Нови снимки....

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Burn Out Master
Burn Out Master
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 30.09.2002
Местоположение: Plovdiv/Smolqn
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
Мечтае да кара: M5 i RS4

Мнение от PILOTA » 07 Дек 2003, 1:17

Turturelo написа:Я си признай под чия веща намеса отстранихме подобни такива на страрото ти дизелче :twisted: Даже помня къде ги махна :wink


Да ама тази мяма как да я махнем.Много гадно ще остане отдолу. :cry:

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 07 Дек 2003, 12:23

За какво мислиш, че ти стои още на колата? :roll: Огледал съм я одавна ... :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: Sofia

Мнение от Viktor » 07 Дек 2003, 13:05

Аууу. Това за 3000? Влезнах у размисли. Дай инфо за афтумубилъ.

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 07 Дек 2003, 14:01

Ще да заместя Pilota в ролята на добър приятел за по-скорошно изясняване на информацията ...
1986 325i (170hp) ~176000km, хидравлика, борд комп, ел.стъкла, спортни седалки, 7.5x16 PowerTech, Vredstein SportTrac (май бяха) 225/50/16 или 215 (забравих), някакъв вид спортно гърне (вади прекрасен звук), аларма

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 26.05.2003
Местоположение: New York, New York, USA

Мнение от Talibanin » 07 Дек 2003, 16:36

Това е вълк в овча кожа. :shock: :wink:
Вервайте ми(Просто една ''цивилна'' ///М-ка) :wink: :yes:
==Винаги с вратите напред==
ИзображениеИзображение
http://www.bmwclubla.orghttp://www.bmwcca.org/

Burn Out Master
Burn Out Master
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 30.09.2002
Местоположение: Plovdiv/Smolqn
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
Мечтае да кара: M5 i RS4

Мнение от PILOTA » 07 Дек 2003, 21:28

Turturelo написа:Ще да заместя Pilota в ролята на добър приятел за по-скорошно изясняване на информацията ...
1986 325i (170hp) ~176000km, хидравлика, борд комп, ел.стъкла, спортни седалки, 7.5x16 PowerTech, Vredstein SportTrac (май бяха) 225/50/16 или 215 (забравих), някакъв вид спортно гърне (вади прекрасен звук), аларма


Благодаря за заместването!Ще си позволя да нанеса малки поправки: '87 година е и гумите са 215/40. Другото е точно!!! :wink:


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 08 Дек 2003, 0:39

какво е запалването ??? че ме пита един приятел.
пс. '86 - 170коня??? не е ли 160 и няколко
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

Мнение от LandShark » 08 Дек 2003, 8:54

DA WOLF написа:какво е запалването ??? че ме пита един приятел.
пс. '86 - 170коня??? не е ли 160 и няколко


Колата е с Мотроник 1.1, а като мощност 325i ('85-'87) са 171к.с. за разлика от късните (троен стоп) 325i ('87+), които са с Мотроник 1.3 и са 170к.с. Разликата идва от компресията, която е малко по-висока за по-старите модели; през 87г поради промяна на законодателството в западна германия БМВ е задължена да произвежда автомобили със катализатор, които да орговарят на еко норми. Оттам и необходимостта 325-ците да се ревизират, но за щастие губят само 1 к.с.


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 08 Дек 2003, 18:40

ха, така ли аз пък си мислех че тия от '86 са по-малко от 170.... поне един приятел имаше такава и твърдеше че била 162 или нещо от сорта... беше двоен стоп '86-та година :D :D
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 09 Дек 2003, 20:56

На врабеца не беше ,ли К-jetronik


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 09 Дек 2003, 21:45

точно за нея говорех и 100% не беше мотроник... за коне ся незнам,,, :wink: обаче със сигурност беше 325 двоен стоп 86-та и вървешеее :lol:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Audi 20VTQ
Мечтае да кара: SSME

Мнение от smg » 09 Дек 2003, 22:14

Гледам някои спомена нещо за пепелник..... Та да питам :)
Удобно ли е да се използва пепелника като лоста на скоростите е в предни позиции? От снимката ми се струва, че лоста се намира точно върху пепелника? Така ли е?
Business ownership is a risk and it`s not for the faint of heart.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 337
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: му се с повече от 525 hp
Мечтае да кара: ама честно: ONE1
Детайли за колата: важи

Мнение от sonic » 05 Яну 2004, 21:54

Эащо и двете копчета эа ел. стъклата са отляво?
Изображение

Burn Out Master
Burn Out Master
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 30.09.2002
Местоположение: Plovdiv/Smolqn
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
Мечтае да кара: M5 i RS4

Мнение от PILOTA » 08 Яну 2004, 17:38

Явно са ги слагали.Не са заводски. :wink:

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook