Всичко за електрическите автомобили
Модератор: Общи модератори
Re: Всичко за електрическите автомобили
Карплей/андроидауто са безсмислени в Теслата… защото освен ако не е нещо специално повечето апчета си ги има в Теслата по начало. Само няма Уейз ама него можеш да си го пуснеш паралелно само на говорителя че дс те предупреждава за разни неща докато се ползваш навигацията на Тесла която е доста сносна така или иначе и ти трябва за да ти смята зареждалата на дълъг път.
На 3/у не ми харесва интериора. Новия е по- качествен, но все още е доста спартански с аз обичам да изглежда по- луксозно дет се вика. Иначе Теслите са си железни като скейтбосорд поне от моя опит. Панелите и сглобката на интериора и екстериора не са на ниво ама им се свиква …
На 3/у не ми харесва интериора. Новия е по- качествен, но все още е доста спартански с аз обичам да изглежда по- луксозно дет се вика. Иначе Теслите са си железни като скейтбосорд поне от моя опит. Панелите и сглобката на интериора и екстериора не са на ниво ама им се свиква …
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- mirko0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320A
Re: Всичко за електрическите автомобили
Kroki написа:До притежетелите на I3, какви са екститре без които не можете и са MUST в избора на такъв автомобил.
До колкото разбрах, трябва да е термопомпа, за да не хаби толкова батерията зимата. Аз нали око ненаситно, гледам задълже с подгрев, H&K, дистроник, фейс с голямо нави и шибидах..
Сещам се за keyless, камера и парктроник, но те май всички имат?
За i3 тези видеа са много информативни. Иначе има коли с много малко екстри. Включително без камера за обратно виждане и мултиволан.
https://youtu.be/mAdOxKCYK1Y?si=fl_8Q51pzwPOjf-9
https://youtu.be/q62mVrXSNuc?si=aI40FKbaB9bB_wk4
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Всичко за електрическите автомобили
vicho написа:TNT написа:Откровен съм -нямам сигурна представа, колко още ще продължи и дали ще покрият всичко гаранционно.
форд, баце... и после "що си фен на бабарецо?"
тоя вярно ли е дал 200 хилки за тва![]()
![]()
Имаш впечатления колко бързо се случва гаранционен ремонт на батерии при други марки при фабричен дефект или щета ?
Сподели, моля ?
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
Re: Всичко за електрическите автомобили
немо написа:vicho написа:TNT написа:Откровен съм -нямам сигурна представа, колко още ще продължи и дали ще покрият всичко гаранционно.
форд, баце... и после "що си фен на бабарецо?"
тоя вярно ли е дал 200 хилки за тва![]()
![]()
Имаш впечатления колко бързо се случва гаранционен ремонт на батерии при други марки при фабричен дефект или щета ?
Сподели, моля ?
Болт-а имаше рикол за батериите. Смениха я за 4 часа… 12 болта се развиват и цялата пада отдолу…
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Всичко за електрическите автомобили
На магистралата преди входа за Пловдив посока София отбивката за Пампорово 6бр зареждачки
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
карам спокойно
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla M3LR, e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Всичко за електрическите автомобили
Разширяват станцията на Финес там която си е една от най-натоварените на магистралата, до сега имаше една 160kW. Сега май слагат още 6 ама тия които съм виждал по снимките дето се въртят тия дни са различни като модел от тия дето имат по другите си локации и не знам каква мощност ще са, отдавна не слагат нищо под 240kW, ама би трябвало там да сложат и по-големи. Ще е доста добре да може да зареждат 12 коли едновременно с добра скорост, даже ако оставят и старата 160ка ще са 14.
Ей тва видео е интересно ако се интересувате от зареждащата инфраструктура, елдрайв имат яки планове. 2 неща с важните за тези дето не им се гледа, почват да правят хъбове с батерии за да може на места където няма добра инфраструктура(разбирай силен ток) все пак да може да се зарежда бързо, като батериите ще го играят нещо като кондензатор. И някакви те ги нарекоха сателитни хъбове, от това което аз разбрах ще се управлява и разпределя тока централизирано за целия хъб, а не всяка станция за себе си и всяка кола ще получава максимално количество ток без да е нужно да са оптимално разпределени по щекерите.
Ей тва видео е интересно ако се интересувате от зареждащата инфраструктура, елдрайв имат яки планове. 2 неща с важните за тези дето не им се гледа, почват да правят хъбове с батерии за да може на места където няма добра инфраструктура(разбирай силен ток) все пак да може да се зарежда бързо, като батериите ще го играят нещо като кондензатор. И някакви те ги нарекоха сателитни хъбове, от това което аз разбрах ще се управлява и разпределя тока централизирано за целия хъб, а не всяка станция за себе си и всяка кола ще получава максимално количество ток без да е нужно да са оптимално разпределени по щекерите.
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Всичко за електрическите автомобили
alx написа:
Болт-а имаше рикол за батериите. Смениха я за 4 часа… 12 болта се развиват и цялата пада отдолу…
Неслучайно написах гаранционен ремонт или ремонт по щета , щото хубаво 4 часа смяна , ама докато се стигне до там може да минат месеци

БГ особености....

Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Southside
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 28.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Всичко за електрическите автомобили
Относно питането за Ioniq-ците: Субсидираната цена от марката в Бг в момента е супер за нов екземпляр, но пък от друга за 50 евра се купува 5N от Германия на година на 10-15к км и за мен везните клонят към второто. Интериорът е доста качествен, полезното пространство вътре е огромно, с приоритет на отстояние на задните седалки, за сметка на багажника. При model Y е обратно. Недостатък на хюндая е разходът, предимство е 800 волта архитектурата. Тежък е, но пък има адекватни спирачки и материали за разлика от теслата. За мен цялостно е много по- завършена кола от тесла алтернативите и въпрос на време да скоча на такава.
- sssssl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi / Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: Всичко за електрическите автомобили
Скачай! И аз щях да скоча на 5N, но ми е малка гаражната клетка. Волвото ми е доста по-късо, а и разликата в динамиката е малка - 3.6 срещу 3.4 до 100.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани