България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:///M Power написа:steeN написа:Колкото и да са ми на сърце тези машини (rooting for the underdog) си е самата истина, особено това поколение.
Тези машини са много странни птици, в БГ нямат никакво сцепеление. Като ги знам масовия човек по света какъв е, трябва в САЩ да се пребиват яко с този въртящ момент, освен ако там сцеплението не е поне 2 пъти по-добро...
Ето това съм го писал още преди 10на години за ГТ от същото поколение на митичния американски асфалт.
Твоето мнение на какво точно се базира? Да, кофти е това шаси, следващото поколение с независимо окачване има разлика от земята до небето.
viewtopic.php?f=1&t=264366&p=3837003#p3837003
За американките принципно говоря... голям въртящ момент, само на задно и като дойдат и тия с компресорите....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Зак, това е камионче някакво, не е кола и ако имаше контакт, този щеше да спре да свидетелства после или в последствие да дойде да каже, че колата го е прелетяла. Минимум по камерите може и да са го издирили да го питат.
Преди време бях пускал компилации с Мустанг да питам във форума как може да има толкова катастрофи с този автомобил, ама масово го отдавахте на това, че...са масово в САЩ. На второ място вече идваше спецификата на колата и карането често от неможачи или такива, които подценяват нещата. На трето идваше, че просто са тенденциозни тези клипове.
Бая на брой неможачи ги карат, вижте третия случай със сивия дъргел:
https://youtu.be/sWCBhmx8478?si=dlLVbE7acUjl-8Qg
А тука не знам колко случая с падания от рампи. Чак дотам стига манията да влезеш от един камион в друг, вместо да слезеш от единия и после да се качиш в другия:
https://youtu.be/DPx5aBI8UTQ?si=0LJH_9qkycZmpPeG
Преди време бях пускал компилации с Мустанг да питам във форума как може да има толкова катастрофи с този автомобил, ама масово го отдавахте на това, че...са масово в САЩ. На второ място вече идваше спецификата на колата и карането често от неможачи или такива, които подценяват нещата. На трето идваше, че просто са тенденциозни тези клипове.
Бая на брой неможачи ги карат, вижте третия случай със сивия дъргел:
https://youtu.be/sWCBhmx8478?si=dlLVbE7acUjl-8Qg
А тука не знам колко случая с падания от рампи. Чак дотам стига манията да влезеш от един камион в друг, вместо да слезеш от единия и после да се качиш в другия:

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Superexstatic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Не е камионче, а нещо тип Голф. Първо го разминава Мерца(или каквото е), а в следващия момент вижда отзад, че го застига и Мустанга. Възможно е човекът да се е стреснал и да е чукнал волана, което да е наложило допълнителна корекция и при Мустанга, освен че вече е бил във фаза на слалом из лентите и това да допринася още повече за камшика. Иначе в края на клипчето се вижда, че май отбива.
