Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- s73r01d
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 72
 - Регистриран на: 13.04.2010
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 530iA '02 Sedan
 - Мечтае да кара: E39 530iA '02 Sedan
 - Детайли за колата: M54B30
ZF 5HP19 
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Съвет как да тествам 
Вентилатора работи от сорта когато си иска, таралежа е оригинален метализиран отвън, 2ра ръка, продадоха ми го за работещ. Моя беше от тия дето не се ремонтират.
В момента в който запалих колата вентилатора заработи и когато намалих обороите от контролната конзола спря. Като свалих таралежа от колата, след като беше запалена известно време, не можеше да се пипне от жега, над 45-50 градуса, вентилатора не работеше.
Има ли няква схема да се тества само таралежа с мултицет, или някаква друга идея.
Също ако някой има инструкция за ремонта на самия таралеж ще се радвам, че снимките в темата тук вече не се виждат.
			
		Вентилатора работи от сорта когато си иска, таралежа е оригинален метализиран отвън, 2ра ръка, продадоха ми го за работещ. Моя беше от тия дето не се ремонтират.
В момента в който запалих колата вентилатора заработи и когато намалих обороите от контролната конзола спря. Като свалих таралежа от колата, след като беше запалена известно време, не можеше да се пипне от жега, над 45-50 градуса, вентилатора не работеше.
Има ли няква схема да се тества само таралежа с мултицет, или някаква друга идея.
Също ако някой има инструкция за ремонта на самия таралеж ще се радвам, че снимките в темата тук вече не се виждат.
- s73r01d
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 72
 - Регистриран на: 13.04.2010
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 530iA '02 Sedan
 - Мечтае да кара: E39 530iA '02 Sedan
 - Детайли за колата: M54B30
ZF 5HP19 
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Таралежа 
Презапоих 3те транзистора и работи та пушек се вдига, въпроса сега е да го залея ли с горещ силикон (че такова имам) или да си купя нещо по така(какво)?
			
		Презапоих 3те транзистора и работи та пушек се вдига, въпроса сега е да го залея ли с горещ силикон (че такова имам) или да си купя нещо по така(какво)?
- drifty
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 261
 - Регистриран на: 18.12.2013
 - Местоположение: Велико Търново
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
 - Мечтае да кара: Е39 М5
 - Детайли за колата: Powered by шпер
 
- s73r01d
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 72
 - Регистриран на: 13.04.2010
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 530iA '02 Sedan
 - Мечтае да кара: E39 530iA '02 Sedan
 - Детайли за колата: M54B30
ZF 5HP19 
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Нещо черно, отвън е твърдо, когато го нагрях с пистолета и разчоплих е като гъба, за чинии.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
		- drifty
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 261
 - Регистриран на: 18.12.2013
 - Местоположение: Велико Търново
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
 - Мечтае да кара: Е39 М5
 - Детайли за колата: Powered by шпер
 
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Според мен ще трябва да се залее с нещо, че доста си загрява там, да има изолация. Аз както бича парното яко зимата, сигурно му скъсявам живота доста ама..
			
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани