Питане за Ровър 75 дизел - с БМВ мотор .
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Питане за Ровър 75 дизел - с БМВ мотор .
Питам тук защото двигателя е БМВ а и тези коли не са много разпространени и няма другаде къде да попитам .
Много странно нещо наблюдавам. Случи ми се няколко пъти , при рязко ускоряване на 2 или 3 (без да се сменят предавките) предавка с педал залепен най-долу след като го задържа за няколко секунди (4-5-6 сек) и колата угасва. Казаха ми ,че това било вид защита на дизела от рязко претоварване. Дали има нещо такова или съм взел кола с проблем Благодаря
Долу гледах има нещо като ограничител на педала .
Компютъра ми казва че има грешка и че маслото е ( - 8000км.) трябвало да бъде сменено преди 8000км. То е Било сменено но самия компютър не му е изчистена грешката. Същото е и за накладките.
И се надявам ,че може да е някакъв сервизен режим на двигателя.
ПС. Дано да е някаква измислена защита. Казаха ми че на БМВ-тата имало подобна.
ПС2. Двигателя е 2литров турбодизел комън рейл на БМВ - 115 к.с. 2001год.
Благодаря предварително:)
Много странно нещо наблюдавам. Случи ми се няколко пъти , при рязко ускоряване на 2 или 3 (без да се сменят предавките) предавка с педал залепен най-долу след като го задържа за няколко секунди (4-5-6 сек) и колата угасва. Казаха ми ,че това било вид защита на дизела от рязко претоварване. Дали има нещо такова или съм взел кола с проблем Благодаря
Долу гледах има нещо като ограничител на педала .
Компютъра ми казва че има грешка и че маслото е ( - 8000км.) трябвало да бъде сменено преди 8000км. То е Било сменено но самия компютър не му е изчистена грешката. Същото е и за накладките.
И се надявам ,че може да е някакъв сервизен режим на двигателя.
ПС. Дано да е някаква измислена защита. Казаха ми че на БМВ-тата имало подобна.
ПС2. Двигателя е 2литров турбодизел комън рейл на БМВ - 115 к.с. 2001год.
Благодаря предварително:)
Двигателя е на БМВ. Гледах спецификации. Мисля че е същия като на 320Д Е46 но заради компютъра е 115 к.с. (на Фейслифта е 131 кс. мисля на същия двигател).
Но това го направи 3-4 пъти. Само когато форсирам и педала е залепен най-долу (на ограничителя ), на 3-та скорост от под 1000 оборота ускорява до 3000 и тогава гасне( 4-5 секунди ). Иначе при нормално ускорение със смяна на предавките си е супер
И педала не го залепям най-долу.
Иначе като изгасне трябва с ключа да запаля пак.
В сряда съм на компютърен преглед и дано като изчистят грешките на масло и тн. да се оправи.
ПС> Чудя се дали има начин да се рестартира компютъра ? КАкто на по-старите коли откачаш акумулатора и той се изчиства. ???
Но това го направи 3-4 пъти. Само когато форсирам и педала е залепен най-долу (на ограничителя ), на 3-та скорост от под 1000 оборота ускорява до 3000 и тогава гасне( 4-5 секунди ). Иначе при нормално ускорение със смяна на предавките си е супер

Иначе като изгасне трябва с ключа да запаля пак.

В сряда съм на компютърен преглед и дано като изчистят грешките на масло и тн. да се оправи.
ПС> Чудя се дали има начин да се рестартира компютъра ? КАкто на по-старите коли откачаш акумулатора и той се изчиства. ???
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
BMW двигател със софтуер на Роувър... доста е вероятно да е някакъв "авариен" режим на компа и затова да го прави. Или някъде има датчик, който се шашка. Дару кар са представителите на Роувър и имат най-голям опит в сервизирането, така че най-добре там.
Never mistake motion for action...
- ДаниД
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 98' е39 520i
- Мечтае да кара: V8
jopena написа:Двигателя е на БМВ. Гледах спецификации. Мисля че е същия като на 320Д Е46 но заради компютъра е 115 к.с. (на Фейслифта е 131 кс. мисля на същия двигател).
Но това го направи 3-4 пъти. Само когато форсирам и педала е залепен най-долу (на ограничителя ), на 3-та скорост от под 1000 оборота ускорява до 3000 и тогава гасне( 4-5 секунди ). Иначе при нормално ускорение със смяна на предавките си е суперИ педала не го залепям най-долу.
Иначе като изгасне трябва с ключа да запаля пак.
В сряда съм на компютърен преглед и дано като изчистят грешките на масло и тн. да се оправи.
ПС> Чудя се дали има начин да се рестартира компютъра ? КАкто на по-старите коли откачаш акумулатора и той се изчиства. ???
318d


- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Преди карах дизел и той така като е настапан на мах и помпата спира да подава гориво но не гасне като твойта печка
и защо дизел ? по икономична - да
по скъпа подражка
повече проблеми
по скъпа нафта
къдеж до бога не мерси вече минах по тоя сладък път на дизела

по скъпа подражка
повече проблеми
по скъпа нафта
къдеж до бога не мерси вече минах по тоя сладък път на дизела

Next написа:Преди карах дизел и той така като е настапан на мах и помпата спира да подава гориво но не гасне като твойта печкаи защо дизел ? по икономична - да
по скъпа подражка
повече проблеми
по скъпа нафта
къдеж до бога не мерси вече минах по тоя сладък път на дизела
Тоя проблем отааааавна вече го няма.
А иначе дизела защото е по икономичен, а и защото тягата е доста по голяма.
8.8 лятото и 9,3 зимата в София изцяло в задръстванията как ти звучи? Не като 16/100 за бензина а?
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани