Защо (от Бесния)
Модератор: Общи модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Защо някой коли се правят с ангренаген ремък.
Ремъка едва ли е нного по тих.
Не взима много коне.
Къса се и като цяло има по малък пробег.
По лесно маже да прескочи зъб
Защо на Пежо са дали че обтегача на ремъка трябва да стегне с еди си колко нютона ,а до там даже и с лула не мога да стигна та камо ли с динамометричен ключ.(макферсона пречи)????????????????
Защо ауди купе има два радятора за охлаждане на двигатела ????????? (единия бил спомагателен)
Тъй като в тая тема не се отговаря бих приел и лични съобщения.
Ремъка едва ли е нного по тих.
Не взима много коне.
Къса се и като цяло има по малък пробег.
По лесно маже да прескочи зъб
Защо на Пежо са дали че обтегача на ремъка трябва да стегне с еди си колко нютона ,а до там даже и с лула не мога да стигна та камо ли с динамометричен ключ.(макферсона пречи)????????????????
Защо ауди купе има два радятора за охлаждане на двигатела ????????? (единия бил спомагателен)
Тъй като в тая тема не се отговаря бих приел и лични съобщения.
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
аз също бих искал да знам отговорите на въпросите на бесния. според мен трябваше да пуснесш нова тема, щото тия въпроси наистина са много интересни

- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Готово 


http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
До колкото знам BMW имат три мотора с ангренажен ремък -
М20, М40 и М51.
Колкото до ремъка ако се сменя на време и с истински няма проблем.
С ангр. ремък мотора е по-лесен за конструиране и производство -
ангр.ремък все пак няма мазане.
Нито зъб ще прескочи, нито ще се скъса, но с ремъка и ролките трябва да се сменят. Пак казвам ИСТИНСКИ ремък, а не менте
При М40 пробега на ангр. ремък е 40000км или 4г.
Но веригата си е верига - КЛАСИКА.
Колкото до Ауди при някои модели с големите мотори са два радиатора, защото конструкцията на купето като предна решетка и т.н. не дава достатъчен поток от въздух и има още един по-ниско разположен радиатор в бронята където има въздуховоди.
А за френските коли - NO COMMENT !!!
М20, М40 и М51.
Колкото до ремъка ако се сменя на време и с истински няма проблем.
С ангр. ремък мотора е по-лесен за конструиране и производство -
ангр.ремък все пак няма мазане.
Нито зъб ще прескочи, нито ще се скъса, но с ремъка и ролките трябва да се сменят. Пак казвам ИСТИНСКИ ремък, а не менте

При М40 пробега на ангр. ремък е 40000км или 4г.
Но веригата си е верига - КЛАСИКА.
Колкото до Ауди при някои модели с големите мотори са два радиатора, защото конструкцията на купето като предна решетка и т.н. не дава достатъчен поток от въздух и има още един по-ниско разположен радиатор в бронята където има въздуховоди.
А за френските коли - NO COMMENT !!!
BMW - Усещане за автомобил
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
PARADOX_sf написа:Щото са коли измислени от измислени марки.
Просто ментаци.
ако нямаш кво да кажеш, по-добре си трай




- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Dip по лесната конструкция на двигатела е малко относителна , пробега на ангренажа е около 60 000 км. ,а аз вече втори път сменявам ремъка без ролките и няма проблеми.
Помежду другото аз съм от малкото диваци дето са късали и верига
беше на жигулата на бащата и после имаше
А правенето на дизел с ремък е една от най голямите простотии измислена някога.
Помежду другото аз съм от малкото диваци дето са късали и верига



А правенето на дизел с ремък е една от най голямите простотии измислена някога.
- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
BESSNIA написа:Dip по лесната конструкция на двигатела е малко относителна , пробега на ангренажа е около 60 000 км. ,а аз вече втори път сменявам ремъка без ролките и няма проблеми.
Помежду другото аз съм от малкото диваци дето са късали и верига![]()
беше на жигулата на бащата и после имаше
![]()
А правенето на дизел с ремък е една от най голямите простотии измислена някога.
Да около 60 хил. км. но за М40 специално е 40000км.
А за ролките проблема става от раз, блокира ролка





Така че ги сменяй, щото са на лагерчета и натоварването им не е
малко.
А за дизела с ангренаж е същото като при бензина, не виждам защо
да е простотия. Натоварването е същото, защото ангренажа се върти от коляновия вал и не виждам какво по-различно има

BMW - Усещане за автомобил
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)


- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
BESSNIA знаеш ли колко от бензиновите мотори имат защита
Повечето нямат
А за ролките, според теб вътре как се въртят на роторче ли
Ти знаеш ли колко видове лагери има изобщо


Повечето нямат

А за ролките, според теб вътре как се въртят на роторче ли



Ти знаеш ли колко видове лагери има изобщо


BMW - Усещане за автомобил
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
LuBo1 написа:Моят има защота ама клапаните пак се срещнаха с буталата![]()
Значи няма - щом буталата и клапаните са се сборили

BMW - Усещане за автомобил
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани