Трансплантация М40 -> М20Б23?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Трансплантация М40 -> М20Б23?

Мнение от b2 » 19 Фев 2007, 14:06

На е30ка троен стоп с М40 да се присади М20Б23 от двоен стоп има си налични кутия, кардан диф и квото си трябва. Абе и двете коли са си пълни комплекти, в движение.

Интересува ме има ли някакви сериозни спънки? От сорта на разлики в купетата, които ще попречат да се преместят мотора и скоростите?
За ел. инсталацията не говорим и без тва оригиналната съм я махнал :mhihi:


Благодаря ви много предварително, наистина ми е важно!
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 19 Фев 2007, 14:24

Бате, 2-я стоп е КЛАСИКА!!! 8)

Ще изневериш на традицията? :roll: :shock:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 19 Фев 2007, 14:31

Щот не ма кефи езерото в багажника и локвата в краката при педалите, както и миризмата на мухал :mhihi:
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 19 Фев 2007, 14:41

b2 написа:Щот не ма кефи езерото в багажника и локвата в краката при педалите, както и миризмата на мухал :mhihi:


Ако си мислиш, че 3-ния стоп гние по-малко, то дълбоко се заблуждаваш. Даже при него излиза ръжда на повече места :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 19 Фев 2007, 14:46

ОК, съгласен съм.

А сега моля горещо всеки, който знае със сигурност (и най-добре от опит) нещо по темата да ми помогне с малко информация. Много ви благодаря предварително и ще почерпя! Сигурен съм, че има такива хора във форума.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 19 Фев 2007, 14:50

Шом имаш и двете коли, че даже и се движат - едва ли ще има по-голяма спънка от многото работа. Като го гледам, ще отнеме поне 1 седмица на 2ма човека :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 19 Фев 2007, 14:59

Да ама въпроса ми е за някви сериозни структурни различия в купето така да се изразя. Аз съм сигурен, че е възможно, ама въпроса е да не става със зверски побългарявания.. нещо там всички лапи на мотора и кутията пасват ли? Канала за скоростната ще побере ли кутията на 20ката? Неможе никой да не го е правил?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 19 Фев 2007, 14:59

Единственната конструктивна разлика според мен ще е в предните амортесиори М40-то ще е с тънкото стебло.
Иначе като ти е пълен комплект кво му мислиш нали на външен вид мотора е като Б20 и Б25 и двата се монтират в Е30 троен стоп.
Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 19 Фев 2007, 15:00

viper написа:Ако си мислиш, че 3-ния стоп гние по-малко, то дълбоко се заблуждаваш. Даже при него излиза ръжда на повече места :idea:
Верно? Само дето тройния стоп няма да е 85 година :idea: и пак не съм съгласен с теб (поне ако съдя по моята кола) която струваше цели 2800 лева и е 88 година :roll:

viper написа:Като го гледам, ще отнеме поне 1 седмица на 2ма човека

V12 ли ще слагат тия момчета, че цяла седмица бе :shock: :roll:

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 19 Фев 2007, 15:12

Вайпъре недей така бре пич.. как ще гние повече.. това са глупости.. двоен стоп дето не е тръгнал да загнива не съм виждал, а съм гледал доста е30ки даже и от последните 87ма година сичките са си тръгнали тук там.. докато 3ен стоп има доста които нямат и една забележка.
За трансплантацията не повече от 2-3 даже и никога да не сте го правили..

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 19 Фев 2007, 15:18

Ако почнете сутринта в 9 следобяд вече ще я тествате :mhihi:
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 19 Фев 2007, 15:21

Вайпъре...мойто купе от is-а дето го ударих няма грам загнило след две години седене в Бояна под вятър,дъжд,сняг и вода...дори там където е удара няма грам ръжда...тук таме само повърхностно което само с пръст като го разтъркаш пада...а колко двойни стопове съм виждал дори без удари стаанали на нищо от ръжда...
Не знам...може и да бъркам ама това съм видял и мога даже да покажа...само ще наснимам и ще пусна тук да видите...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 19 Фев 2007, 15:23

Turbo-Lag написа:
viper написа:Като го гледам, ще отнеме поне 1 седмица на 2ма човека

V12 ли ще слагат тия момчета, че цяла седмица бе :shock: :roll:


Не, обаче:
- ще сменят заден мост, ама ако се прави качествено ще му сменят и тампоните.
- ще сменят предни макферсони
- ще подменя инсталации (поне 1 ден на кола)
- ще подменя двигател, скорости и кардан

И всичко това е умножено по 2 :idea:

Turbo-Lag написа:
viper написа:Ако си мислиш, че 3-ния стоп гние по-малко, то дълбоко се заблуждаваш. Даже при него излиза ръжда на повече места :idea:
Верно? Само дето тройния стоп няма да е 85 година :idea: и пак не съм съгласен с теб (поне ако съдя по моята кола) която струваше цели 2800 лева и е 88 година :roll:


И какво като е 2-3 години по-нова? Дали ще е на 20 години или на 22 е без значение - в случая е важно как е съхранявана колата. А, за гниенето - говоря от собствен опит. Може би по-старите форумци помнят на UTAH 318-ката (3ен стоп), изглеждаше перфектно - това лято я кърпихме с аверчето, дето я купи - ебати швейцарското сирене. И Опел можеше да вземат някой урок - само по стъклата нямаше ръжди :puke:
Ако ще говорим за негниещи БМВта, то трябва да си говорим за е36 и нагоре - там и точица не съм видял. Е30 си гние без значение кой "стоп" е ;)

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 19 Фев 2007, 15:24

DrivinGGoD написа:Вайпъре...мойто купе от is-а дето го ударих няма грам загнило след две години седене в Бояна под вятър,дъжд,сняг и вода...дори там където е удара няма грам ръжда...тук таме само повърхностно което само с пръст като го разтъркаш пада...а колко двойни стопове съм виждал дори без удари стаанали на нищо от ръжда...
Не знам...може и да бъркам ама това съм видял и мога даже да покажа...само ще наснимам и ще пусна тук да видите...


На Дилян старото комби по съшия начин. ;)


vld написа:Ако почнете сутринта в 9 следобяд вече ще я тествате


Май съм присъствал на повече трансплантации от теб, че да имам представа, а?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 19 Фев 2007, 15:25

Някой от вас правил ли го е?

Едно е от М20Б20 -> М20Б25, друго е от М40 -> М20 нищо чудно да има някаква разлика в самото купе, представа си нямам..

Надявам се Явор да се включи, щото нали знаете 2думи от човек дето го е правил са по-ценни от 2страници чат :mhihi:
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook