За EGR клапана

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.02.2007

Мнение от cupofcoffee@ » 22 Фев 2007, 0:42

Няма нищо сложно, паре требват.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 22 Фев 2007, 10:38

cupofcoffee@ написа:Няма нищо сложно, паре требват.

То тва е най-лошото :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 23 Фев 2007, 21:58

Реших и аз да я запуша тая джаджа но имам няколко въпроса:
dinozab написа: Аз и болче сложих на маркуча който излиза от клапана и за по-сигорно запуших и тръбата по която идват пушаците от ауспуха към него.


1.След запусване на тази тръба няма ли да се покачи налягането в нея и да избие някаде?
2.Тази гарнитурка каде точно се поставя? (от линка на dinozab) там кадето съм посочил със стрелка ли ?(снимка 1)
3.И последния ми въпрос е кое от двете маркучета се запушват това с клапанчето маи(снимка 2)но кажете синьоно или черното че данестават грешки?
http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... umId=85235
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от NS325TDS » 24 Фев 2007, 16:12

Оказа се ,че и моята го има това ...устройство... :mhihi:
В резюме клингеритово уплътнение(бирена капачка) + болтче ...
Това ли е схемата ?
Явно само полза ще има от шунтирането ...
Нека който се е трудил върху това да сподели мнение и снимки ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 18.09.2006

Мнение от jy » 24 Фев 2007, 19:44

направих и аз тази гимнастика и да ви кажа тази бирена капачка е само за това правена\затова обичам биричка\,пасва идеално.не можах да усетя някаква разлика,но нямах много време утре ще пробвам!странното при мен е че на от мъркучето нямаше никакво засмукване-вакум няма.защо е така?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 25 Фев 2007, 14:02

BAI_DOBRI написа:от клапана излиза една малка метална тръбичка,а в тази метална тръбичка влиза едно малко мъркуче (то играе роля на вакум)


колега би ли пояснил ако може за кое маркуче точно става въпрос защото предполагам не само при мен са 2,но в никое няма вакум от едното е изведено до подкалника и след като съм я юркал на сутринта е капало масло а др синьото влиза в датчика (снимка 2)
единственото маркуче с вакум(които има регулатор) не излиза от EGR клапана a влиза в датчика(снимка2)нз точно от каде идва :uups:

днес шунтирах тръбата за която връща газовете за доизгаряне(с гарнитурка направена от кутиика за парфюм :D ) но искам и вакум маркуча да блокирам за по сигурно.........
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 25 Фев 2007, 17:11

LAST RIDE написа:
BAI_DOBRI написа:от клапана излиза една малка метална тръбичка,а в тази метална тръбичка влиза едно малко мъркуче (то играе роля на вакум)


колега би ли пояснил ако може за кое маркуче точно става въпрос защото предполагам не само при мен са 2,но в никое няма вакум от едното е изведено до подкалника и след като съм я юркал на сутринта е капало масло а др синьото влиза в датчика (снимка 2)
единственото маркуче с вакум(които има регулатор) не излиза от EGR клапана a влиза в датчика(снимка2)нз точно от каде идва :uups:

днес шунтирах тръбата за която връща газовете за доизгаряне(с гарнитурка направена от кутиика за парфюм :D ) но искам и вакум маркуча да блокирам за по сигурно.........



На тази снимка http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... umId=87448 там където съм оградил с жълто в металната тръбичка която излиза от клапана и в тая тръбичка влиза едно мъркуче (т.е тръбичката влиза в мъркучето,щото вътрешния диаметър на мъркучето е по-голям от външния на тръбичката) при мен това мъркуче оцветено със синя и черна ивица.Вадиш това мъркуче от клапана и го запъшваш с едно болтче (запушваш мъркучето)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 25 Фев 2007, 17:44

мерси :D
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 26 Фев 2007, 11:04

http://i.data.bg/07/02/26/253735_orig.jpg
Ето на тази снимка съм оградил маркуча който трябва да се запуши и къде трябва да се сложи бирената капачка :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 26 Фев 2007, 11:06

LAST RIDE написа:Реших и аз да я запуша тая джаджа но имам няколко въпроса:
dinozab написа: Аз и болче сложих на маркуча който излиза от клапана и за по-сигорно запуших и тръбата по която идват пушаците от ауспуха към него.


1.След запусване на тази тръба няма ли да се покачи налягането в нея и да избие някаде?
2.Тази гарнитурка каде точно се поставя? (от линка на dinozab) там кадето съм посочил със стрелка ли ?(снимка 1)
3.И последния ми въпрос е кое от двете маркучета се запушват това с клапанчето маи(снимка 2)но кажете синьоно или черното че данестават грешки?
http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... umId=85235

Не няма да се покачи никакво налягане и нищо няма да избие от никаде.Поне при мен не е избило нищо :mhihi: :mhihi: :mhihi: На другите два въпроса мисля че съм ти отговорил със снимката ;)


Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.02.2007

Мнение от cupofcoffee@ » 28 Фев 2007, 0:00

dinozab написа:
LAST RIDE написа:Реших и аз да я запуша тая джаджа но имам няколко въпроса:
dinozab написа: Аз и болче сложих на маркуча който излиза от клапана и за по-сигорно запуших и тръбата по която идват пушаците от ауспуха към него.


1.След запусване на тази тръба няма ли да се покачи налягането в нея и да избие някаде?
2.Тази гарнитурка каде точно се поставя? (от линка на dinozab) там кадето съм посочил със стрелка ли ?(снимка 1)
3.И последния ми въпрос е кое от двете маркучета се запушват това с клапанчето маи(снимка 2)но кажете синьоно или черното че данестават грешки?
http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... umId=85235

Не няма да се покачи никакво налягане и нищо няма да избие от никаде.Поне при мен не е избило нищо :mhihi: :mhihi: :mhihi: На другите два въпроса мисля че съм ти отговорил със снимката ;)

Колега, нищо лошо не искам да кажа за импровизацията ти с капачката, ама аз на тове място ще изрежа една твърда 'сляпа' гарнитурка, може и от неръждаема ламарина и няма да се притеснявам дали нещо ще ми влезне в цилиндрите, все пак там температурите са високи. Може и добре да се е получило, ама аз не бих рискувал двигателя, все пак си е много хубав и подходящ за тунинг, ама отвсекъде! ;) :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 28 Фев 2007, 16:16

Амм добре да речем че искам да сложа външен westgate?Кви пари?Къде могат да ми го монтират.За разход и мощност няма да питам щот ми стана ясно ама къде може да се монтира и кви пари е наи важното?
А и някои ако е направил тази интервенция на 318тдс да сподели впечатления и снимки ако може.. :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 9.07.2004
Местоположение: София-войн от запад....бар Гири
Пол: Мъж
Кара: 745i;740d;330xd;330i-Convertible
Мечтае да кара: кока & цици
Детайли за колата: с чип !!!

Мнение от Lunaticc 1 » 28 Фев 2007, 22:42

отново се заформя интересно четиво а аз гледам,чета внимавам и попивам и наистина колко струва външния WasteGate за 325тдс или за 318 -ка тдс аз мисля че не би трябвало да има разлика в цената
Чеп Туринг !
Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 01 Мар 2007, 13:20

Аз погледнах само за инфо в сайта на проспиид и има клапани по около 600лв. грубо ама пише за големи турбини изискващи външен westgate.Та разбрах че има 2 вида клапани-със сменяаеми пружини и с такива които се регулират с болт.Въпроса е не дотам колко е пари клапана (макар и да не са малко) ами до това как може да се направи и трябва ли да се премахне westgate клапана които е вграден в турбината на тдс-а?Трябва ли някаква електроника която да го управлява и така...
П.П. А сега виждам и тези клапани от сайта на madcowtuning.bg те са по ефтини ама качеството нз кво е(не че при проспиид се знае ама..)И се сетих да питам колко мм трябва да е клапана?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: нахилен
Мечтае да кара: Е30 кабрио

Мнение от Maverik » 02 Мар 2007, 15:33

Добре де,но след шунтирането на клапана,колата не загрява ли по-бавно.Нека колегите,които са го шунтирали да споделят

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook