Бедна горивна смес ...Помощ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 8.08.2006

Бедна горивна смес ...Помощ

Мнение от mafffff » 27 Фев 2007, 9:48

Приятели имам Е34 93 г . М50 мотора .... онзи ден в събота се появи странен проблем .. паля аз колата и се опитвам да тръгна но в момента в който подам газ колата започва да се дави и започва да насича(не може да се изфорсира)...отивам аз верднага на диагностика и пичовете какво ми казват- имаш бедна смес .... и се почва ... или ти е бензиновия филтър или е лош бензин или са дюзи ..... и сега незнам какво да правя ... мисля да почна със смяна на филтъра(не съм го сменял) след това ако не стане да източа бензина и после ако пак не се оправи не ми се мисли ... какъв съвет бихте ми дали ... а в прочем някой ще ми каже ли точно къде се намира бензиновия филтър и има ли особенности при смяната му че ония кретени от сервиза почнаха да мрънкат - ми някъде отдолу е ... трябва да вдихнем колата да видим и така ..... а от скоро я карам и не съм много светнат ... благодаря предварително

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 27 Фев 2007, 9:56

Филтъра е до резервоара, сменя се на канал за 5 минути и струва 20лв. на Бош.
Кога го прави, постоянно или само студена? Кога зареди и от КЪДЕ?
Последна промяна маречков на 27 Фев 2007, 9:58, променена общо 1 път
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 27 Фев 2007, 9:57

принципно горивният филтър се намира под задната дясна част на колата, метална продълговато-овална кутия :mhihi:
не мисля че това ще го прави от бензинов филтър.
има хиляди причини които могат да доведат до това поведение на колата.
:idea: не ходи повече при тия пичове на диагностика, целта не е някой да ти сложи някви кабели и да ти земе 30лв, а да разчете това което показва компютъра.
отиди в дару кар да ти направят диагностика или някой който знае какво прави.
може да е: ламбда сонда, свещи, бобини, въздушен филтър, бензинов филтър, бензинова помпа, клапан на налягането на бензина, дебитомер и още квото се сетиш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 8.08.2006

Мнение от mafffff » 27 Фев 2007, 10:01

Проблвма се появи в събота и го прави и загряла ... понеже имам метан и имам изпускателни клапи на колекторите в момента в който се опитам да я форсирам започва да гърми супер начесто

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 27 Фев 2007, 10:13

ВЪЗДУХ
Спукан маркуч след дебитомера, оня дебелия, дето е на "Г", изваден вакум, абе огледай всички маркучи дето вризат и излизат от колекторите. :!: не забравяй и оня дето е зад дросела, щото той се разкача най - лесно, а се слага най - трудно :!: .
Щом си на метан значи можеш да видиш и ланда, щото тя коригира сместта при теб.
НО първо маркучите.
Иначе колата гърми от бедна смес :idea:
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 8.08.2006

Мнение от mafffff » 27 Фев 2007, 10:16

на стенда гледаха ламбдата добре е бензиновата помпа дава добро налягане тоест всичко би трябвало да е 6 ... поне според разбирачите в сервиза ... а аз за всеки случаи ще погледна маркучите че като нищо може да не са гледали а ми зеха 20 кинта като нищо

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 27 Фев 2007, 10:19

Абе, я дай снимка на тея клапи :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Ако са обикновенни от ония за по 10-15лв. да знайш че от тях го прави. Аз зъм сменил 7 -8 докато я карах на газ. Просто гумичкитете дето уплътняват не са от маслоустойчива гума и с времето се разяждат и почва да смуче от там гада гнусен :evil: :evil: :evil: :evil: и се почва една заря на сяко палене.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Мнение от valeri » 27 Фев 2007, 11:26

Колега,Маречков е прав направи това дето ти го казва а също така има ръководство(работен каталог) тук във полезни теми където ти е дадено много добре как да направиш диагнозата на DVG и начина на отстраняване на повредата успех!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 28 Фев 2007, 10:01

това както го обясняваш ми се струва че е от свещите.
и щом гърми, смени свещите и провери лулите на бобините, дали не са се разкъсали в доната си част.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 8.08.2006

ре

Мнение от mafffff » 28 Фев 2007, 11:04

Не може да е от свещи и бобини защото ако беше от тях щеше да гърми и на метан а на метан работи без проблем ... снощи на добре загряла кола забелязах че не го направи това работеше си и се форсираше нормално а тази сутрин на студено пак същите неща...

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 28 Фев 2007, 11:26

Маркучите си погледни! Явно от някъде дърпаш въздух. И тези клапи на колекторите също.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 28 Фев 2007, 12:10

аз разбрах че на метан го прави
ок.
може да имаш и друг проблем
замери си компресията.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 28 Фев 2007, 12:31

ian190 написа:замери си компресията.

:shock: Туй пък що?
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 8.08.2006

re

Мнение от mafffff » 28 Фев 2007, 13:13

колата съм я купувал преди 3 месеца и тогава компресията беше супер надали за 3 месеца да се здуха като я карам кротко .. проблема е че на метан върви не пука а на бензин прави проблемите ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 28 Фев 2007, 15:57

Е хайде виж маркучите де.
Друго дето можеш да свършиш е да откачиш дебитомера и да видиш как е без него. Аз карам с откачен вече доста време.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook