325 тдс+чип
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Brezel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Пол: Мъж
LAST RIDE написа:Brezel стана ми интересно че в поста си спомена че 30к.с не е "тавана" знаеш ли колко може да се изциди от един двигател(2.5 тдс) принципно
Ами да ти кажа честно незнам колко е макса. То бих казал че зависи от самия мотор и от това колко километря искаш да я караш. При принцип ако се направи още повечко гориво да пръска да се направи така че wastegate-а да не разтоварва турбото би требвало да стане доста яко. Виждал съм обаче чупене на турбо след 10 километра каране.....верно беше звер ама само за 10 КМ

Примерно ако няколко неща се променят може да стане доста силно. Примсрно такива неща най често са правени при 1.9 ТДИ моторите на VAG. При тях слагат дюзи с по голям дебит и една по голяма турбина. Също така има опция и за по голям кулер. Тогава прават турбината да работи на 1.5 че даже и на 1,7 бара (не се ебавам има ги и такива турбини ма струват много да му се невиди) и се впръсква достатъчно гориво с 216ките или 232 (дюзи) за всичко това обаче е нужеш къстъм чип и от 110 кончета примерно отива на 200-210. Не знам обаче както се случва със съединител и скорости....все пак повишенито е много.
Гледам че си писал че чипа ти е от DIMSPORT колко плати за него. Тия са много добри ....мераклия си

п.п. а и не съм сигурен че тавана е 30 коня...ако колата е в добро състояние може би ше държи и на 35 ама де да знам...аз не бих се наел да опитвам. Най малкото че требва да се иде и на дино да се замери щото така само по пипане на софта неможе да се прецени с колко си повишил мощността.
Поздрави
Kleinigkeiten sind es, die Perfektion ausmachen, aber Perfektion ist alles andere als eine Kleinigkeit.
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

- Lunaticc 1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 9.07.2004
- Местоположение: София-войн от запад....бар Гири
- Пол: Мъж
- Кара: 745i;740d;330xd;330i-Convertible
- Мечтае да кара: кока & цици
- Детайли за колата: с чип !!!
ха-ха-ха-ха-ха.........е току що го разглобих и моя верно не било толкова трудно колкото си мислех....са съм снимал всичко дето го иска Брезел ииииии
познаите к'во става 















Чеп Туринг !
Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!

Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!

После
После ще видиш какво става
днеска на едно 320i 150к.с. му напалник въздушния филтър с прах и малко черен пушек
Чип от Brezel = многооо голям кеф


Чип от Brezel = многооо голям кеф

- Brezel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Пол: Мъж
Re: После
Popov написа:.... днеска на едно 320i 150к.с. му напалник въздушния филтър с прах и малко черен пушек


Kleinigkeiten sind es, die Perfektion ausmachen, aber Perfektion ist alles andere als eine Kleinigkeit.
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Re: После
Popov написа:После ще видиш какво ставаднеска на едно 320i 150к.с. му напалник въздушния филтър с прах и малко черен пушек
![]()
Чип от Brezel = многооо голям кеф
тихо да не чуят тея с бързите 320ки ще ше стане една


Re: После
Popov написа:После ще видиш какво ставаднеска на едно 320i 150к.с. му напалник въздушния филтър с прах и малко черен пушек
![]()
Чип от Brezel = многооо голям кеф
Естествено ...тя работата е на кантар при сток...
А като се бутне чипчето всичко е отгоре вече...

Останаха само 325 бензина да ударим и това е

Брезел да помисли по въпроса-и да излезе с решение

- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
От прочетеното в отговора на моя въпрос става ясно че едвали ще е проблем и 325-ца да се замъгли
но за сметка на издръжливоста на мотора

Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

- Lunaticc 1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 9.07.2004
- Местоположение: София-войн от запад....бар Гири
- Пол: Мъж
- Кара: 745i;740d;330xd;330i-Convertible
- Мечтае да кара: кока & цици
- Детайли за колата: с чип !!!
е верно така и стана не мога да си позная злата гад
направо не е истина Брезел е мастър ъф дъ форс ебати якия чипс прави,вече съм мощен



Чеп Туринг !
Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!

Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!

- cupofcoffee@
-
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 17.02.2007
Re: После
NS325TDS написа:...Останаха само 325 бензина да ударим и това е...
Тях по-трудно, няма да стане само с чип, но не е невъзможно...
1. Замислете се за по-голям кулер (в момента, това дето е на ТДС-а е смешна работа, прилича повече на маслен радиатор, вместо на кулер).
2. След монтаж на добре оразмерен кулер, налягането на сток-турбото спокойно може да се вдигне с 0.2-0.3 бара, без проблеми с температурата, без вредни последици и за самото турбо, но с още малко модификации.
3. Махнете EGR-клапана и катализатора.
4. K&N спортен филтър.
5. Освен катализатора, хубаво е да смените цялата изпускателна система с такава с по-голям капацитет, но не прекалено голяма, ще има обратен ефект.
6. Пипа се и ГНП-то, за да компенсира по-големия кулер и респонса в ниските обороти, докато 'захапе' чипа (и съответно турбото). Не изпитвайте илюзии, че чипа ще намали драстично оборотите, при които се 'включва' турбото, това са глупости, на турбото му трябва налягане на газовете, т.е. мин. обороти, за да се развърти. Въпроса е за колко време, обаче, се стигат тия обороти.

След като направите горните модификации, спокойно може да считате, че колата вече е на около 200 к.с. с въртящ момент около 340-350 Нм. и 325-цата вече не би трябвало да е проблем, НО не и когато става въпрос за V max на магистралата!
А ако се целите в ниски 14-ки (и дори високи 13-ки) на 400м, единствения начин е да добавите пропан


Това за Vmax на магистралата си е точно така...
Къси идват тези скорости и това си е ...
Какво ли не правих вчера-повече от 215 км/ч не вдигна -влиза в това червеното и двигателя губи мощност...ускорява си с лекота до тях и до там...
Както казват старите хора -има мегдан от силичка още ама не стигат обороти...
Абе и толко стига ама нали пустата му лакомия ...
Както при жените -и 10см. били достатъчни-останалото било лакомия ...
Къси идват тези скорости и това си е ...
Какво ли не правих вчера-повече от 215 км/ч не вдигна -влиза в това червеното и двигателя губи мощност...ускорява си с лекота до тях и до там...
Както казват старите хора -има мегдан от силичка още ама не стигат обороти...

Абе и толко стига ама нали пустата му лакомия ...

Както при жените -и 10см. били достатъчни-останалото било лакомия ...

- Brezel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Пол: Мъж
Абе колега ЧАШАКАФЕ виждам че добре си ги обяснил нещата ама не мислиш ли че времена от порядъка на ниски 14ки или високи 13ки нема как да станат ако тоя дизелак е 200 коня. Мене много малко време ми се струва. До колкото знам тия неща ги прават бензинови коли претърпяли турбо конверсий и т.н. За дезелак с нормалното турбо и тия неща които пишеш се съмнявам да станат тия чудеса.
Kleinigkeiten sind es, die Perfektion ausmachen, aber Perfektion ist alles andere als eine Kleinigkeit.
- cupofcoffee@
-
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 17.02.2007
Написал съм го, ама не четете...
ПРОПАН
Има ефекта на азотния окис при бензиновите, само дето не свършва за 10 секунди!
При добре настроена пропанова система мощността се покачва между 35-40%. При 200 к.с. и 350Нм, вие го смятайте... но както и да го смятаме, това са около 270-280 к.с. и 470-490Нм. като пиковия въртящ момент тръгва от много по-ниски обороти вече, а вместо 4800 горната граница на двигателя отива към 5200-5300, естествено след пипане на ограничителяна DDE-то, който получава сигнал от МАР датчика и този на коляновия вал.
ПРОПАН
Има ефекта на азотния окис при бензиновите, само дето не свършва за 10 секунди!
При добре настроена пропанова система мощността се покачва между 35-40%. При 200 к.с. и 350Нм, вие го смятайте... но както и да го смятаме, това са около 270-280 к.с. и 470-490Нм. като пиковия въртящ момент тръгва от много по-ниски обороти вече, а вместо 4800 горната граница на двигателя отива към 5200-5300, естествено след пипане на ограничителяна DDE-то, който получава сигнал от МАР датчика и този на коляновия вал.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани