датчик за външната температура
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
датчик за външната температура
колеги на бордовият ком.постоянно ми показва -30 градуса.от каде да го настроя или се е разкачил.ако може някои да ми обясни ште сам му много благодарен.някои ми викат че като са връщта километража ставало така?????



- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
До левия халоген на капачката има една дупка, зад нея е датчика, сигурно е разкачен или някой ти го е свил
.
Дано е само разкачен.

Дано е само разкачен.
re
Проблема при мен е идентичен но мисял че моят го няма и какво следва ... какви са цените на датчиците и къде се монтира точно че аз нямам пластмасова решетна а метална декоративна .... и има ли начин да стане така че на борд компютъра при палене да не излиза това досадно -30 а направо часовника ....
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Re: re
mafffff написа:Проблема при мен е идентичен но мисял че моят го няма и какво следва ... какви са цените на датчиците и къде се монтира точно че аз нямам пластмасова решетна а метална декоративна .... и има ли начин да стане така че на борд компютъра при палене да не излиза това досадно -30 а направо часовника ....
Мисля, че 30-тина лв. е втора ръка. Ако ти стои буксата вземаш датчик, слагаш го, бележиш къде да пробиеш дупка на капачката, пробиваш и си готов.

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
mafffff написа:борда ми е малък...... ако има начин да махна това -30 хич няма да давам пари за глупости ...







маречков написа:mafffff написа:борда ми е малък...... ако има начин да махна това -30 хич няма да давам пари за глупости ...
30лв. ще те съборят ли
и не са глупусти
![]()
![]()
, това нещо много помага и трябва всяка кола да го има, щото не всеки вижда навреме подледения участък, а когато ти писне борда ще имаш едно наум вече. Ако мислиш, че 30 лв. са много за сигурността ти
![]()
Това вярно си е полезно. Аз нямам борд и като е студено и леко мокро и се чудя ся заледено ли е или не и обикновено пробвам да чукна спирачките ( на завой


- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Дару кар написа:Справка за част
Номенклатурен номер : 65818350779
Описание : СЕНЗОР ВЪНШНА ТЕМПЕРАТУРА
Ед.цена (с ДДС) : 50.27 BGL
Има наличност

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15



- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
Аз обаче нямам датчик нямам обаче и кабел ... и много ме ядосва защото незнам от къде върви тая пущина за да видя каде се губи кабела ... иначе си купувам датчик без да се замислям ... ако някои от каде минава това кабелче ша го тункам по мутунката
айде може и да не ме цункаш ....


та по темата де :
датчика е с две крачета.
едното го свързваш на маса , а другото трябва да се свърже с пин № 5 от буксата на борда !!!
кабела който излиза от 5 пин е синьо-червено-жълт.

- 525tds
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 3.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на бензинови изпарения
- Мечтае да кара: без да се замисля за разхода
- Детайли за колата: e34 M51D25 Touring, e36 M52B20 Convertible, e34 M50B20 Sedan
по темата за температурния датчик
Здравейте. Изчетох всички мнения по темата. за въпросния датчик и все пак имам един въпрос. ако съм разбрал правилно всички вие имате бензинови е34. моята обаче е дизелова и има същия проблем. Когато отидох да си закупя въпросния датчик и казах описанието му на продавача в магазина излезе само един датчик който се намира на всмукателните колектори на моя двигател 2.5 тдс. възможно ли е на дизеловите модели да се намира там а не на бронята. Или по-скоро има два различни датчика. когато ми диагностицира проблема един бивш служител на дарукар ми каза че въпросния датчик играе важна роля при управлението на горивните процеси. Даде ми за пример че при по студено време се впръсква повече гориво. Така ли е или не съвсем така. освен това опасно ли е това натрупване на грешки защото при всяко писване се регистрира като грешка в борд компютъра освен досадното -37 градуса на екрана.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани