ASC+T

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

ASC+T

Мнение от Penchev » 12 Мар 2007, 18:36

Колги, имам едно питане към вас ,свързано със ситемата за стабилност на Е36-цата.

Прави ми впечатление, че когато карам по дори леко неравен път,АSC-то е включено и поддам газ повече от средата-там където педала става малко по-тежък,жълтата лампа започва да примигва и да ми отвръща газта :roll: Системата един вид е свръх чувствителна ... Значи от както, й сложих зимните гуми това свойство се изостри и сега почти няма начин като поискам да стартирам по-бързо да не ми наложи рестрикция та дори и в случаите когато включа втора скорост на 5000 мин-1, после 3-та на 5000 мин-1 и така н.т.
При положение ,че карам бързо по неравен път (напр. 120 км/ч по "Цариградско шосе' в София) системата сработва като :

:arrow: при постоянна газ лампата само мига,без да отнема газта

:arrow: при подаване на газ освен че мига,ми отнема газта

Много моля,тези от вас ,които имат автомобили оборудвани с това чудо да споделят имали ли са такъв проблем и изобщо кога/как им сработва на практика системата.

Много благодаря предварително :yes:


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

Мнение от euroto » 12 Мар 2007, 19:10

моята има АСЦ+Т, но такова нещо няма при мен - като тръгна с повечко газ на 1ва ми пресветва и понякога като я подгоня и при втора го прави това а в завоя с вратите направо спира :mhihi:

предполагам при теб не е както трябва :roll:
И при мен е чувствителна, но чак толкова не ...
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 12 Мар 2007, 19:17

А с какви гуми си, ако си имал колата и си я карал лятото а сега на зимни гуми, яви ли ти се разлика в чувствителноста :?:


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

Мнение от euroto » 12 Мар 2007, 19:24

Ами няма разлика - в момента съм с 15-ки а съм я карал и с 17-ки и е по същия начин даже с 17-ки по-често свети лампата - те се въртят по лесно понеже отзад гумите ми не ставаха и при малко повече газ лампичката пресветваше - говоря за 1 и 2 ра скорост :roll:
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 12 Мар 2007, 19:46

Ясно,значи има някакъв проблем за тая проклета свръх чувствителност :confused: Майка ми ми каза на няколко пъти ,че не може да подкара колата здраво без това да не я спъне и се дразни общо взето ... Днес цял ден я карам и на мен не ми харесв така :help:

АБС-а работи идеално,няма никакви индикаций за неработещи системи по арматурното табло,въобще всичко си е като хората ....


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 9.07.2004
Местоположение: София-войн от запад....бар Гири
Пол: Мъж
Кара: 745i;740d;330xd;330i-Convertible
Мечтае да кара: кока & цици
Детайли за колата: с чип !!!

Мнение от Lunaticc 1 » 12 Мар 2007, 21:16

ми колега и аз съм такава система и чесно да си призная грам не дава да превъртиш гуми и т'ва така и трябва да бъде според мен,щото идеята и е в момент в който осети няква нестабилност и сработва с цел да няма пребивация.Какво ли не съм пробвал да правя с него и не ми дава да пия вода :mhihi: много прецизна е системата нито в завои нито на право дирекно ти отрязва квитанцията и приключваш с идеята за фън зад волана,нормално ми се вижда да е чувствителна а между другото как разбра че си с ASC+T при мен освен че ми зима газта и гумите почти не превъртат и се изтрелва веднага и при теб ли е така колега *euroto*
Чеп Туринг !
Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Мар 2007, 22:12

A това л***о няма ли бутон за изключване :?:
:mhihi:
Много куцо така,айде на лед иди дойди ма на сухо си е расипия.
Е то какво остава за шофиора :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

Мнение от euroto » 12 Мар 2007, 22:18

Lunaticc 1 написа:ми колега и аз съм такава система и чесно да си призная грам не дава да превъртиш гуми и т'ва така и трябва да бъде според мен,щото идеята и е в момент в който осети няква нестабилност и сработва с цел да няма пребивация.Какво ли не съм пробвал да правя с него и не ми дава да пия вода :mhihi: много прецизна е системата нито в завои нито на право дирекно ти отрязва квитанцията и приключваш с идеята за фън зад волана,нормално ми се вижда да е чувствителна а между другото как разбра че си с ASC+T при мен освен че ми зима газта и гумите почти не превъртат и се изтрелва веднага и при теб ли е така колега *euroto*


И при мен е така и няма как да не го разбера понеже си имам бутон с който мога да изключа тази система :mhihi:
В момента в който скоча на газта и колата забива муцуната :mhihi: Изтрелва се бавно бавно и в момента в който няма опасност от превъртане на гуми си тръгва както трябва :) А на сняг едвам вдигам 30 :D
Изображение

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 12 Мар 2007, 23:42

Така е понякога се смущава от неравности и предупреждава с мигането на жълата лампа, но за да се намеси чрез отнемане на газта, трябва да засече по-продължително приплъзване на колелата иначе само ще индикира. Случвало ми се е не веднъж ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 13 Мар 2007, 0:14

Еми като караш по неравности не мислиш ли че колелата ти губят сцепление (ощ повече че е различно за всяка гума) и за това се включва системата. А това с: "Абе заеби го това е ебати куцото!" просто нека тия хора да си представят ситуация караш с 140-150км/ч по магистралата и при изпреварване на кола в продължителен завой изведнъж навлизаш в локва голяма колкото половината платно и не много дълбока ( може би 1-2 см.), но достатъчно за един хубав аквапланинг. Аз лично съм го изпитвал това чуство и си мисля че ако в този момент я намаше тази система можеше и да стане много лошо.

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 13 Мар 2007, 1:00

Явно твоята е доста чувствителна при рязко потегляне на мен даже ми дава да превъртя гуми само на сняг и лед ме реже доста осезаемо.
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 13 Мар 2007, 1:43

Ами колата е с 4 нови Билщайн-а,ходовата й част е в безупречно техническо състояние,гумите са чисто нови ... Просто не ми става ясно как така ще губи сцепление някое колело,като колата се движи по леко вълнист булевард с 120 км/ч :roll: Ако има изпуснали амортисьори ДА, но при положение ,че всичко е точно ,честно казано незнам :help:

Имам едни съмнения относно гумите- меки са, и са много ламелни ("рошави").Вероятно при дори най-минимално разминаване в честотите на въртене на колелата от 2-те страни е достатъчно да я задейства.Ако педала на газта е натиснат до средата ,лампата само мига,без да се намесва грубо,но като доподам газ тогава вече ме "урязва" ... Системата си има копче,но е досадно всеки път като се запали двигателя да се изключва и да свети триъгълника пред очите ти :confused: Смятам ,че с летните гуми това ще намалее ,но да видим ...


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 1.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 330d
Мечтае да кара: F80 M3

Мнение от ivo098 » 13 Мар 2007, 2:08

Ето един пример: по околовръсното на Люлин идвайки от Люлин-5 в лявата лента преди сфетофара на колелото на тролеите има кофти неравности и ако съм с малко по-висока скорост преди да спра, ABS-а винаги се включва дори при идеално сух асфалт тъй като колата подскача по неравностите и датчиците веднага отчитат загуба на сцепление. Опитай на идеално мазен хубав асфалт дали остава проблема, ако изчезне значи всичко е наред според мен
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.

Your Sh!ttiness may vary.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 13 Мар 2007, 2:10

Жоре, аз друго си мисля...няма ли вариант като си с билщайни, те като са твърди, при неравности да се засилва малко подскачането и за момент само една от гумите да губи донякъде сцепление и да превърта, докато стъпи пак здраво? Поне аз така си го представям, че колкото по-твърдо е окачването толкова повече се засилва тоя проблем и системата се лъже :idea:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 314
Регистриран на: 28.04.2005
Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив

Мнение от Loewe » 13 Мар 2007, 2:43

Lunaticc 1 написа:ми колега и аз съм такава система и чесно да си призная грам не дава да превъртиш ... Какво ли не съм пробвал да правя с него и не ми дава да пия вода :mhihi: много прецизна е системата нито в завои нито на право дирекно ти отрязва квитанцията и приключваш с идеята за фън зад волана,нормално ми се вижда да е чувствителна а между другото как разбра че си с ASC+T при мен освен че ми зима газта и гумите почти не превъртат и се изтрелва веднага и при теб ли е така колега *euroto*


Значи нещо е слаб tds-a или има разлика в настойките. Мойта и да е включена като я сръчкам яко, си приплъзват на старта лекичко и после като набия 2ра след 6000 обр./мин. пак си преплъзват. Това и с летните и със зимните, даже със зимните още повече, защото са доста по-тесни. Като е включена допуска много леки плъзгания странично и превъртания на гумите на сухо и леки на мокро, но трябва я сръчкам доста. А включването го усещам, като светне лампата, коригира със спирачките, евентуално отнеме от газта и улови пътя.

@ Пенчев - явно има някъкъв проблем системата или не знам, но не е хормално да се включва толкова често и по-такъв начин, при такива условия. Не мисля, че имаш толкова power, че със 130 км/ч на асфалт, като подадеш 2/3 газ да превъртат гумите. Според мен е някой датчик.

ПП. Lunaticc 1, ако мислиш да правиш стартове с включено АСЦ+Т , противника е в твоя клас и сте на сухо, направо се отпиши ;) Това относно излитането.
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook