OilService
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Liceto''X''
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 95
 - Регистриран на: 27.09.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 
OilService
Не мога да го зануля пробвах както пише из фирума с жичка да дам на късо  пинове 7+19
ама нищо не става
Някой ако има идея защо моля да я сподели
			
		ама нищо не става
Някой ако има идея защо моля да я сподели
- t0sh
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2184
 - Регистриран на: 7.08.2006
 - Местоположение: София / ghetto+
 - Пол: Мъж
 - Кара: m52 e36
 - Мечтае да кара: е38 ;)
 - Детайли за колата: е36
 
- SpLiT
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 335
 - Регистриран на: 16.11.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Mercedes-Benz E280 4Matic
 - Мечтае да кара: отново BMW
 
Re: OilCervice
Liceto''X'' написа:Не мога да го зануля пробвах както пише из фирума с жичка да дам на късо пинове 7+19
ама нищо не става
Някой ако има идея защо моля да я сподели
Мисля, че трябва да сложиш жичката, даваш на контакт докато се занули, гасиш, махаш жицата и си готов... поне така стана като Явор ми го направи...
- Le Transporteur
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2871
 - Регистриран на: 11.10.2006
 - Местоположение: Ruse
 - Пол: Мъж
 
Що си мисля,че като занулявах инспекшъна все не ставаше,докато не опитах с махане на жицата преди да върна ключа... 
			
		- SpLiT
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 335
 - Регистриран на: 16.11.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Mercedes-Benz E280 4Matic
 - Мечтае да кара: отново BMW
 
Le Transporteur написа:Що си мисля,че като занулявах инспекшъна все не ставаше,докато не опитах с махане на жицата преди да върна ключа...
Тук вече незнам, Явор беше с жицата, аз с ключа
- Liceto''X''
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 95
 - Регистриран на: 27.09.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 
Значи слагам жицата давам на контакт чакам и нищо така си стои а маслото е  еастествено че съм го сменил  
			
		- Митко Ганчев
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1802
 - Регистриран на: 28.03.2006
 - Местоположение: Люлин/Waiblingen
 
И при мен нищо не се получава, но все си мисля че са ми се сдухали батериите на таблото 
 И аз не съм пробвал първо да махна жицата, а после контакта;) Колега пиши кво е станало;) Инспекшъна ми свети от около 30к километра 
			
- bmwdriver
 - старши ентусиаст
 - 
				
 - Мнения: 4859
 - Регистриран на: 7.02.2003
 - Местоположение: София
 - Кара: на 1,6 бара
 - Мечтае да кара: 911
 
Nacho Libre написа:7и19 по принцип става само на е30 ;
Може би щот са по-модерни
Пиша точната последователност на действията:
- Слагате жичката на 7 и 19
- давате на контакт
- изчаквате няколко секунди
- махате жичката
- връщате контакта
Давате отново на контакт и всички зелени квадратчета трябва да светят.
Ако не светят,пробвате отново....и отново...и отново...............
......
......
......
...... докато не ви писне
- zAcK
 - Старши Алкохолик
 - 
				
			 - Мнения: 3929
 - Регистриран на: 13.03.2006
 - Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
 - Кара: E60 LCI 535d
 - Мечтае да кара: E24 635CSi
 - Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
 
Nacho Libre написа:7и19 по принцип става само на е30 ;
Винаги съм знаел че мойта Е34-ка има нещо бързо и яростно в нея, а то ето защо било
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! 
 
 
 

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
		
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- Митко Ганчев
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1802
 - Регистриран на: 28.03.2006
 - Местоположение: Люлин/Waiblingen
 
bmwdriver написа:
Пиша точната последователност на действията:
- Слагате жичката на 7 и 19
- давате на контакт
- изчаквате няколко секунди
- махате жичката
- връщате контакта
Давате отново на контакт и всички зелени квадратчета трябва да светят.
Ако не светят,пробвате отново....и отново...и отново...............
......
......
......
...... докато не ви писне
Са отивам да пробвам в тъмното!

- Enslaving_Lecher
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 937
 - Регистриран на: 28.04.2006
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: E83 LCI, Е60
 - Мечтае да кара: BmW F06 M
 
Митко Ганчев написа:bmwdriver написа:
Пиша точната последователност на действията:
- Слагате жичката на 7 и 19
- давате на контакт
- изчаквате няколко секунди
- махате жичката
- връщате контакта
Давате отново на контакт и всички зелени квадратчета трябва да светят.
Ако не светят,пробвате отново....и отново...и отново...............
......
......
......
...... докато не ви писне
Са отивам да пробвам в тъмното!
Да няма втора тема като тази http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=49707
- Митко Ганчев
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1802
 - Регистриран на: 28.03.2006
 - Местоположение: Люлин/Waiblingen
 
Шт тва да не ви в майтап бе! Слезнах въоръжен с един фенер и кламерче и то взе че стана така както каза драйвъра! Ицо гений си!;) Ма с фенерчето бях опасен, мислех да си взема и надпис за гърба: Не крада колата, просто съм болен 
			
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	


