Не пали! > ъпдейт + въпроси

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 22 Яну 2007, 23:42

Това е откачения кабел, за който споменах, тръгва от джаджата с въпросителната и отива някъде под горивопровода и се съединява с друг кабел (женски) :mhihi:

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 23 Яну 2007, 19:37

Стана и нещо на тая моята кола, ама незнам какво!
Вече втора сутрин й се моля да запали!
То не беше кюфкане, то не беше паткане..!
Ужас!
Въртя, въртя, а като "запали" вдига до 1000 оборота и гасне и ако не бутна газта при следващия опит едва ли ще стане.
А като загрее няма грижи, пали като мен - от четвърт :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 24 Яну 2007, 14:07

Колега провери си свещите!!!

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 24 Яну 2007, 19:00

Свещи, лули, бобини са изрядни.
Почвам да си мисля, че компютъра прави цялата бела, заради онзи кабел, който беше откачен.
Ако е имало някаква грешка, остава ли тя в паметта, дори след като повредата е отстранена?
И сега да си мисли, че има грешка, а всъщност вече да няма?
Това малко като ПРАВЕЦ 8 звучи, ама знам ли.. :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

Мнение от euroto » 24 Яну 2007, 20:41

Напълно възможно е да е отчел грешка компютъра, но не вярвам въз основа на тая грешка да се ебава колата :) незнам - диагностика ;)
Изображение

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 24 Яну 2007, 21:11

А вярно ли е, че като се откачи акумулатора за няколко минути, компютъра се чисти от грешки?

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 24 Яну 2007, 21:16

не :) но може да запише такава, че е липсвал акумулатор ;)

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 24 Яну 2007, 21:45

:mhihi:
На тази версия съм по-съгласен, въпреки, че 2-ма собстеници на бмв (е36 и е39) ми казаха, че така се чистели грешки :)
Пак опряхме до ПРАВЕЦ 8 :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.02.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от BateValcho » 28 Фев 2007, 17:53

Това са митове и легенди. Грешки се чистят само през куплунга за диагностика. Закарай колата на стенд.
Другото е все едно от компютъра ти да се чистят вирусите, като го изключиш от контакта:))

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 28 Фев 2007, 19:22

Вече ми е ясно откъде, как и защо, но съм забравил да напиша, затова го правя сега:

Значи на коляновия вал има датчик, който играел същата роля като чукчето и наковалнята при москвичите :mhihi: Казва на ЕКУ кога да подаде искра. Тоя датчик ми беше прецакан още като купих колата, но ходих на диагностика, запоиха скъсаната жичка и колата започна да пали лесно, но само, когато е топла, сутрин паленето не й се отдаваше... И един слънчев ден, тъкмо щях да ходя на Бургаската сбирка и отказа да запали. Дърпане, сурнене, по сервизи.. Свалихме датчика, оказа се, че жичките му са изпечени от топлината на двигателя, изолацията им беше прахообразна. Пробвахме разни варианти да ги побългарим, колкото да се прибера от Несебър, но не се получи. Същата вечер писах тук във форума и 1 човек имаше възможност да ми помогне и го направи, за което - МНОГО ТИ БЛАГОДАРЯ haho! С него ходихме до Бургас, по сервизите ме води, по магазините.. оказа се, че нов, датчика струва 300 лева почти и е с време на доставка 1 седмица! Един човек каза, че и без него може да запали, но все пак рещихме да пробваме по магазините. Тогава haho се обади на TOM, друг член на форума, на който също искам да благодаря! Той се обади в магазин някакъв, намерихме датчик за 130 лева, взехме го веднага. Оттам обратно в Несебър, където ми беше колата.. Рекох си да пробвам без датчик да я запаля и тя взе, че запали, хвана ме яд, че не го направих още предния ден! Оттам, колата вече на ход, отидохме в сервиза на ТОМ, сложихме датчика и се оказа, че не работи, явно не е за този мотор. Оттам нататък се почнаха диагностики, кахъри, до тъмно вънка на улицата! Пак благодаря на ТОМ и haho, ако не бяха те, нямаше да се справя! Обясниха ми каква е разликата между датчиците и ми казаха, че колата в момента работи на авариен режим, затова пали трудно и оборотите и са калпави до 1000. Сега чакам да получа новия датчик, да си го сложа и се надявам, че с това проблемите ми с паленето ще свършат! Колкото до тия датчици, те явно са болест при нашите коли. Външната изолация на кабела е здрава, не е опечена, но вътре положението е трагично! Затова ако някой има проблемно палене нека си провери първо тоя датчик...
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: пазарджик

Мнение от E36 320i » 01 Мар 2007, 1:00

радвам се,че си си оправил проблема!Това е една полезна тема.
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 14 Мар 2007, 20:50

Днес получих новия датчик, за което благодаря на Явор и madpetio :!:
Преди малко го сложих и колата вече пали лесно, нищо общо с преди :!:
Рекох да направя едно завойче, че да видя как върви и се стреснах :!: Сякаш се отпуши тая кола :shock:
Аз дося си мислех, че туй М50 толкоз му е силичката и се чудех що 20-ките са толкоз "прехвалени", като са спънати, а се оказа, че само моята била такава :mhihi:
Ама забелязах, че държанието на автомобила се промени коренно.
Не става дума само за вървенето, ами и педала на газта - като го пусна, все едно съм натиснал спирачките, а досега не беше така. Ако превключа да речем от 2-ра на 3-та и не подам газ, почва да прилашква, но това са разликите общо взето - вървенето, прилашкването при пускане на съединителя без газ и педала на газта, който действа като спирачка вече :mhihi:
Тия неща нормални ли са по принцип, понеже досега колата не правеше така, а след като сложих датчика... :shock:
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 14 Мар 2007, 22:50

Колега, покарай я малко тая кола сега като е в час. Явно има нужда да се напаснете един към друг. :mhihi: Ти така и така досега очевидно не си карал 320-ска и сега е момента да се научиш. :mhihi:
Упсех! :yes:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 14 Мар 2007, 23:24

Тоя датчик не се ли хваща на диагностика че не работи ? :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 14 Мар 2007, 23:51

vitamincpp написа:Тоя датчик не се ли хваща на диагностика че не работи ? :shock:


Ми хваща се ама при колегата незнам що така се е получило :roll:
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook