Въпрос за алуминиев и чугунен блок
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- elivassileva
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 24.09.2004
Въпрос за алуминиев и чугунен блок
Здравейте!
Имам едно въпросче отностно 320-ка, бензин, 96г. Понастастоящем колата е с алуминиев блок, но от както едното бутало се показа отвънка, се налага да го заменя.
Тъй като се оказа скъпо и тудно да се намери нов алуминиев блок, най-вероятно ще се наложи да използвам стар - чугунен такъв. Та, въпроса ми е- някой имал ли е подобен проблем и ако е запознат - Взаимно заменяеми ли са блоковете и имат ли някакви основни различия? Ако имате също инфо за продажба- пишете.
Имам едно въпросче отностно 320-ка, бензин, 96г. Понастастоящем колата е с алуминиев блок, но от както едното бутало се показа отвънка, се налага да го заменя.

Тъй като се оказа скъпо и тудно да се намери нов алуминиев блок, най-вероятно ще се наложи да използвам стар - чугунен такъв. Та, въпроса ми е- някой имал ли е подобен проблем и ако е запознат - Взаимно заменяеми ли са блоковете и имат ли някакви основни различия? Ако имате също инфо за продажба- пишете.
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Що е трудно и скъпо да се намери нов блок?
По моргите няма ли?
Трябва ти блок от М52, направен преди септември 98-ма, защото тогава от БМВ са се усетили, че в бензина има съставка, която действа корозиращо на съставния елемент на блока, а именно Nikasil . Като са разбрали това, са започнали да правят М52 със чугунен блок и така до спирането му от производство през 2001
Мен ако питаш потърси из моргите блок на М52 преди 98-ма
Поправка: не го заменят с чугунен блок, заменят nikasil с alusil, мерси на колегата отдолу, който ме поправи
По моргите няма ли?
Трябва ти блок от М52, направен преди септември 98-ма, защото тогава от БМВ са се усетили, че в бензина има съставка, която действа корозиращо на съставния елемент на блока, а именно Nikasil . Като са разбрали това, са започнали да правят М52 със чугунен блок и така до спирането му от производство през 2001


Поправка: не го заменят с чугунен блок, заменят nikasil с alusil, мерси на колегата отдолу, който ме поправи

Последна промяна Andronoff на 04 Мар 2007, 23:46, променена общо 1 път
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Интересно ми е друго - БМВ откриват проблема при М60 мотора, който се произвежда от 1992 до 1996, а със М52 допускат пак тази грешка, а той се произвежда от 1994 до 2001, като през септември 1998 заменят nikasil със alusil
И целия този проблем е заради некачествен бензин, съдържащ сяра, която ебава майката на nikasil-а

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Ако имаш идея да сложиш чугунен блок от М50,няма да стане.Има доста
конструктивни разлики,а и частите вътре са различни.
Ако питаш мен,нов двигател ще излезне най на далавера.Около 1500 лв
вървят М50-ките
конструктивни разлики,а и частите вътре са различни.
Ако питаш мен,нов двигател ще излезне най на далавера.Около 1500 лв
вървят М50-ките

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Драйвъра е прав, че май ще излезе по-изгодно да се замени целият мотор.
Когато БМВ са разработвали моторите с Никасил са правили всички тестове с качествен бензин. Проблемът е изскочил, когато са пуснати машините в продажба в САЩ и Англия, защото се оказало, че там бензините съдържат сяра, но само по-некачествените, и за това явлението не е толкова масово, че да се наложи промяната по-рано.

Когато БМВ са разработвали моторите с Никасил са правили всички тестове с качествен бензин. Проблемът е изскочил, когато са пуснати машините в продажба в САЩ и Англия, защото се оказало, че там бензините съдържат сяра, но само по-некачествените, и за това явлението не е толкова масово, че да се наложи промяната по-рано.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани