 11:25

Здравейте,

Колата е добре обезвъздушавана няколко пъти, точно както е описано в онази тема.

Като гледам нещата май отиват на зле- гарнитура или глава. Причината е много проста: маркучите са твърди (и горен и долен) а долния е горещ (днес поне беше горещ), което значи, че термостатът е отворил и работи.

Не знам какво друго може да е причината за твърди маркучи, при положение че системата я обезвъздушавах. Вие знаете ли?
П.С. Знаете ли начин да проверя дали със сигурност е глава или гарнитура?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E kak BMW
Мечтае да кара: MMMMMPower

Мнение от cvetoslav » 21 Мар 2007, 11:34

Лошо колега това с надуването на маркучите не е на добре. Вземи все пак го смъкни тоя термостат и виж какво е положението, ако трябва и без него пробвай, вари го на котлона ако щеш три болта са все пак. Откачи маркучите на радиатора наливай отгоре и виж дали протича вода през него. Това са елементарни неща можеш да ги направиш сигурен съм.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.10.2004
Местоположение: София

Мнение от loobian » 21 Мар 2007, 11:48

cvetoslav написа:Лошо колега това с надуването на маркучите не е на добре. Вземи все пак го смъкни тоя термостат и виж какво е положението, ако трябва и без него пробвай, вари го на котлона ако щеш три болта са все пак. Откачи маркучите на радиатора наливай отгоре и виж дали протича вода през него. Това са елементарни неща можеш да ги направиш сигурен съм.


Колега, след 2 часа отивам да сменям термостат. Ако се окаже глава ще си прережа вените! :( Ако е термостат, стария ще го наритам, че толко мъка причини, и ще черпя след това. :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 27.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Liceto''X'' » 21 Мар 2007, 11:54

УСПЕХ КОЛЕГА
ама не съмнявам да е само термостата щом науваи маркучите
дано да греша

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 21 Мар 2007, 12:46

пак казвам - водна помпа провери и термостата си смени :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook