dat4ika na temperaturata
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
dat4ika na temperaturata


koi probira ne namira
- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
3 kata написа:nema kak da e termostata stoto,dvigatela si zagriva perfektno,vsi4ki marku4i sa topli i t.n.
Ти ша ма убиеш

ПП. Пиши на кирилица, че модераторите са мноо зли и шти скълцат темата

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
3 kata написа:nema kak da e termostata stoto,dvigatela si zagriva perfektno,vsi4ki marku4i sa topli i t.n.
Това, че са топли маркучите не значи че загрява колкото трябва

Виж си долния маркуч, който влиза в радятора и самия радятор долу дали са топли

3 kata написа:пипал съм я и долу mnooo mi e slogno neam kirilica na klaviaturata,dvigatela si e vrel se pak , ne pipam dvigatel za purvi put
Термостата ти отваря рано! Все пак около 60 градуса не са малко и може двигателя да ти се струва врял, но това не означава че е достигнал работна температура. А, зимата с парното как беше?
ПП: Използвай кирилизатора като нямаш кирилица.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
3 kata написа:пипал съм я и долу mnooo mi e slogno neam kirilica na klaviaturata,dvigatela si e vrel se pak , ne pipam dvigatel za purvi put
Е кат не пипаш за 1-ви път ко си ревнал тука



- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Пичова кажете ми каде се намира датчика за температурата който подава сигнал че колата е студена на компютъра че да вдига оборотите.Сигурен съм че този датчик ми прави проблеми и ми показва че колата е постояно студена.На таблото ми показва че е загряла,но компютъра не може да го разбере.Ама не мога да го намеря.Помагайте.
И искам да ви питам,като я запалите студена на колко оборота ви стои колата,и като загрее колко държи.
И искам да ви питам,като я запалите студена на колко оборота ви стои колата,и като загрее колко държи.
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Stennli написа:Пичова кажете ми каде се намира датчика за температурата който подава сигнал че колата е студена на компютъра че да вдига оборотите.Сигурен съм че този датчик ми прави проблеми и ми показва че колата е постояно студена.На таблото ми показва че е загряла,но компютъра не може да го разбере.Ама не мога да го намеря.Помагайте.
И искам да ви питам,като я запалите студена на колко оборота ви стои колата,и като загрее колко държи.
За М20 с Мотроник датчиците за температурата са до термостата.Кафявия е за уреда на таблото,а синия е за компютъра(Мотроника).На студено и на топло трябва да държи приблизително едни обороти около 750-900 (по книга 760 оборота за тези с катализатор).
Megasquirt & Megaview user
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани