Как да го проверя.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- КУНИ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 28.05.2006
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
Как да го проверя.
Колеги как да си проверя съединителя дали буксува? Защото вчера 1 до прекъсвач от там 2 и като че ли леко пробуксува. Колата беше долу горе топла, но искам да кажа че не я бях карал около 20 дни! След това от място включвам на 1 скорост и при опъната ръчна спирачка колата не се усеща никакво такова провлачване. Възможно е и да не съм пуснал педала на съединителя така си мисля защото после я пробвах многократно но всичко беше добре. Та въпроса ми е следният: как да го проверя дали е в ред, и възможно ли е това да се е получило защото колата не я бях карал 20 дни и не беше загряла достатъчно. Благодаря ви предварително!
Последна промяна КУНИ на 21 Апр 2008, 22:05, променена общо 2 пъти
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
имаше в една тема как се проверява дали е тотално заминал:
опираш на бордюр, включваш трета и потегляш леко. ако загаснеш значи има още надежди, ако е заминал ще превърти и няма да загаснеш.
за други съвети чакай други колеги
опираш на бордюр, включваш трета и потегляш леко. ако загаснеш значи има още надежди, ако е заминал ще превърти и няма да загаснеш.
за други съвети чакай други колеги

- КУНИ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 28.05.2006
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
Това го направих само че не на бордюр а на ръчна, и на 1 - всичко беше на ред или по точно колата като отпускам съединителя си сваляше задницата, и само кадето не загасваше и не се усещаше никакво провлачване!
Последна промяна КУНИ на 21 Апр 2008, 22:06, променена общо 1 път
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Е ако не влачи като го пуснеш трябва да изгасне.
Ма все си мисля ,че нещо си се ушашкал при превключването и не е проблемен съединителя.
Както когато не си режеш редовно колата и отвикваш да не дърпаш топката за скоростите нагоре и тя понякога ти остава в ръката от първа на втора
Ако ти е заминал съединителя,ще е много твърд педала и когато я покараш в задръстване по продължително време и се позагрее от честото превключване и продължителния полу-съединител,ще усещаш леки вибрации.
Другото като тест е да я резнеш повечко на втора и да превключиш на трета без да пускаш газта ако не ти свали оборотите ще усетиш боксуването.
Всичко това е вредно за автомобила и е въпрос на усет
Ма все си мисля ,че нещо си се ушашкал при превключването и не е проблемен съединителя.
Както когато не си режеш редовно колата и отвикваш да не дърпаш топката за скоростите нагоре и тя понякога ти остава в ръката от първа на втора

Ако ти е заминал съединителя,ще е много твърд педала и когато я покараш в задръстване по продължително време и се позагрее от честото превключване и продължителния полу-съединител,ще усещаш леки вибрации.
Другото като тест е да я резнеш повечко на втора и да превключиш на трета без да пускаш газта ако не ти свали оборотите ще усетиш боксуването.
Всичко това е вредно за автомобила и е въпрос на усет


- КУНИ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 28.05.2006
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
Да колега напълно възможно е и аз да съм се поизложил при превключването, но все пак исках да споделя с вас и да чуя вашите мнения, защото много държа колата ми да е в пълна изправност!
Последна промяна КУНИ на 21 Апр 2008, 22:07, променена общо 1 път
- КУНИ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 28.05.2006
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
Бинго! Точно така колега се получи и при мен! Не съм спирал да мисля и да премислям. И аз достигнах до този извод след направените проби, по всичко си личеше че е така. А малко или много твърдя че съм доста в час с автомобила си, а и не само с него имам доста широки познания в този област.
Последна промяна КУНИ на 21 Апр 2008, 22:09, променена общо 1 път
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
player написа:така се проверява дали съединитела е заминал,или маховика да ли е издухан.
Зависи от маховика,ако но ако е износен вибрациите са неуписуеми.
Това за маховик с гумено каре в него.
За изцяло металните маховици незнам как може да се износи


9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани