525tds много пуши
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
значи след като падаха оборотите на мотора например след спиране на светофар, двигателя започваще да работи не добре, все едно не му достигаще нафта, чуваще се едно прекъсване на самия агрегат не точно тресене но неприатно и след форсиране отново работише добре. Преди два дни затворих този еко клапан и сега този проблем изчезна, дали е бил породен от този клапан незнам..
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
e39tds написа:Lucky, какво представлява този модул за управление на светлините?
Номер 2 на картинката
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=61&fg=25
управлява сичките светлини в колата, замества бушоните за фаровете и още нещо но не съм много сигурен кво

Колеги уж разбирате на е-39 има точно пет защити за реални километри и няма как в дару да не ти кажат реалните километри поне едната защита не е пипана излиза супер скъпо за да променят навсякъде така ,че относно реални километри е-39 е достачно защитена и може да се разберат винаги нека не говорим гупости ако не знаем
e39tds написа:значи след като падаха оборотите на мотора например след спиране на светофар, двигателя започваще да работи не добре, все едно не му достигаще нафта, чуваще се едно прекъсване на самия агрегат не точно тресене но неприатно и след форсиране отново работише добре. Преди два дни затворих този еко клапан и сега този проблем изчезна, дали е бил породен от този клапан незнам..
Като ти слушам синптомите на колата ме навежда на мисълта да не си за смяна на нафтова помпа.
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
zizu написа:Колеги уж разбирате на е-39 има точно пет защити за реални километри и няма как в дару да не ти кажат реалните километри поне едната защита не е пипана излиза супер скъпо за да променят навсякъде така ,че относно реални километри е-39 е достачно защитена и може да се разберат винаги нека не говорим гупости ако не знаем
Да земеш да ги кажеш ли кво ли. Щото така поста ти е абсолютно безмислен
- umbeliqdelfin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 17.02.2006
zizu написа:Колеги уж разбирате на е-39 има точно пет защити за реални километри и няма как в дару да не ти кажат реалните километри поне едната защита не е пипана излиза супер скъпо за да променят навсякъде така ,че относно реални километри е-39 е достачно защитена и може да се разберат винаги нека не говорим гупости ако не знаем
след като в дару са големи специалисти защо аз като си купувах мойта и отидох там за проверка,оня на съвсем ясен и прост въпрос-пипани ли са км. взе да овърта и шикалкави и да ми разправя че евентулно не са пипани защото тя била имала нещо като досие при тях и всеки път идвала на повече а не на по малко км.защо не ми провери защитите да ми вземе някой лев и да ми каже мъжката.
Българина с техниката е на ти.имали далавера и десет защити ша разбият.цяла европа пропищя от нас.то не бяха банкомати,то не бяха фалшиви еврота и какво ли още не.
- vankata™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 11.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Оставете го момчето, да си мисли че колата е на реални километри !Вижда се , че колегата е новак при БМВ-тата и доста неща не са му ясни, но няма лошо никой не се е родил научен !
Аз в момента се досещам за 4 места кадето се помнят километрите: фаровете, компютъра, скоростите и огледалата ! До преди няколко месеца единствения датчик който нашите спецове неможеха да пипат бе този на скоростната кутия, но вече са му хванали цаката! Даже има едно две места кадето са просто факири, едното в Павлово, другото е малко след Калотина !
Колегите които твърдят, че че за 150-180 лв, се случват чудеса с километрите са напълно прави !
От опит знам, че тези коли се купуват за да се карат, без значение дали е в Италия или в Германия - където и да ! И хората ги карат, не може една кола произведена 2003 година да е на 150 000 - 160 000 км минимум, че даже в Германия съм срещал БМВ-та 2003 година на 220 000 - 240 000 км и изведнъж производство 1999 година да е на 75 000 км ! Това е недействително, момчето се е поддало най-вероятно на еуфорията, че се сдобива с кола и не е обърнал внимание е тази неща !
Така че приятелю, колата ти със сигурност не е на 75 000 км, а най-вероятно е около 200 000 - 220 000 км защото подобни проблеми при Е39 започват около тези километри , особено ГНП-то сдава багажа около 250 000 км , специално за Е39 говоря !!!
Желая ти успех с решаването на проблема с пушенето !!!
Аз в момента се досещам за 4 места кадето се помнят километрите: фаровете, компютъра, скоростите и огледалата ! До преди няколко месеца единствения датчик който нашите спецове неможеха да пипат бе този на скоростната кутия, но вече са му хванали цаката! Даже има едно две места кадето са просто факири, едното в Павлово, другото е малко след Калотина !
Колегите които твърдят, че че за 150-180 лв, се случват чудеса с километрите са напълно прави !
От опит знам, че тези коли се купуват за да се карат, без значение дали е в Италия или в Германия - където и да ! И хората ги карат, не може една кола произведена 2003 година да е на 150 000 - 160 000 км минимум, че даже в Германия съм срещал БМВ-та 2003 година на 220 000 - 240 000 км и изведнъж производство 1999 година да е на 75 000 км ! Това е недействително, момчето се е поддало най-вероятно на еуфорията, че се сдобива с кола и не е обърнал внимание е тази неща !
Така че приятелю, колата ти със сигурност не е на 75 000 км, а най-вероятно е около 200 000 - 220 000 км защото подобни проблеми при Е39 започват около тези километри , особено ГНП-то сдава багажа около 250 000 км , специално за Е39 говоря !!!
Желая ти успех с решаването на проблема с пушенето !!!
::: vankata™ :::
- vankata™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 11.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
МАЧКАТОР написа:А пък е най-добре да го откажеvankata™ написа:
Желая ти успех с решаването на проблема с пушенето !!!
При всички положения !!!



::: vankata™ :::
- BlackAdder
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 14.07.2005
Малко оф-топик по въпроса с километрите. Това че повечето коли от 1999 2000 са на по 200к и отгоре си е така, но винаги я има и възможността колата да е на реални кимлометри ако я взимаш от приятел и си имал преки наблюдения в/у колата от закупуването й от магазина до препродаването й. Имам няколко подобни примера. През 93 майка ми си купи чисто нова корса от предтавителя на опел и до 2003 когато я разкарахме колата беше на 58к км. Просто така се случи че тя предпочиташе да кара другата си кола и тази корса стоя 7 години в гаража и само се изкарваше от време на време да се пораздвижи. На един приятел 206-цата закупена през Май 2005 от софия франс ауто онзи ден направи 29500 км , също така 407-цата му е 17к км ,а е купена през 2004 и се кара само през лятото и зимата докато си е в Бг, през останалото време кисне в гража. На неговата майка витарата е купена 98 пак чисто нова и има навартяни 71к км.
BlackAdder написа:.........
Ти май не си разбрал за какво става въпрос в тая тема.Става въпрос , че неможе колата да му дава тези проблеми които се появятат след 200000 км. , а тя да е само на 75000.
И ако твойте познати не си карат колите , не си мисли че в Германия или в Италия си ги държат в гаража и си карат другата кола. Там дизел се купува за да са кара , а не да си го пазат.
- BlackAdder
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 14.07.2005
///sasho и ти не си ме разбрал точно ама карай
Нищо не казвам за колата на пича който си мисли,че е на 75к км при положение,че така му пуши. Идеята ми беше,че могат да се намерят и не много изполвани коли, но са голяма рядкост.

32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани