махане на катализатор - Е36 325
Модератор: bum_bum
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ми на мойто са прави тръби до отзад,а най отзад едно ремусче.звука е перфектен 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
http://unifit-daten.de/baseportal/2003/katalysatoren/universal_kats_uni
Ей тука са ефтините катализаторчета
Ей тука са ефтините катализаторчета

- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
mersi,tochno tova turseh,sega trqbva samo da vidq koi razmer ste stane.ti imash li nqkakva ideq? (kolko e diametura na trubite na generaziqta, na samite rezonatori I kolko sa dulgi?) mezdu drugoto kak sa schrickovete zastoto se chudq za edni 264/256
a katalizatorite koito alibitu predlaga sa 319 eu za 325cata.....zaebi

az sum ubeden che s pravi trubi e ubiec, no 500te km do ringa ste mi pravqt glavata na kanche vseki put...




- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
А от тези на АСПО има ли с двойни входящи и двойни изходящи тръби или трябва да се вземат 2 резонатора



- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Баце незнам къде я намери тая цена, ама тия универсалните са до 150 евро. Друг е въпроса, че май 325-цата е 2. Обаче ако вземеш 1 универсален до 200 коня и си го монтираш и си готов. Но както и да е ... явно катализатора се води антитунинг
и не е популярен сред рейцърите.

- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
AlibiTu написа:Баце незнам къде я намери тая цена, ама тия универсалните са до 150 евро. Друг е въпроса, че май 325-цата е 2. Обаче ако вземеш 1 универсален до 200 коня и си го монтираш и си готов. Но както и да е ... явно катализатора се води антитунинги не е популярен сред рейцърите.
dva rezonatora aspo stoto nqmat dvoini
alibitu, ako razgledash malko ste vidish che 325cata e s dve trubi I katalizatora za neq e 319 eu...ti seriozno li mi predlagash da si prepravq generaciqta za da si sloza universalen katalizator??? (za da mi e tapa I da imam torque na niskite I na 5000 da umira?)
mai nqma smisal da komentirame anti-tuning efekta ot katalysatora....tova che ti ne mozesh da minesh AU bez nego ne e moi problem

I mezdu drugoto ne znam zasto reshi che sum racer.....I da mi govorish za ekologia s planove za 325 turbo koqto she harchi pone 17/20 na sto e smeshno...nishto lichno de....




- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
oxam написа:AlibiTu написа:Баце незнам къде я намери тая цена, ама тия универсалните са до 150 евро. Друг е въпроса, че май 325-цата е 2. Обаче ако вземеш 1 универсален до 200 коня и си го монтираш и си готов. Но както и да е ... явно катализатора се води антитунинги не е популярен сред рейцърите.
dva rezonatora aspo stoto nqmat dvoini
alibitu, ako razgledash malko ste vidish che 325cata e s dve trubi I katalizatora za neq e 319 eu...ti seriozno li mi predlagash da si prepravq generaciqta za da si sloza universalen katalizator??? (za da mi e tapa I da imam torque na niskite I na 5000 da umira?)
mai nqma smisal da komentirame anti-tuning efekta ot katalysatora....tova che ti ne mozesh da minesh AU bez nego ne e moi problemrazrovi se iz amerikanskite forumi I ste vidish na dino kolko e razlikata...I se zamisli zasto 328 e samo 192 konq (izkljuchi kolektora I kutiqta na vuzdushniq filtur s restriktora vutre)
I mezdu drugoto ne znam zasto reshi che sum racer.....I da mi govorish za ekologia s planove za 325 turbo koqto she harchi pone 17/20 na sto e smeshno...nishto lichno de....



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Първо незнам от къде идва тая схема за оборотите с катализатора ... ама както и да е.
Другото нещо вече нямам 325
... а дори и да имах и да и слагах турбо пак щях да я правя с 2 катализатора
... не е за друго ами така аз ще се чувствам по-добре
Вече кой както си решава така си арчи парите и си прави колата.
Другото нещо вече нямам 325



Вече кой както си решава така си арчи парите и си прави колата.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани