Проблем с двигателя на 528i '85 (смесва водата с маслото)

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Дънди, Шотландия
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: фадрома в народното събрание

Проблем с двигателя на 528i '85 (смесва водата с маслото)

Мнение от Archi » 18 Фев 2007, 18:14

Здравейте на всички! Имам сериозен проблем с двигателя. Пиша в тази част на форума, защото автомобила ми е малко по-специфичен от серийните 5ци. Става въпрос за 528i '85та автоматик 184 коня 6 цилиндров редови двиагтел (ще ви излъжа за модела, но мисля че е Е30) Та проблема е, че смесва водата с маслото. По повърхността на главата и цилиндровия блок няма видими процепи, гарнитурата не избива. Понеже се опасявам, че може да е най-лошото - спукан цилиндров блок или глава (някъде вътре по каналчетата за циркулация на водата), но все пак ако някой има идея, ако проблема е някъде другаде, а не в блока или главата ще съм ви благодарен ако можете да помогнете. Защото майстори много, ама истински малко пък и както казват хората не питай учило а питай патило.

Благодаря Ви предварително за помоща!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Дънди, Шотландия
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: фадрома в народното събрание

Мнение от Archi » 19 Фев 2007, 14:51

Явно никой не иска да :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 19 Фев 2007, 23:20

Колата ти със сигорност не е Е30 но като гледам колко наясно си с това и като взема предвид че е 2.8A може и E32 да се води но пък 85 опровергава нещата и за E34, или е23 или там старата 5ца нз как и е индекса, най - добре я снимай, а по проблема най добре ходи на майстор, мога да ти препоръчам доста, тъй като моята мина през сякакви да я докарам до думите на продавача, а иначе "Перфектна" :mhihi:
:)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 8.01.2005
Местоположение: софия

///

Мнение от paf40 » 20 Фев 2007, 1:29

е 28 е индекса имам аз една такава с тоз мотор но масло мешали с водата и го прави на боза гарнитурка на главата е наи вероятно
е колега сваляи главата че моита и тропаше бияла и ся 150 само биялни и основни лагери и то на поръчка а за верига та на маслената помпа колко зор видях да я намеря хем сам в таз сфера (демек сам продавач на авточасти) и колегите по се за4итат в каталога

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 20 Фев 2007, 12:00

гарнитура на главата-99%-1%спукана главакак е станало ве сигурно си е карал без вода или си го прегрявал многократно моето 528 го продадох миналата година а километража му показваше над 700000км и за 9 години само 1 път съм му регулирал клапани ----------тоя мотор е толкова корав :!: :!:А колата ти е БМВ Е28 с мотор М30Б28 запомни го това :!:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Дънди, Шотландия
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: фадрома в народното събрание

Мнение от Archi » 20 Фев 2007, 14:05

Двигателят го цепим вече за 3ти път. И ние от начало се съмнявахме, че е от гарнитурата, сменихме я смеси пак. Като свалихме главата гарнитурата беше непокътната, но все пак взехме че купихме по-скъпата гарнитура, сменихме я и нея пак смеси маслото и водата и сега двигателя пак е разбит гарнитурата е като нова. Обаче за съжаление май ще се окаже спукана глава!
Мерси за отзивите все пак!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 28 Фев 2007, 18:00

еми закраите да я надуят?
въпреки че е 100% спукана, е то поне се намират глави още.

ПсихопатVANIO
ПсихопатVANIO
Аватар
Мнения: 1219
Регистриран на: 16.06.2002
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
Мечтае да кара: BMW E24

Мнение от MadVanio » 28 Фев 2007, 18:05

Колега аз минах през същото и Гарнитури смених 3 и глави 2 и накрая смених мотора с По ГОлям,че човек като свикне да има повер и трудно слиза на по малко повер :)
Та при мен явно проблема бе6е в блока !!! което е най-лошият вариант :(

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 28 Фев 2007, 18:13

A почистихте ли главата преди да съберете мотора? А подравнихте ли челото на блока? Прегрявана ли е? При какви обстоятелства се строши първия път?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Дънди, Шотландия
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: фадрома в народното събрание

Мнение от Archi » 02 Мар 2007, 18:49

Да, всичко е направено даже имаше и шлайф на главата, карахме я и на един майстор който ги заваря, който каза че може да е от тая пробка, която се намира под вала на главата със времето от прегряване или по други причини се пука там главата. Ако е някоя магистрала заварчика каза, че е непоправимо. За това сега ще я разкомплектоваме и пак сигурно ще ходи там.
Проблемът е, че веднага пресича маслото, буквално веднага няколко километра и го е смесила.
MadVanio, ако не е тайна какъв двигател си сложил на твоето БМВ и от къде си го взел, какви пари ти е струвал?

Благодаря на всички за отзивите по темата, евентуално като го подкараме ще напиша и от какво е било.

Street Disorder Workshop
Street Disorder Workshop
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от Sami99 » 29 Мар 2007, 22:20

А купихте ли нови болтове за главата :?:

На м30 това му е проблем не сложиш ли нови болтове гориш, щото старите са разтегнати :confused:

Блока се цепи точно на края на резбата, при Мадванчо точно тоаа беше проблема, май и при теб ще е така :roll:
street disorder workshop
Изображение

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook