нафтова помпа
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
нафтова помпа


- cvetoslav
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E kak BMW
- Мечтае да кара: MMMMMPower
Аз съм чувал за СУПЕР ДИЗЕЛ, но отзвуците са разнопосочни едни са много доволни други пък не аз лично незнам но мисля че бих отишъл там. Но все пак ако ти тече от капака на главата можеш и сам да си го оправиш. Купуваш си уплатнението, сваляш колекторите, развиваш 4 бр. болчета с звезда на капака на главата, много внимаваш с показалите се отдолу електроники и потенциометъра(ако питаш мен не ги пипай изобщо, почистваш слагаш новото уплътнение и по обратния ред. Става за около час работа. Внимавай с гарнитурите на колекторите даже по-добре си купи нови но ако внимаваш може и да ги запазиш. Успех.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Не здравей "супер дизел" а ще попитам един човек дали могат да я отремонтират
Навремето в стария сервиз на Чегеварата ТДС-ката я направи страхотно,но сега в новия сервиз ще проверя дали въобще се занимават с това
Георги Пенчев


Георги Пенчев
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
valeri написа:Днеска ми остана време и успях да купя всичко и смятам да разглобявам ако стане стане ако не здраве да е имам при мен схема на цялата разглобена помпаще и видя сметката
![]()
ако ли не здравеи супер дизел и т.н
не е мноо препора4ително да го праи6 тва
знаи6 ли кав памаир е
от опит знам
един приятел пак с4упи елемента така сам като ре6и да си я праи
и я фарли помпата тои си има танкости дето не секи ги знаи
моита текна,дадох 120 лв смениха ми си4ки гарнитури и
някви втулки имало износени и нямам дертове ся
ама сам си я разглобих и кат се исипа си4ко отвътре
4е панаир та я занесох насипна на маистора
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колеги,успях да си сменя уплътненията и всичко от комплекта,но възникна един въпрос;-в изпълнителния механизъм на помпата има 2 датчика един за оборотите и втори за тампературата на горивото.Някой знае ли как се регулират оборотите.Аз го направих и двигателя работи относително добре но не е както преди ремонта и ме дразни там на реостата се мери съпротивление ли що ли как се определя точното място на въпросния изпълнителен механизъм?При 5 работни каталога това не е описано,описанието е само за реглаж на педала на газта,аз ли съм тъп що ли но не мога да го разбера.Предварително благодаря за инфото.P.S.Не искам да си давам колата в сервиз въпроса не е до пари а до принцип.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
the_gate написа:така както сте я почнали майсторите ще умрът без хляб![]()
![]()
Ам кат серат отгоре на колата, после си биеш главата що си я закарал и си дал пари, като можеш и сам да го свършиш.




Сори за

- cvetoslav
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E kak BMW
- Мечтае да кара: MMMMMPower
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани