България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
немо написа:empar написа:При 80-120, я направиш 3 коли разлика напред, я не.
Жив и здрав, желая ти весели празници и догодина да си припомниш математиката за 4ти клас.
Забравяш нещо:
На ДВГ-то му трябва някакво време, да върне предавка, да вдигне обороти, да влезе в бууст.
При електрокара тези неща отсъстват. И всичкият торк го имаш при обороти близки до нула , щото електромагнитното поле , дето го прави този торк си е налично преди да си натиснал педала на газта.
Той и да ме “чака” на вярната предавка с надут бууст и в обороти… разлика да ти кажа няма да има…
Но Дон Диего- е абсолютно прав. Бързата кола те вкарва бързо в беля. Очаквам сега като поостареят и поевтинеят сериозно разните Плад-ове да попаднат в ръцете на младежта по нашите ширини и да има епични сакатлъци.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1900
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Калининград
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Волга
- Детайли за колата: Лада 2105
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Че какво да ги чакат и сега ги вземат малко ударени. Скоро един познат ми се кефи с такава, разбила му представата за времето. Кара я с НИКАКВИ гуми. Викам му абе човек, тоя торк ще пръсне тая гума ако я засилиш повече от половин старт...да без трябва да ги сменя. Още си кара с тях. Отделно отзад в едната част е ударена, така си я кара още, вече няколко месеца.
Че даже толкова му беше разбила представата, че не повярва като му казах, че над 200 сериозно омалява тази кола сравнимо с някаква с близка мощност бензинова. Не знаеше, викам му от старт доста ще дърпа, ама като му пратих клип с 1000 коня актуалното М3/4 дори аз се изненадах как още от старта бензина не се дава. За после няма какво да говорим. И като нямаше какво да каже...мани ги тия изцедени до последния кон М-ки.
Викам какво да ги махам, аз и стокова си я предпочитам, поне има нещо живо в тая кола, не е стерилна и като удариш няколко пъти кик даун на няколко отсечки, не се налага да спираш да зареждаш. Да, скоро може всички да караме електрички, ама докато може ще се кефим на ДВГ.
То ставаше дума за аналогична мощност, че бензина още има какво да предложи. Ако намалят теглото на електричките, ще станат още по-бързи. Ама пък доста бързо спират.
https://youtu.be/siVI-x8sdS4?t=559
Викам какво да ги махам, аз и стокова си я предпочитам, поне има нещо живо в тая кола, не е стерилна и като удариш няколко пъти кик даун на няколко отсечки, не се налага да спираш да зареждаш. Да, скоро може всички да караме електрички, ама докато може ще се кефим на ДВГ.
То ставаше дума за аналогична мощност, че бензина още има какво да предложи. Ако намалят теглото на електричките, ще станат още по-бързи. Ама пък доста бързо спират.
https://youtu.be/siVI-x8sdS4?t=559
In God we trust, all others we track.
Само ПАТРИАРХ Кирил може да ме съди!
I feel the need, the need for speed.
Само ПАТРИАРХ Кирил може да ме съди!
I feel the need, the need for speed.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Това да пада по очи след 200км не съм го забелязал… но без трак пакета са ограничени на 155 мили- моята на една писта в Мексико така се ускоряваше още като се удари в ограничителя, че видях за момент 175 преди да ме върне назад…
Но съм забелязал, че ако батерията е под 1/3 е една идея по- бавна… въпреки, че това не е документирано никъде.
Също знам съвсем отговорно, че всяка тотална щета Тесла е ограничена до някаква степен от фирмата. Колко? Не знам. Но знам, че ги “пипат” дистанционно като отидат при застрахователите.
За 1000 коня бензинова кола- да… на кантар са ужким ама две неща- 1000 коня електричка се държи като 100 коньовата малолитражка - няма драма.. ама е 9 секундна кола. 1000 коньовия тунингован бензин е… бомба със закъснител освен ако не е фабрична 1000 коня ама там нещата стават други и … пак е драма. Второто е че в реалния свят Теслата просто е неуязвима. Няма предавки надолу, няма да се бориш за сцепление (щото 1000 коньовия тунинг е най- вероятно на задно)… и така. Аз мога да карам общо взето каквото си представиш ама… ежедневната ми е Плад-а. И така. Отплеснахме се …
Но съм забелязал, че ако батерията е под 1/3 е една идея по- бавна… въпреки, че това не е документирано никъде.
Също знам съвсем отговорно, че всяка тотална щета Тесла е ограничена до някаква степен от фирмата. Колко? Не знам. Но знам, че ги “пипат” дистанционно като отидат при застрахователите.
За 1000 коня бензинова кола- да… на кантар са ужким ама две неща- 1000 коня електричка се държи като 100 коньовата малолитражка - няма драма.. ама е 9 секундна кола. 1000 коньовия тунингован бензин е… бомба със закъснител освен ако не е фабрична 1000 коня ама там нещата стават други и … пак е драма. Второто е че в реалния свят Теслата просто е неуязвима. Няма предавки надолу, няма да се бориш за сцепление (щото 1000 коньовия тунинг е най- вероятно на задно)… и така. Аз мога да карам общо взето каквото си представиш ама… ежедневната ми е Плад-а. И така. Отплеснахме се …
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Плевен отпреди 2 часа, в насрещното.


Карлово следобяд

Варна вчера


И аз не знам защо има хейт.


Карлово следобяд

Варна вчера


И аз не знам защо има хейт.

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1900
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Калининград
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Волга
- Детайли за колата: Лада 2105
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Търсиш ли ги толкова ПТП-та, не знам. Като няма жертви или сериозно ударени хора, всичко е ок, стават и такива неща, ама да не я правим темата на черна хроника, че е против правилата на форума в крайна сметка. И без това достатъчно катастрофи пускаме.
Алх, как си представяш кола само на задно да се изстрелва като това М3, малко несериозно казано е от разбиращ от коли, явно не си изгледал клипа да видиш как тръгва от ниските, ама тая дискусия ще я пренеса в темата ток срещу бензин и дизел, че вярно много излиза, да нищиш ако искаш защо изостава тока във високите.
13. Старайте се да не превръщате "Извън темата" в криминална/черна хроника.
Хората, които се интересуват от нея, ще посетят информационните агенции и без вашето напътствие. Позволявайте си да пускате такива теми само ако сметнете, че ще се получи интересна дискусия (вж. т. 2.1).
Алх, как си представяш кола само на задно да се изстрелва като това М3, малко несериозно казано е от разбиращ от коли, явно не си изгледал клипа да видиш как тръгва от ниските, ама тая дискусия ще я пренеса в темата ток срещу бензин и дизел, че вярно много излиза, да нищиш ако искаш защо изостава тока във високите.

In God we trust, all others we track.
Само ПАТРИАРХ Кирил може да ме съди!
I feel the need, the need for speed.
Само ПАТРИАРХ Кирил може да ме съди!
I feel the need, the need for speed.
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
blacksapphire написа:Това правя, после ми благодарят и се извиняват публично.
Другият пикочник, дето караше с 300 по околомръсното, е глобен за 2 дрифта + бягство от ПТП. 6300лв, 2г без книжка.
Не знам дали има по-голям спамер от теб във форума от години, показвам марката, очевидно.
Ако горната превенция ти се стува малко, следващият път ще си помисли дали да си сложи миризливото краче на газта.
Весели празници.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1900
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Калининград
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Волга
- Детайли за колата: Лада 2105
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Няма, само в определени периоди като не пиша, тя тая титла не съм си я извоювал случайно.
Не говорех за марката, а за цитираното, както и да е, ти си преценяй колко да са, иначе да, всеки ден стават стотици ПТП-та из страната.
Така и така спомена за пикочника
аз не разбрах ти ли го уреди с глоба или само с шамар зад врата, че го снимаш?
За жиголото беше голям смях.
Накрая тефтер с компромати.
Той Кроки по едно време беше взел видеа със случки без ПТП-та да снима, ама нещо се отказа.
Весели и на теб и на всички.
Не говорех за марката, а за цитираното, както и да е, ти си преценяй колко да са, иначе да, всеки ден стават стотици ПТП-та из страната.
Така и така спомена за пикочника
За жиголото беше голям смях.

Накрая тефтер с компромати.
Той Кроки по едно време беше взел видеа със случки без ПТП-та да снима, ама нещо се отказа.
Весели и на теб и на всички.

In God we trust, all others we track.
Само ПАТРИАРХ Кирил може да ме съди!
I feel the need, the need for speed.
Само ПАТРИАРХ Кирил може да ме съди!
I feel the need, the need for speed.
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
немо написа:empar написа:При 80-120, я направиш 3 коли разлика напред, я не.
Жив и здрав, желая ти весели празници и догодина да си припомниш математиката за 4ти клас.
Забравяш нещо:
На ДВГ-то му трябва някакво време, да върне предавка, да вдигне обороти, да влезе в бууст.
При електрокара тези неща отсъстват. И всичкият торк го имаш при обороти близки до нула , щото електромагнитното поле , дето го прави този торк си е налично преди да си натиснал педала на газта.
Добре, хайде да посмятаме, че явно ви е скучно.
Понеже математиката ми е слаба страна ще питаме ИИ(не Данчо).
Моята скромна конвенционална количка прави 80-120 по каталожни данни за 3.3сек.
На светилото тролеят го прави за 1.7сек.
Тръгваме едновременно, щото аз съм простия селянин, дето ще му прави сечено на светията и съм наточил палеца на десния крак ЯКО.
До момента, в който тролеят достигне 120км/м е с 5м напред.
До момента, в който бмв-то прави 120км/ч, тролеят е 9м напред! т.е. няма и две коли разлика.
Ако БМВ-то остане на 120км/ч, а тролеят иска да е 100м напред, трява да достигне терминална скорост от 240км/ч.
Още ли говорим за шофиране по път, отворен за обществено ползване?
За алабализми, опасни за здравето и живота, шуменският милиционер отнесе бан преди няколко седмици и отиде да си купува нов абс модул сигурно, та за това го няма.

пп. Табиланските изпъления с тесли по родните пътища вече са си стандарт.
Не си падам по стереотипи, но само с модел У не съм виждал кретенски изпълнения.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1900
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Калининград
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Волга
- Детайли за колата: Лада 2105
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Между другото да, явно не си го забелязал само ти това с изтребителя. В началото масово водачите им бяха културни, сега гледам Тесла паура добива нови измерения. Споменах за моя познат с тази 1000 коня с ударената задница и гуми за мъгла. Даже вече остърга джантите, ама не той, ами един друг познат полицай на който я даде, онзи пробва да върти гуми и двете отидоха в бордюра леко. Та освен никакви гуми, сега са и ударени никакви гуми с ударени джанти.
Тези с модел Y наистина се движат по-цивилно, но знам(а и не само аз от форума
)за едно клипче на друг мой познат с М4 където точно Y май беше където се напъваше да се гони малко.
Отделно един друг със старата Тесла, която беше най-бързия преди да излезе Плада говореше пак на мой познат с Ф90 М5 как ще му къса шортите и даже се пробвал един два пъти извън града докато отиват заедно на работа, ама не го огря.
Та да, вече доста от уж спокойно каращите, които ги купиха защото е готино с ток се изкушават да правят каквото може да се прави и с електричка.
Което ме подсеща за този клип как се копират маймунджилъците в един момент когато индивида, който досега не е можел, изведнъж осъзнава, че може:
https://youtube.com/shorts/8zcZ-gKcyns? ... hh_csejF0v

Тези с модел Y наистина се движат по-цивилно, но знам(а и не само аз от форума
Отделно един друг със старата Тесла, която беше най-бързия преди да излезе Плада говореше пак на мой познат с Ф90 М5 как ще му къса шортите и даже се пробвал един два пъти извън града докато отиват заедно на работа, ама не го огря.
Та да, вече доста от уж спокойно каращите, които ги купиха защото е готино с ток се изкушават да правят каквото може да се прави и с електричка.
https://youtube.com/shorts/8zcZ-gKcyns? ... hh_csejF0v
In God we trust, all others we track.
Само ПАТРИАРХ Кирил може да ме съди!
I feel the need, the need for speed.
Само ПАТРИАРХ Кирил може да ме съди!
I feel the need, the need for speed.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6617
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
empar написа:Понеже математиката ми е слаба страна ще питаме ИИ(не Данчо).
Няма съмнение, че не ти е сила математиката, но освен това и показваш, защо ИИ е нож с две остриета.
Когато БМВ-то достигне 120 км/ч, Теслата ще е 40-50 метра напред дори и да спре да ускорява и да продължи да се движи със 120 км/ч, щото в реалния свят трябва да си сложиш примерно 1 секунда или повече време за реакция, предавки, boost...
Само 100-200 коня предимство са достатъчно да те оставят да се чудиш какво стана... 600 коня отгоре дори няма да разбереш от къде е дошъл и къде е отишъл.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа: Така и така спомена за пикочникааз не разбрах ти ли го уреди с глоба или само с шамар зад врата, че го снимаш?
Единият е Нидал Мохамад, който развяваше среден пръст пред Арена запад с C63, другият е Алекс Младенов с CLS 500 с 300 по околовръстното.
Вчера са го причакали с цивилна А6ца да излезе от блока, защото спрял да си вдига телефона. Естствено, че е моя заслуга да е известен. Малко са се престарали колегите, трябваше да са само 3к и 12м
Варненският про дрифтър Борислав Неделчев ще бъде глобен 8000лв, колкото е таванът. Там е и рецидив.

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Тоя Плад не е ли по-бърз от 1.7
На моята скромна шестотка и дават 80-120 за 1.8, обаче сме правили импровизирана дръпка 50-120 със p100d мисля беше и ако не съм на перфектни обороти ще ме разтреля лошо. В реалния свят ако не го очакваш на топ обороти, предавка, boost и т.н ще се случи точно както каза alx. Между другото тея неща хич не са за тая тема за което се извинявам, ако някой реши нека да ги премести в темата за електричките. Карайте внимателно , има си време и място човек да си вдигне адреналина без да пречи и застрашава околните. Весела Коледа на всички 
На моята скромна шестотка и дават 80-120 за 1.8, обаче сме правили импровизирана дръпка 50-120 със p100d мисля беше и ако не съм на перфектни обороти ще ме разтреля лошо. В реалния свят ако не го очакваш на топ обороти, предавка, boost и т.н ще се случи точно както каза alx. Между другото тея неща хич не са за тая тема за което се извинявам, ако някой реши нека да ги премести в темата за електричките. Карайте внимателно , има си време и място човек да си вдигне адреналина без да пречи и застрашава околните. Весела Коледа на всички 
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:empar написа:Понеже математиката ми е слаба страна ще питаме ИИ(не Данчо).
Няма съмнение, че не ти е сила математиката, но освен това и показваш, защо ИИ е нож с две остриета.
Когато БМВ-то достигне 120 км/ч, Теслата ще е 40-50 метра напред дори и да спре да ускорява и да продължи да се движи със 120 км/ч, щото в реалния свят трябва да си сложиш примерно 1 секунда или повече време за реакция, предавки, boost...
Само 100-200 коня предимство са достатъчно да те оставят да се чудиш какво стана... 600 коня отгоре дори няма да разбереш от къде е дошъл и къде е отишъл.
Пробвай пак да прочетеш какво съм написал. С РАЗБИРАНЕ!

В реалния свят важат заноките на физиката, разни факти и една съвършено тъпа формула S=V.t
- zAcK
- Старши Алкохолик

-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
blacksapphire написа:Top Gun Maverick написа: Така и така спомена за пикочникааз не разбрах ти ли го уреди с глоба или само с шамар зад врата, че го снимаш?
Единият е Нидал Мохамад, който развяваше среден пръст пред Арена запад с C63, другият е Алекс Младенов с CLS 500 с 300 по околовръстното.
Вчера са го причакали с цивилна А6ца да излезе от блока, защото спрял да си вдига телефона. Естствено, че е моя заслуга да е известен. Малко са се престарали колегите, трябваше да са само 3к и 12м![]()
![]()
Варненският про дрифтър Борислав Неделчев ще бъде глобен 8000лв, колкото е таванът. Там е и рецидив.

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: zAcK
