Пак за шибаните обороти
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
Пак за шибаните обороти
Веднъж вече бях писъл по въпроса за този скапан проблем с оборотите
. Съвета беше да отидя на диагностика и така и направих......отидох в сервиза на ЮВЕ този на симеоновско. Първо ми казаха че имам проблем с алтернатора е че напрежението ме се меняло и от там ми се шашкал компа и от там и оборотите.Оправих го тва чудо и пак я закарах там, направиха диагностика на ново махнаха ми дебитомера гледаха го, казаха че и ламбда сондата ми е наред и че би трябвало да няма проблем
. След диагностиката като я взех проблема беше изчезнал за 1-2 седмици (просто бяха спряли до играят, ба ли му майката защо като нищо не е сменено по нея).След като проблема се появи отново взе пак да ме дразни....и по тъпото е че когато е на скорост при обороти над 3000 ако освободя от скорост без да давам газ едвам успява да се здържи да не угасне.Днес като идвах на работа ми направи впечатлени че като подам газ почти до край и колата в някои моменти забиваше моцуната и на следващия сфетофар като изключих от скорост колата угасна след което такова въртене му падна че едвам след 10-15 минути оспях да я запаля. Дайте некви съвети от кво може да е тая простотия









- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
Ми при мен са два на коляновия и на разпределителният.Доколкото знам ако замине този на коляновият няма да пали дори колата а от другият играят оборотите
ако греша БМВ Драйвъра да ме поправи
Този на разпределителният го взех от ВАРИ за около 300лв.
на Сименс



НЕВОЛЯТА УЧИ........




- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
И на двата вала има.
При мен тоя на коляновия беше проблемен, едната жичка прекъсната беше, но като са го правили, явно са го размърдали и му е паднала останалата изолация, понеже от топлината на двигателя тя става на прах. Карах няколко дни, после изобщо не искаше да запали, махнах го и тръгна, но сега трудно пали и оборотите ми играят. Иначе колата върви, но в авариен режим. Препоръчвам да свалиш датчика, да видиш сериен номер, да провериш колко струва и ако не ти оттърва новата цена, тръгвай по моргите. Ако мотора ти е М50Б20TU (демек с ванос), то датчика ти е СИМЕНС, като моя, всички ваноси са със СИМЕНС електроника (М50 поне де).
Свалянето на датчика - сваля се пластмасата над бъбреците, държи се на няколко къси видийки, след това се развива перката с ключ 32 гаечен, друго не влиза там (трябва да се държи контра с нещо) Като развиеш, перката се вади заедно с тая пластмаса около нея. Гледаш долу вляво, има едно голямо зъбно колело - там някъде е датчика, държи се с едно болтче, звездичка май някаква беше. От него тръгва кабел, който минава отгоре и отива под всмукателните тръби, където се съединява с друг кабел, работата ти е да откачиш въпросното съединение (букса), което е по-трудното.
Като свалиш датчика.. (и сглобиш всичко), запали колата и виж има ли някаква промяна в досегашната работа на мотора, ако няма, тоя датчик е дал фира, но много внимавай, като купуваш нов - задължително серийните номера да са еднакви! Не ги слушай разните специалисти по магазините, дето казват "и тоя също става", ще си спестиш ядове и пари.
Успех и дано съм бил полезен.
Edit: сега видях,че караш IS, така че тая информация може да не ти е от полза, ама го написах вече ..
ПС: Ако е от тоя датчик, да знаеш, че имам един чисто нов, дето на моята кола не става и с удоволствие бих ти го продал
При мен тоя на коляновия беше проблемен, едната жичка прекъсната беше, но като са го правили, явно са го размърдали и му е паднала останалата изолация, понеже от топлината на двигателя тя става на прах. Карах няколко дни, после изобщо не искаше да запали, махнах го и тръгна, но сега трудно пали и оборотите ми играят. Иначе колата върви, но в авариен режим. Препоръчвам да свалиш датчика, да видиш сериен номер, да провериш колко струва и ако не ти оттърва новата цена, тръгвай по моргите. Ако мотора ти е М50Б20TU (демек с ванос), то датчика ти е СИМЕНС, като моя, всички ваноси са със СИМЕНС електроника (М50 поне де).
Свалянето на датчика - сваля се пластмасата над бъбреците, държи се на няколко къси видийки, след това се развива перката с ключ 32 гаечен, друго не влиза там (трябва да се държи контра с нещо) Като развиеш, перката се вади заедно с тая пластмаса около нея. Гледаш долу вляво, има едно голямо зъбно колело - там някъде е датчика, държи се с едно болтче, звездичка май някаква беше. От него тръгва кабел, който минава отгоре и отива под всмукателните тръби, където се съединява с друг кабел, работата ти е да откачиш въпросното съединение (букса), което е по-трудното.
Като свалиш датчика.. (и сглобиш всичко), запали колата и виж има ли някаква промяна в досегашната работа на мотора, ако няма, тоя датчик е дал фира, но много внимавай, като купуваш нов - задължително серийните номера да са еднакви! Не ги слушай разните специалисти по магазините, дето казват "и тоя също става", ще си спестиш ядове и пари.
Успех и дано съм бил полезен.
Edit: сега видях,че караш IS, така че тая информация може да не ти е от полза, ама го написах вече ..
ПС: Ако е от тоя датчик, да знаеш, че имам един чисто нов, дето на моята кола не става и с удоволствие бих ти го продал

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
При мен се полу4ава6е съ6тото(едвам се задържа да не угасне)когато си играхме да центроваме дебитомера.Акогато не ми бе6е наред стъпковото ми играеха оборотите и то в нвмалки граници.Сега като ги центровахме взаимно двете не6та,с помо6та на ба6та ми(6тото зависят едно от друго)оборотите са ми железни,не помръдват 850-900 об/мин.
- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
Мерси много за инфото дано да е от тоя тъп датчик.....някой има ли представа как мога да го намеря в www.RealOEM.com че да добия няква представа за него
- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
Ок намерих го тоя датчик къде стой и ме интересува като го махна няма ли някаква вераятност да потече масло при запален двигател.... и другото което е не можели без да се маха, а само да се разкачи от ел. инсталацията 

- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
Последен въпрос.....мисля да отида в Камор-а или в Дару кар и ме интересува какво да им кажа че съм за диагностика или да им кажа какъв е проблема и ми интересува от какво се получава....А да и някой да има напредстава колко е една диагностика там?
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани