България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6617
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз друго си мисля, този фонд за безопасността на пътя реално показа колко пари са изтичали за корупция, защото сега практически всички тези пари влизат там 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:Аз друго си мисля, този фонд за безопасността на пътя реално показа колко пари са изтичали за корупция, защото сега практически всички тези пари влизат там
Пак помисли и ще видиш, че не е точно така

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1900
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Сега не се вадят повече пари от гражданите, в пъти, понеже рушветчето винаги е нещо малко и скромно, а и понякога се правеха на хубави да те пуснат и без рушвет, че да не надвишат броя актовете, после ще ги питат как единия месец толкова малко, другия много.
Докато с камерата прошка няма, не може да се изтрие, само ядеш дървото.
Нямам години вече.
Иначе заставам на Църна маца и не Роби Уилямс, ами и Робин Худ ще одера ако мине. 
Jordana написа:Ти докато го мислиш ще им направят заплатките на ушанките по 5000 евра и тогава хептен няма да се вредиш
Нямам години вече.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ти Роби Уйлямс може да го одереш , ама шофьорите на Роби Уйлямс не можеш ги одра щото като му звъннат , и после министъра ще те одере тебе 
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6617
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
ДАИ (или както и да им е там новото име) са съвсем друга игра, която няма нищо общо с КАТ.
Няма нищо за мислене, реално се централизираха тези пари. Защо мислиш, че се вдигат заплатите на ченгетата? Какво компенсират според теб

От това по-очевидна зависимост не знам дали има.
///M Power написа:steeN написа:Аз друго си мисля, този фонд за безопасността на пътя реално показа колко пари са изтичали за корупция, защото сега практически всички тези пари влизат там
Пак помисли и ще видиш, че не е точно така
Няма нищо за мислене, реално се централизираха тези пари. Защо мислиш, че се вдигат заплатите на ченгетата? Какво компенсират според теб
От това по-очевидна зависимост не знам дали има.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:ДАИ (или както и да им е там новото име) са съвсем друга игра, която няма нищо общо с КАТ.///M Power написа:steeN написа:Аз друго си мисля, този фонд за безопасността на пътя реално показа колко пари са изтичали за корупция, защото сега практически всички тези пари влизат там
Пак помисли и ще видиш, че не е точно така
Няма нищо за мислене, реално се централизираха тези пари. Защо мислиш, че се вдигат заплатите на ченгетата? Какво компенсират според теб![]()
![]()
От това по-очевидна зависимост не знам дали има.
Глобите, съответно и парите са в пъти повече, просто защото се правят на конвейр с фишовете, преди за акт за превишена им трябваше 20 мин на кола. Идеята че сега парите във фонда са много повече от тези дето са отивали за почерпка.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6617
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
20 мин ако се пише. Ако не се пише, връщане до колата за "документи" и "приятен ден"

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1900
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
И това е спорно, както и да го въртиш, парите, които се събират сега като суми са несравними с онези на рушветите и акт, който се пише 20 минути. Отделно и сега като спират пишат актове много бързо защото реално нищо почти не пишат.
То едно време да си чувал за фишове за скорост от спорта на 200-400-600 лева?
Да не говорим за нагоре.
Иначе знаем, че ДАИ(ИААА като питаш как се пише
)и КАТ нямат нищо общо, но катаджията може да си спира камиони колкото си иска и да ги дере за каквото си иска също. 
То едно време да си чувал за фишове за скорост от спорта на 200-400-600 лева?
Иначе знаем, че ДАИ(ИААА като питаш как се пише
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Извода след един куп надежди говежди че ще лежат в патрулката и джигитите ще капят като зрели круши - не става само с камери , трябва и акъл ! 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6617
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа:...
Не знам защо се подценяват размерите на корупцията, ти сам го даваш като аргумент за непривлекателността на професията в момента по-горе
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1900
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
А, не, в никакъв случай не я подценявам. Ако седна само на местно ниво да ти разправям какви рушвети вземаше един обикновен катаджия...
Но просто той си бачка за него и нещо за началника. Няма как да спре обаче броя коли снимани с камерата дори в мечтите си. Имаше един нагъл още преди 2000-ната, на входа откъм СТЗ ги спираше по няколко. Имаше един случай може би преди 35+ години излиза на смяна този с един братовчед на майка ми, който тогава беше патрулка, но понякога даваха смесен наряд с катаджия. И му казва тоя катаджията в един момент като вижда колона с турски коли "само искам да ги спираш и нито един да не пропуснеш, всеки с документите при мен". И тоя не ги пускал докато не вземе рушвет от всеки. Същият купи апартаменти и още кой знае какво, има случаи в които му свършва наряда и този е толкова отдаден на професията и иска да служи на обществото, че се качва на мотора си и отива на КПП-то след работно време, излиза с палката и почва. Вече в един момент като взе да наближава 2000-ната и са почнали да го режат началниците, че ставало много очевидно и се пенсионирал. Но мотото му на този е било да граби като за последно защото края все някога ще дойде. Синът му ми беше колега няколко години...
Истории от първо лице имам много, ама много от околията и не само. Само да ми се разправя.
Обаче сега първо ги виждам как горят на камерата като я сложат на обичайния ми маршрут, гледам как е брутално скрита и отделно все някой ми реве с колко пари е изгорял. Щом един сам катаджия като този легендарния рекордьор на околията тук можеше да изкара бол пари, смятай една камера колко вади. Мога да си наоравя труда да ги питам за някакъв ориентир ако имат статистика за пари специално на нашите камери, но не мисля, че е нужно. В началото питах само за броя изгорели за сесия, беше потресаващо когато я скрият брутално. А са изобретателни, зад ремарке, зад сандък, в рози, в храсти, върху кола, зад мантинела, пред черна кола в тъмното...да не говорим как редовно някой ми вика, че му светели, намалял и търтсел камерата, но не я виждал.
Още едно доказателство,, че много вадят с тези камери е как в началото тука всичките мрънкаха, че ги карат да дават наряд с тях, но явно им обясниха, че като има резултати ще вдигат заплати, ще има за коли, бензин и униформи и вече никой не съм чул да мрънка.
Но просто той си бачка за него и нещо за началника. Няма как да спре обаче броя коли снимани с камерата дори в мечтите си. Имаше един нагъл още преди 2000-ната, на входа откъм СТЗ ги спираше по няколко. Имаше един случай може би преди 35+ години излиза на смяна този с един братовчед на майка ми, който тогава беше патрулка, но понякога даваха смесен наряд с катаджия. И му казва тоя катаджията в един момент като вижда колона с турски коли "само искам да ги спираш и нито един да не пропуснеш, всеки с документите при мен". И тоя не ги пускал докато не вземе рушвет от всеки. Същият купи апартаменти и още кой знае какво, има случаи в които му свършва наряда и този е толкова отдаден на професията и иска да служи на обществото, че се качва на мотора си и отива на КПП-то след работно време, излиза с палката и почва. Вече в един момент като взе да наближава 2000-ната и са почнали да го режат началниците, че ставало много очевидно и се пенсионирал. Но мотото му на този е било да граби като за последно защото края все някога ще дойде. Синът му ми беше колега няколко години...
Истории от първо лице имам много, ама много от околията и не само. Само да ми се разправя.
Обаче сега първо ги виждам как горят на камерата като я сложат на обичайния ми маршрут, гледам как е брутално скрита и отделно все някой ми реве с колко пари е изгорял. Щом един сам катаджия като този легендарния рекордьор на околията тук можеше да изкара бол пари, смятай една камера колко вади. Мога да си наоравя труда да ги питам за някакъв ориентир ако имат статистика за пари специално на нашите камери, но не мисля, че е нужно. В началото питах само за броя изгорели за сесия, беше потресаващо когато я скрият брутално. А са изобретателни, зад ремарке, зад сандък, в рози, в храсти, върху кола, зад мантинела, пред черна кола в тъмното...да не говорим как редовно някой ми вика, че му светели, намалял и търтсел камерата, но не я виждал.
Още едно доказателство,, че много вадят с тези камери е как в началото тука всичките мрънкаха, че ги карат да дават наряд с тях, но явно им обясниха, че като има резултати ще вдигат заплати, ще има за коли, бензин и униформи и вече никой не съм чул да мрънка.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани