Не пали! > ъпдейт + въпроси
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Това е откачения кабел, за който споменах, тръгва от джаджата с въпросителната и отива някъде под горивопровода и се съединява с друг кабел (женски) 

- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Стана и нещо на тая моята кола, ама незнам какво!
Вече втора сутрин й се моля да запали!
То не беше кюфкане, то не беше паткане..!
Ужас!
Въртя, въртя, а като "запали" вдига до 1000 оборота и гасне и ако не бутна газта при следващия опит едва ли ще стане.
А като загрее няма грижи, пали като мен - от четвърт
Вече втора сутрин й се моля да запали!
То не беше кюфкане, то не беше паткане..!
Ужас!
Въртя, въртя, а като "запали" вдига до 1000 оборота и гасне и ако не бутна газта при следващия опит едва ли ще стане.
А като загрее няма грижи, пали като мен - от четвърт

- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Свещи, лули, бобини са изрядни.
Почвам да си мисля, че компютъра прави цялата бела, заради онзи кабел, който беше откачен.
Ако е имало някаква грешка, остава ли тя в паметта, дори след като повредата е отстранена?
И сега да си мисли, че има грешка, а всъщност вече да няма?
Това малко като ПРАВЕЦ 8 звучи, ама знам ли..
Почвам да си мисля, че компютъра прави цялата бела, заради онзи кабел, който беше откачен.
Ако е имало някаква грешка, остава ли тя в паметта, дори след като повредата е отстранена?
И сега да си мисли, че има грешка, а всъщност вече да няма?
Това малко като ПРАВЕЦ 8 звучи, ама знам ли..

- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж

На тази версия съм по-съгласен, въпреки, че 2-ма собстеници на бмв (е36 и е39) ми казаха, че така се чистели грешки

Пак опряхме до ПРАВЕЦ 8

- BateValcho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 7.02.2006
- Местоположение: Sofia
Това са митове и легенди. Грешки се чистят само през куплунга за диагностика. Закарай колата на стенд.
Другото е все едно от компютъра ти да се чистят вирусите, като го изключиш от контакта:))
Другото е все едно от компютъра ти да се чистят вирусите, като го изключиш от контакта:))
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Вече ми е ясно откъде, как и защо, но съм забравил да напиша, затова го правя сега:
Значи на коляновия вал има датчик, който играел същата роля като чукчето и наковалнята при москвичите
Казва на ЕКУ кога да подаде искра. Тоя датчик ми беше прецакан още като купих колата, но ходих на диагностика, запоиха скъсаната жичка и колата започна да пали лесно, но само, когато е топла, сутрин паленето не й се отдаваше... И един слънчев ден, тъкмо щях да ходя на Бургаската сбирка и отказа да запали. Дърпане, сурнене, по сервизи.. Свалихме датчика, оказа се, че жичките му са изпечени от топлината на двигателя, изолацията им беше прахообразна. Пробвахме разни варианти да ги побългарим, колкото да се прибера от Несебър, но не се получи. Същата вечер писах тук във форума и 1 човек имаше възможност да ми помогне и го направи, за което - МНОГО ТИ БЛАГОДАРЯ haho! С него ходихме до Бургас, по сервизите ме води, по магазините.. оказа се, че нов, датчика струва 300 лева почти и е с време на доставка 1 седмица! Един човек каза, че и без него може да запали, но все пак рещихме да пробваме по магазините. Тогава haho се обади на TOM, друг член на форума, на който също искам да благодаря! Той се обади в магазин някакъв, намерихме датчик за 130 лева, взехме го веднага. Оттам обратно в Несебър, където ми беше колата.. Рекох си да пробвам без датчик да я запаля и тя взе, че запали, хвана ме яд, че не го направих още предния ден! Оттам, колата вече на ход, отидохме в сервиза на ТОМ, сложихме датчика и се оказа, че не работи, явно не е за този мотор. Оттам нататък се почнаха диагностики, кахъри, до тъмно вънка на улицата! Пак благодаря на ТОМ и haho, ако не бяха те, нямаше да се справя! Обясниха ми каква е разликата между датчиците и ми казаха, че колата в момента работи на авариен режим, затова пали трудно и оборотите и са калпави до 1000. Сега чакам да получа новия датчик, да си го сложа и се надявам, че с това проблемите ми с паленето ще свършат! Колкото до тия датчици, те явно са болест при нашите коли. Външната изолация на кабела е здрава, не е опечена, но вътре положението е трагично! Затова ако някой има проблемно палене нека си провери първо тоя датчик...
Значи на коляновия вал има датчик, който играел същата роля като чукчето и наковалнята при москвичите

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Днес получих новия датчик, за което благодаря на Явор и madpetio
Преди малко го сложих и колата вече пали лесно, нищо общо с преди
Рекох да направя едно завойче, че да видя как върви и се стреснах
Сякаш се отпуши тая кола
Аз дося си мислех, че туй М50 толкоз му е силичката и се чудех що 20-ките са толкоз "прехвалени", като са спънати, а се оказа, че само моята била такава
Ама забелязах, че държанието на автомобила се промени коренно.
Не става дума само за вървенето, ами и педала на газта - като го пусна, все едно съм натиснал спирачките, а досега не беше така. Ако превключа да речем от 2-ра на 3-та и не подам газ, почва да прилашква, но това са разликите общо взето - вървенето, прилашкването при пускане на съединителя без газ и педала на газта, който действа като спирачка вече
Тия неща нормални ли са по принцип, понеже досега колата не правеше така, а след като сложих датчика...

Преди малко го сложих и колата вече пали лесно, нищо общо с преди

Рекох да направя едно завойче, че да видя как върви и се стреснах


Аз дося си мислех, че туй М50 толкоз му е силичката и се чудех що 20-ките са толкоз "прехвалени", като са спънати, а се оказа, че само моята била такава

Ама забелязах, че държанието на автомобила се промени коренно.
Не става дума само за вървенето, ами и педала на газта - като го пусна, все едно съм натиснал спирачките, а досега не беше така. Ако превключа да речем от 2-ра на 3-та и не подам газ, почва да прилашква, но това са разликите общо взето - вървенето, прилашкването при пускане на съединителя без газ и педала на газта, който действа като спирачка вече

Тия неща нормални ли са по принцип, понеже досега колата не правеше така, а след като сложих датчика...

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Колега, покарай я малко тая кола сега като е в час. Явно има нужда да се напаснете един към друг.
Ти така и така досега очевидно не си карал 320-ска и сега е момента да се научиш.
Упсех!


Упсех!

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
vitamincpp написа:Тоя датчик не се ли хваща на диагностика че не работи ?
Ми хваща се ама при колегата незнам що така се е получило

НЕВОЛЯТА УЧИ........




34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани