Формула 1 - обща тема
Модератор: Общи модератори
Re: Формула 1 - обща тема
Хах старите болиди изглеждат като играчки сравнени със сегашните каруци. Дано намалят чувствително размерите, че иначе трябва да разширяват пистите за да се случват изпреварванията 

- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Re: Формула 1 - обща тема
Скука ,голяма скука ...
Чудя се Макс ако подкара болида на Алпин дали пак няма да е първи или поне в тройката?
Чудя се Макс ако подкара болида на Алпин дали пак няма да е първи или поне в тройката?
- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Формула 1 - обща тема
Ако бяха пуснали Пиастри да гони Макс, можеше финала да е различен според мен. Малко сами се спъват Макларъните... 

От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
Re: Формула 1 - обща тема
BorislavB написа:Ако бяха пуснали Пиастри да гони Макс, можеше финала да е различен според мен. Малко сами се спъват Макларъните...
Няма как, сузука много лъже, но си е чисто монако, готина за каране на симулатор и да я видиш на картата, но създава най-скучните състезания.
- max-
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 6.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i
Re: Формула 1 - обща тема
nxn написа:BorislavB написа:Ако бяха пуснали Пиастри да гони Макс, можеше финала да е различен според мен. Малко сами се спъват Макларъните...
Няма как, сузука много лъже, но си е чисто монако, готина за каране на симулатор и да я видиш на картата, но създава най-скучните състезания.
E, има и изключения, примерно 2005.
- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Формула 1 - обща тема
Исках да кажа,че Пиастри имаше някакво темпо, ако бяха го пуснали пред Норис и евентуално ако беше успял да догони Верстапен и да го изпревари, можеше тактично да го забави и да помогне също на Норис, ама явно техните стратегии са други. 

От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Формула 1 - обща тема
Доста интересно състезание се получи вчера. Оскар беше в собствена лига, но назад беше интересно. Купища изпреварвания за разлика от Сузуки.
Ако не беше колата за сигурност Ферари можеха и да изненадат и да се доберат дори до подиум, но като цяло солидно каране и от двамата пилоти.
Норис...пак купища грешки и сам се дъни.
Хаас много впечатлявощо представяне предвид съботния ден...стратегия, каране всичко им беше на ниво
Рейс контрола пак беше трагичен: кола за сигурност за нищо, неадекватни наказания: леки докосвания се наказват, разбиване на болида и изваждане от състезанието - не
(удара между Юки и Карлос), след състезанието 6 пъти променяха наказанието на Карлос за инцидента с Кими 
Ако не беше колата за сигурност Ферари можеха и да изненадат и да се доберат дори до подиум, но като цяло солидно каране и от двамата пилоти.
Норис...пак купища грешки и сам се дъни.
Хаас много впечатлявощо представяне предвид съботния ден...стратегия, каране всичко им беше на ниво
Рейс контрола пак беше трагичен: кола за сигурност за нищо, неадекватни наказания: леки докосвания се наказват, разбиване на болида и изваждане от състезанието - не


Re: Формула 1 - обща тема
Ако е това сезонът, ще е много зле, с този мръсен въздух изпреварванията са почти невъзможни и разчитаме на грешки в пита, дано стане нещо и да не чакаме чак до 26та.
Re: Формула 1 - обща тема
Моето мнение е, че не е свързано с мръсният въздух.
Според мен има два други основни фактора:
- Гумите и използването им - гумите са с много ограничаващо поведение тази година, имат по-тесен работен прозорец. Освен това промениха съотношението между смесите, част от тях са по-меки, други останаха същите. Отборите все още се учат как да ги ползват и не са способни да създадат офсет. За сефте Ферари успяха да го направят сега в Бахрейн, но ФИА ги поряза с тази глупава кола за сигурност. Шарл дори искаше план Д, което според мен беше един стоп, но не му позволиха.
- Малките разлики между отборите и липса на сериозна разлика в характера на колите - При толкова малки разлики, няма свобода да се избират алтернативни стратегии и всички избират сходно време за спиране в бокса. Основният двигател на стратегията за водещите отбори е разликата, която лидерите могат да отворят между себе си и средняците. Ако не създадат дупка в която да се върнат, не влизат в бокса. При тези малки разлика, такава дупка не се отваря и ранното спиране е отрязано като възможност. Т.е. пак имаме сближаване на стратегиите.
Миналата година Макларън използваха гумите по много различен начин. Същото важи и за Мерцедес. Тази година няма такава разлика между поведението на различните болиди.
Според мен има два други основни фактора:
- Гумите и използването им - гумите са с много ограничаващо поведение тази година, имат по-тесен работен прозорец. Освен това промениха съотношението между смесите, част от тях са по-меки, други останаха същите. Отборите все още се учат как да ги ползват и не са способни да създадат офсет. За сефте Ферари успяха да го направят сега в Бахрейн, но ФИА ги поряза с тази глупава кола за сигурност. Шарл дори искаше план Д, което според мен беше един стоп, но не му позволиха.
- Малките разлики между отборите и липса на сериозна разлика в характера на колите - При толкова малки разлики, няма свобода да се избират алтернативни стратегии и всички избират сходно време за спиране в бокса. Основният двигател на стратегията за водещите отбори е разликата, която лидерите могат да отворят между себе си и средняците. Ако не създадат дупка в която да се върнат, не влизат в бокса. При тези малки разлика, такава дупка не се отваря и ранното спиране е отрязано като възможност. Т.е. пак имаме сближаване на стратегиите.
Миналата година Макларън използваха гумите по много различен начин. Същото важи и за Мерцедес. Тази година няма такава разлика между поведението на различните болиди.
- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Формула 1 - обща тема
Пиастри като,че ли е по-добрия пилот в Макларън или поне докато Норис не спре да се прецаква сам и да прибързва с маневрите. Имаше шанс според мен за втора позиция ама Ръсел кара по-чисто и си я запази. Верстапен тоя път нещо бая куцаше.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Формула 1 - обща тема
Ред Бул-а е безкрайно сбъркана кола в момента и май нямат идея какво да правят, че да я подобрят. Всички подобрения се вкарват на пожар и нищо не се получава. Май имат и проблем с данните от симулатора и тези от пистата...като при Ферари миналата година има разминаване между двете и докато намерят драмата там все ще са много лимитирани. Колата им е с изключително тесен работен прозорец, изключително остра и много небалансирана. Показателен е коментара на Юки където казва, че е изумен какво постига Макс с тази кола 

Re: Формула 1 - обща тема
Ред Бул балансираха колата с асиметричното спиране.
Макларън от друга страна развиваха в посока балансиране чрез гъвкави крила.
Ред Бул трябваше да се върнат обратно от своята концепция и сега вече са догонващи по отношение на гъвкавите крила.
Нещо като прословутия Уилямс на Сена без електронните помощници. Колата е изградена така и е много трудно да я балансираш с други способи.
Честно казано, не знам какво ще се случи в Испания. Не мисля, че играта с гъвкавите крила ще спре, просто ще се промени нивото на огъване. Макларън изглежда правят най-много в тази област и вероятно това ще си остане така. Да не забравяме, че техническата директива е само за предните крила. Задните бяха уж оправени още след Баку 2024 и въпреки това има клипове от Сузука на които се вижда колко много се огъва задното крило на Макларън.....и Алпин.
Норис обаче здраво го бутат, и Зак Браун, и отборът, и британските медии. Зак директно заяви, че той е претендентът за титлата. Оскар е от колониите все пак......ще му е трудно да надвие тези лобита.
Макларън от друга страна развиваха в посока балансиране чрез гъвкави крила.
Ред Бул трябваше да се върнат обратно от своята концепция и сега вече са догонващи по отношение на гъвкавите крила.
Нещо като прословутия Уилямс на Сена без електронните помощници. Колата е изградена така и е много трудно да я балансираш с други способи.

Честно казано, не знам какво ще се случи в Испания. Не мисля, че играта с гъвкавите крила ще спре, просто ще се промени нивото на огъване. Макларън изглежда правят най-много в тази област и вероятно това ще си остане така. Да не забравяме, че техническата директива е само за предните крила. Задните бяха уж оправени още след Баку 2024 и въпреки това има клипове от Сузука на които се вижда колко много се огъва задното крило на Макларън.....и Алпин.
BorislavB написа:Пиастри като,че ли е по-добрия пилот в Макларън или поне докато Норис не спре да се прецаква сам и да прибързва с маневрите. Имаше шанс според мен за втора позиция ама Ръсел кара по-чисто и си я запази. Верстапен тоя път нещо бая куцаше.
Норис обаче здраво го бутат, и Зак Браун, и отборът, и британските медии. Зак директно заяви, че той е претендентът за титлата. Оскар е от колониите все пак......ще му е трудно да надвие тези лобита.
- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Формула 1 - обща тема
TheDriver написа:BorislavB написа:Пиастри като,че ли е по-добрия пилот в Макларън или поне докато Норис не спре да се прецаква сам и да прибързва с маневрите. Имаше шанс според мен за втора позиция ама Ръсел кара по-чисто и си я запази. Верстапен тоя път нещо бая куцаше.
Норис обаче здраво го бутат, и Зак Браун, и отборът, и британските медии. Зак директно заяви, че той е претендентът за титлата. Оскар е от колониите все пак......ще му е трудно да надвие тези лобита.
По принцип нямам фаворит от двамата да са 1ви и 2ри само, обаче наистина май Норис го бутат повече на преден план, но пък Пиастри не се дава и като,че ли е по-бързия и по-безгрешния от двамата.

От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Формула 1 - обща тема
Още няколко състезания и може Пиастри да стане 1 пилот.
Ландо ми се струваше добър, но не е достатъчно за световен
Поне 5-6 са по-стабилни и бързи от него
Ландо ми се струваше добър, но не е достатъчно за световен
Поне 5-6 са по-стабилни и бързи от него
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани