Загуба на антифриз

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 20.08.2003
Местоположение: Враца

Загуба на антифриз

Мнение от Vardjiyski » 16 Дек 2003, 10:01

Колеги имам проблем със загуба на антифриз.
Двигателят е м10 инжекцион. 40 000 км ми губеше по 0,5 литра на 500 км. антифриз но от две седмици започна да се губи по 1л. на 100 км.
От какво може да е? :roll:
Разхода на бензин си е същият и мощността не се е изменила. Видими следи от течове няма.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 11.07.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW X3 3.0d '04

Мнение от DIDO » 16 Дек 2003, 10:20

Ами щом нямаш течове твърде вероятно е да е гарнитура на главата.
Охладителната течност навлиза в цилиндрите и оттам през
гърнетата навън.
BMW - Усещане за автомобил

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 16 Дек 2003, 13:05

според мен, първо, погледни дали отзад излиза повече пушак от нормално и после виж дали ти прави голямо налягане. в смисъл като развиеш капачката на антифриза налягането да е по-голямо от обикновенно. ако тези два фактора са на лице, вероятно е гарнитура на главата:(
Изображение

drift master
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 5.11.2003
Местоположение: София

Мнение от stjoker » 16 Дек 2003, 13:06

Погледни си маслото ако вместо да намалява, което е естествено се покачва нивото му заедно с намаляването на антифриза отваряш главата(или е спукана или е гарнитурата) наи-лошия вариант :cry:
Ако не значи радиатор или съединение слагаш един вестник под колата и гледаш какво става на следващата сутрин. Антифтизът е мазен и ще го познаеш по вестника.Другаде няма от каде да губи вода.
Успех

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 20.08.2003
Местоположение: Враца

Мнение от Vardjiyski » 16 Дек 2003, 14:26

Маслото си е наред(намалява и не се пресича). Налягането в радиатора си е наред. Аз също мисля, че е гарнитура и антифриза изгаря. Утре го отварям да видя.
Благодаря ви за съветите. :roll:

drift master
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 5.11.2003
Местоположение: София

Мнение от stjoker » 16 Дек 2003, 15:15

Сигурен начин да разбереш дали е гарнитурата е като запалиш колата студена, ако излизат мехурчета в радиатора или казанчето

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 396
Регистриран на: 23.10.2002
Местоположение: Samokov
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от BMW323i » 16 Дек 2003, 15:53

Водна помпа виж водната помпа тя не тече когато колата е сприала огледаи около нея как е дереджето
Опитаи смъртта но не умираи

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook