датчик за външната температура

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 02 Мар 2007, 21:43

Здравейте. Изчетох всички мнения по темата. за въпросния датчик и все пак имам един въпрос. ако съм разбрал правилно всички вие имате бензинови е34. моята обаче е дизелова и има същия проблем. Когато отидох да си закупя въпросния датчик и казах описанието му на продавача в магазина излезе само един датчик който се намира на всмукателните колектори на моя двигател 2.5 тдс. възможно ли е на дизеловите модели да се намира там а не на бронята. Или по-скоро има два различни датчика. когато ми диагностицира проблема един бивш служител на дарукар ми каза че въпросния датчик играе важна роля при управлението на горивните процеси. Даде ми за пример че при по студено време се впръсква повече гориво. Така ли е или не съвсем така. освен това опасно ли е това натрупване на грешки защото при всяко писване се регистрира като грешка в борд компютъра освен досадното -37 градуса на екрана.


колега баварците са здрави и сигурни машини благодарение точно на този принцип, че един и същ елемент ( датчик ) не се използва в няколко системи , т.е. ако се развали да даде грешка само в едната система а другата да си работи нормално вземайки данни от друг датчик със същата функция.
това е доста разпространен метод за повишаване стабилността на работа на двигателя в случая. Е това води и до известно оскъпяване, но все пак по-голяма сигурност повечко пари струва ;)

датчика за температурата на въздуха който е на колекторите дава информация на компа на двигателя, а този който е закачен на предната броня дава сигнал за борд компютъра.

щом на борда ти пише -37 значи имаш повреда в този датчик на бронята а сигнала който издава борда не е за натрупана грешка а те предупреждава за заледяване на пътя. То си е заложено в борда да пищи когато темп. падне под +3 градуса.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 3.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на бензинови изпарения
Мечтае да кара: без да се замисля за разхода
Детайли за колата: e34 M51D25 Touring, e36 M52B20 Convertible, e34 M50B20 Sedan

Мнение от 525tds » 16 Мар 2007, 17:45

мерси за инфото. беше ми от полза. вече си поръчах датчика на бронята.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 550

Мнение от Nickola » 16 Мар 2007, 18:13

И още един въпрос: тоя датчик има ли връзка с датчика за темп. дето е в дебитомера ?
"При подходящ вятър и кокошката би могла да лети."

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 16 Мар 2007, 19:01

Nickola Пуснато на: 16 Мар 2007, 18:13 Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

И още един въпрос: тоя датчик има ли връзка с датчика за темп. дето е в дебитомера ?


съвсем отделни са и нямат нищо общо по между си освен че мерят температура де :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 2.05.2007
Местоположение: sofia

и аз имам сьщия проблем и не мога да си сверя часовника. мол

Мнение от KENEDY » 02 Май 2007, 15:03

и аз имам сьщия проблем и не мога да си сверя часовника. моля кажете как се сверявя. пробах какво ли не и не става

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 2.05.2007
Местоположение: sofia

Мнение от KENEDY » 03 Май 2007, 18:45

най-после го сверих.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook