Формула 1 - обща тема
Модератор: Общи модератори
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Формула 1 - обща тема
Аз също имах активен предишен абонамент, но му бях спрял автоматичното подновяване. 3 дни преди да изтече получих мейл с промокод и условията, които трябва да се изпълнят за да е активен и веднага скочих в тигана
Проблема на второто място в Ред Бул не е само заради медиите, които вдигат очакванията, но и вътре в самия тим защото сравняват пилота директно с Макс...и нещата стават грозни
. Според мен наистина трябва да си оправят колата и едва след това да търсят пилот.
Чеко миналата година допреди да се махне Нюи беше що-годе окей, после потъна жестоко. Сега Лоусън върви по същата траектория: дойде с прилично резюме от малкия отбор и сега е константно последен
Тази седмица щели да имат спешни срещи в Милтън Кийс да говорят за колата и пилотите. На различни места се съобщават скандали между Марко, Хорнер и Ваше още на пистата в Китай. Зак Браун ще излезе прав, че предвид колко много висш персонал ги напусна в последно време има нещо притеснително вътре в отбора и може Макс наистина да си търси друг отбор скоро

Проблема на второто място в Ред Бул не е само заради медиите, които вдигат очакванията, но и вътре в самия тим защото сравняват пилота директно с Макс...и нещата стават грозни

Чеко миналата година допреди да се махне Нюи беше що-годе окей, после потъна жестоко. Сега Лоусън върви по същата траектория: дойде с прилично резюме от малкия отбор и сега е константно последен

Тази седмица щели да имат спешни срещи в Милтън Кийс да говорят за колата и пилотите. На различни места се съобщават скандали между Марко, Хорнер и Ваше още на пистата в Китай. Зак Браун ще излезе прав, че предвид колко много висш персонал ги напусна в последно време има нещо притеснително вътре в отбора и може Макс наистина да си търси друг отбор скоро
Re: Формула 1 - обща тема
Аз не мисля, че проблемите на Чеко имат нещо общо с Нюи.
Чеко приключи психически в Маями 2023. Много малко хора биха успели да се вдигнат след такова унижение.
След това колата бавно започна да отива в посока Макс(силна предница). Перес имаше кратък проблясък в началото на 2024, защото колата страдаше от недозавиване(нещо което той харесва). Щом въведоха и оправиха асиметричното спиране и накараха тоя камион да се завърта, Перес приключи отново. След забраната на асиметричното спиране, имаше 1-2 състезания в които им трябваше време да намерят настройките, за силна предница. Тогава Перес пак се доближи до Макс, но това приключи бързо.
В момента, за да накарат колата да завива както Макс иска я държат в конфигурация, която има много тесен работен прозорец. Бих го сравнил с историята около Kremer 935(Porsche), която е много обширна и интересна по холивудски. Конкретния елемент който имам предвид обаче е стилът на каране необходим, за да се кара тоя звяр. Едва ли е нужно да обяснявам за репутацията на 935, но уникалното в случая за точно този състезателен модел е, че е със заварен диференциал/ 100% заключване. Това в комбинация със специфичния стил на каране необходим за тези поршета води до това, че само неколцина пилоти могат да ги карат както трябва. Всъщност аз знам само за Klaus Ludwig(който може би познавате от кариерата му с Мерцедес в DTM). Гледал съм интервюта с пилотите които са му партнирали през историческия сезон 1979 и Льоман 1979. Те всички описват, как той единствен е могъл да я кара тая кола както трябва, а за тях е било изключително трудно.
Стилът който Макс има е много подобен на това което Klaus Ludwig е правил с това Porsche. И съотборниците на Макс са изправени пред същия проблем.
Чеко приключи психически в Маями 2023. Много малко хора биха успели да се вдигнат след такова унижение.
След това колата бавно започна да отива в посока Макс(силна предница). Перес имаше кратък проблясък в началото на 2024, защото колата страдаше от недозавиване(нещо което той харесва). Щом въведоха и оправиха асиметричното спиране и накараха тоя камион да се завърта, Перес приключи отново. След забраната на асиметричното спиране, имаше 1-2 състезания в които им трябваше време да намерят настройките, за силна предница. Тогава Перес пак се доближи до Макс, но това приключи бързо.
В момента, за да накарат колата да завива както Макс иска я държат в конфигурация, която има много тесен работен прозорец. Бих го сравнил с историята около Kremer 935(Porsche), която е много обширна и интересна по холивудски. Конкретния елемент който имам предвид обаче е стилът на каране необходим, за да се кара тоя звяр. Едва ли е нужно да обяснявам за репутацията на 935, но уникалното в случая за точно този състезателен модел е, че е със заварен диференциал/ 100% заключване. Това в комбинация със специфичния стил на каране необходим за тези поршета води до това, че само неколцина пилоти могат да ги карат както трябва. Всъщност аз знам само за Klaus Ludwig(който може би познавате от кариерата му с Мерцедес в DTM). Гледал съм интервюта с пилотите които са му партнирали през историческия сезон 1979 и Льоман 1979. Те всички описват, как той единствен е могъл да я кара тая кола както трябва, а за тях е било изключително трудно.
Стилът който Макс има е много подобен на това което Klaus Ludwig е правил с това Porsche. И съотборниците на Макс са изправени пред същия проблем.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Формула 1 - обща тема
Aз имах предвид, че след Нюи много се лутат с настройките на колата и тя все повече и повече клони в полза на един от пилотите. Докато беше при тях имаше повече баланс и двамата успяваха да са конкуретноспособни. След Нюи това изчезна и веднага загубиха конструкторската титла
Re: Формула 1 - обща тема
Това което малко по малко излиза за Нюи е, че е ги е предупредил, че пътят на аеро развитие които екипът на Ваше избра в началото на сезон 2024 е задънена улица. В крайна сметка Ред Бул след средата на сезона се върнаха назад към 'безопастна аероконфигурация' и тръгнаха в друга посока.
Има противоречиви мнения за позицията му отностно 'асиметричното спиране'. От една страна той е един от хората участвали във въвеждането му в Макларън през 1998, т.е. може той да го е предложил в Ред Бул. От друга пък се твърди, че е знаел за ефектите от него и колко ключово ще стане за колата и всъщност е бил против.
В крайна сметка обаче никой отбор няма да търпи бавна недозавиваща кола, пък била тя лесна за каране. Винаги ще се върви към концепция със силна предница, без значение кой ръководи отбора и дали Макс е в него. Т.е. Перес винаги щеше да е в губеща позиция от тази гледна точка.
Опитах се да се сетя за бърз състезателен автомобил, който да го е постигнал с недозавиване и честно казане не мога да се сетя.
Може би някой от лудите Чапарали с големите засмукващи вентилатори отзад и престилки. Или прочутият болид на Гордън Мъри и Бърни Екълстоун - "Brabam Fan car"
В това отношение мисля че гледаме най-ленивите болиди в историята. Заради анти-дайв окачванията абсолютно всички не искат да завиват и ги мъчат по всевъзможни начини с настройките.
Има противоречиви мнения за позицията му отностно 'асиметричното спиране'. От една страна той е един от хората участвали във въвеждането му в Макларън през 1998, т.е. може той да го е предложил в Ред Бул. От друга пък се твърди, че е знаел за ефектите от него и колко ключово ще стане за колата и всъщност е бил против.

В крайна сметка обаче никой отбор няма да търпи бавна недозавиваща кола, пък била тя лесна за каране. Винаги ще се върви към концепция със силна предница, без значение кой ръководи отбора и дали Макс е в него. Т.е. Перес винаги щеше да е в губеща позиция от тази гледна точка.
Опитах се да се сетя за бърз състезателен автомобил, който да го е постигнал с недозавиване и честно казане не мога да се сетя.


В това отношение мисля че гледаме най-ленивите болиди в историята. Заради анти-дайв окачванията абсолютно всички не искат да завиват и ги мъчат по всевъзможни начини с настройките.
Re: Формула 1 - обща тема
Аз си мисля че в момента и 3те отбора (Макларън, Ферари и Мерцедес) имат шанс за победата ако затворят първите 4-5 обиколки на 1ва позиция.
От състезанието в Китай разбрах, че темпото на тези 3 отбора е доста сходно с разлика макс около 1 секунда. Да обаче с подобно темпо много трудно се изпреварват сегашните коли, реално трябва да си по-бърз с 1.5-2сек за да направиш изпреварване на камиона пред теб. От там който поведе състезанието има голям шанс да спечели, особенно ако то е с 1 питстоп
Тъпото в момента е че имаме доста отбори със сходно представяне в челото и адски големи и тромави коли за изпреварване .. ама няма пълно щастие
От състезанието в Китай разбрах, че темпото на тези 3 отбора е доста сходно с разлика макс около 1 секунда. Да обаче с подобно темпо много трудно се изпреварват сегашните коли, реално трябва да си по-бърз с 1.5-2сек за да направиш изпреварване на камиона пред теб. От там който поведе състезанието има голям шанс да спечели, особенно ако то е с 1 питстоп

Тъпото в момента е че имаме доста отбори със сходно представяне в челото и адски големи и тромави коли за изпреварване .. ама няма пълно щастие

Re: Формула 1 - обща тема
В момента е така заради работата с гумите.
Според мен с течение на сезона ще се научат как да ги ползват и ще им е по-лесно да създават подходящия офсет спрямо други пилоти.
Ландо се опитваше да го направи и не успя. Отборът го караше да вдигне темпото, но той искаше да пази гуми, за да измести стратегията си спрямо Пиастри и да го атакува.
На Верстапен му се получи спрямо Ферари, но и той не уцели съвсем използването на медиума.
Разбира са, може новите гуми и новите минимални налягания да са толкова ограничаващи, че да няма никакви варианти за офсет, а всички да трябва да карат в този тесен прозорец от възможности.
Според мен с течение на сезона ще се научат как да ги ползват и ще им е по-лесно да създават подходящия офсет спрямо други пилоти.
Ландо се опитваше да го направи и не успя. Отборът го караше да вдигне темпото, но той искаше да пази гуми, за да измести стратегията си спрямо Пиастри и да го атакува.
На Верстапен му се получи спрямо Ферари, но и той не уцели съвсем използването на медиума.
Разбира са, може новите гуми и новите минимални налягания да са толкова ограничаващи, че да няма никакви варианти за офсет, а всички да трябва да карат в този тесен прозорец от възможности.

- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Формула 1 - обща тема
Юки ще кара за Ред булите от Япония.
Сега по-интересното е, кой ще кара за малкия тим.
Доколкото разбирам, Лиъм няма да кара нищо, явно са му доста разсърдени. Говори се най-вече за Колапинто, който ми хареса миналата година.
Сега по-интересното е, кой ще кара за малкия тим.
Доколкото разбирам, Лиъм няма да кара нищо, явно са му доста разсърдени. Говори се най-вече за Колапинто, който ми хареса миналата година.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Формула 1 - обща тема
Официално колко да е, няма да като наказанията, ама няма място където да не се пише, говоря за Юки в Ред бул.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Формула 1 - обща тема
E то щото се вдигна много шум, че го пренебрегнаха когато махнаха Чеко и сега слабия старт на Лоусън им идва дюшеш на медиите за кликбейт
Отделно Ред Бул си имат история с внезапната смяна на пилоти, та още повече изглежда достоверен подобен сценарий, но реално няма нищо официално потвърдено
Предвид всичко, което се публикува в момента не очаквам много по-различно представяне от Лоусън следващия старт, особено ако чете какво се пише...психиката му ще е съсипана

Отделно Ред Бул си имат история с внезапната смяна на пилоти, та още повече изглежда достоверен подобен сценарий, но реално няма нищо официално потвърдено
Предвид всичко, което се публикува в момента не очаквам много по-различно представяне от Лоусън следващия старт, особено ако чете какво се пише...психиката му ще е съсипана
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 663
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Формула 1 - обща тема
Да слагат нашето лъвче, в тяхната академия е вече. Нищо чудно скоро да направи някой друг тест.


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Формула 1 - обща тема
Вече официално. Разменят се с Юки за следващия кръг още.


- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Формула 1 - обща тема
Ама как им вдигат духа на пилотите в школата с подобни ходове
До колкото разбрах му блокират и евентуално преминаване догодина в Ауди или Кадилак (ако има интерес към него, разбира се)


До колкото разбрах му блокират и евентуално преминаване догодина в Ауди или Кадилак (ако има интерес към него, разбира се)
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Формула 1 - обща тема
Абе стана интересен сезонът, който каквото да прави, е в полза на феновете. Аз нямам фанатичен фаворит и ме кефи като има разнообразие и екшън.
Never mistake motion for action...
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Формула 1 - обща тема
Red Bull ще са с много яка разцветка за предстоящия уикенд на Сузуки, в чест на партньорството с Хонда
https://www.motorsport.com/f1/galleries ... very/7170/



https://www.motorsport.com/f1/galleries ... very/7170/



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 3186