Формула 1 - обща тема
Модератор: Общи модератори
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Формула 1 - обща тема
Огромна разлика във времената спрямо миналата година
В първа тренировка са с 2 секунди по-бързи от квалификацията миналата година. Преасфалтирането на пистата явно е доста успешно като за китайска работа

В първа тренировка са с 2 секунди по-бързи от квалификацията миналата година. Преасфалтирането на пистата явно е доста успешно като за китайска работа

- KoolyO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
- Мечтае да кара: 612
Re: Формула 1 - обща тема
Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Формула 1 - обща тема
Днес всичко се определяше от подготовката на гумите. Поради липса на тренировки, подготовката беше малко "на око" и на база опит. Поради тази причина Люис и Макс изпъкнаха.
Освен това има два завоя(1 и 13) в които Люис може да бъде себе си без това да вреди на аеропотоците в пода. Интервюто с Леклерк е покзателно - Люис беше по-бърз. Моите проблеми бяха в завой 1, както и миналата година, през останалата част от обиколката сме равни."
В тези дълги завои колата ще седи под ъгъл спрямо потока, каквото и да правят пилотите. Т.е. Люис получава шанс 'да я завърта' без това да му носи негативи.
Имайте предивд обаче, че днес сутринта Макс тренира изцяло с Медиум(гумата която ще карат във спринта) и скочи на меките гуми направо в квалификацията. Той ще има предимство спрямо останалите около него в спринта утре сутрин.
Освен това има два завоя(1 и 13) в които Люис може да бъде себе си без това да вреди на аеропотоците в пода. Интервюто с Леклерк е покзателно - Люис беше по-бърз. Моите проблеми бяха в завой 1, както и миналата година, през останалата част от обиколката сме равни."
В тези дълги завои колата ще седи под ъгъл спрямо потока, каквото и да правят пилотите. Т.е. Люис получава шанс 'да я завърта' без това да му носи негативи.
Имайте предивд обаче, че днес сутринта Макс тренира изцяло с Медиум(гумата която ще карат във спринта) и скочи на меките гуми направо в квалификацията. Той ще има предимство спрямо останалите около него в спринта утре сутрин.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Формула 1 - обща тема
Дисквалифицирали са Уилямсите, защото нямало видео как и колко се огъвали крилата им..
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Формула 1 - обща тема
Never mistake motion for action...
Re: Формула 1 - обща тема
Добре се разпределиха картите за спринта, с интерес чакам отборите да ги свалят през тези 19 обиколки 

- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Формула 1 - обща тема
alekangg написа:Дисквалифицирали са Уилямсите, защото нямало видео как и колко се огъвали крилата им..
Утре сутрин ще има изслушване на екипа и ще има окончателно решение. Все още не са дисквалифицирани
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Формула 1 - обща тема
Дисквалифицираха и двете Ферарита, плюс Гасли, за тегло с 1кг под минимума и 0,5мм по-тънка планка за единия..
Re: Формула 1 - обща тема
Моята теория е, че "грешните промени" след спринта са причиниата.
Още в Австралия се видя, че Ферари имат проблем със запечатването на пода, ако вдигнат колата. Тук заради новият асфалт и късата дистанция на спринта, явно са си позволили да я свалят ниско. След спринта е трябвало да вдигнат колата, защото състезанието е доста по-дълго. Така Хамилтън рязко загуби скорост. Явно обаче не са уцелили колко точно да я вдигнат.
Още в Австралия се видя, че Ферари имат проблем със запечатването на пода, ако вдигнат колата. Тук заради новият асфалт и късата дистанция на спринта, явно са си позволили да я свалят ниско. След спринта е трябвало да вдигнат колата, защото състезанието е доста по-дълго. Така Хамилтън рязко загуби скорост. Явно обаче не са уцелили колко точно да я вдигнат.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Формула 1 - обща тема
При Хамилтън заради двата питстопа и съответно новите гуми времената бяха буквално 1 към 1 с тези на Оскар, това също може да е повлияло на по-високото износване на планката - накрая буквално правеше квалификационни обиколки
А Шарл май заради единия стоп е под лимита на теглото
. Накрая имаше доста проблеми с гумите съдейки по времената му и траекториите дето взимаше, та може да ги е изял повече от необходимото както беше при Ръсел на СПА.
Хубавото е, че колата реално има състезателно темпо много близко до това на Макларън. Трябва обаче да оправят квалификациите защото разликите са малки и ако тръгват все от 4то място надолу няма как много да прогресират напред. Имат проблем обратен на този преди 2 години когато колата летеше в 1 обиколка и после в състезанието беше като трактор
Тази година изглежда Рейсинг Бул са така - впечатляват в квалификацията и после трактори с епизодични проблясъци в състезанията. Сега се прецакаха със спиранията в бокса и разпадането на предното крило на Юки, но темпото им беше зле както и в Австралия където Юки водеше влакче
Лоусън обаче открива нови дъна всеки уикенд...яд ме е, че не му се получава. Показа много топки когато му дадоха шанс миналата година, но сега заради сложната за каране кола излиза все едно е въздух под налягане и нищо не може. Дори Макс го защити и обвини конструкторите им за проблемите му.

А Шарл май заради единия стоп е под лимита на теглото

Хубавото е, че колата реално има състезателно темпо много близко до това на Макларън. Трябва обаче да оправят квалификациите защото разликите са малки и ако тръгват все от 4то място надолу няма как много да прогресират напред. Имат проблем обратен на този преди 2 години когато колата летеше в 1 обиколка и после в състезанието беше като трактор

Лоусън обаче открива нови дъна всеки уикенд...яд ме е, че не му се получава. Показа много топки когато му дадоха шанс миналата година, но сега заради сложната за каране кола излиза все едно е въздух под налягане и нищо не може. Дори Макс го защити и обвини конструкторите им за проблемите му.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Формула 1 - обща тема
От младите този алжирски французин ме впечатли доста.
Лоусън ще излети със сигурност.
Лоусън ще излети със сигурност.
Re: Формула 1 - обща тема
На СПА обръщат веднага след финала и влизат в бокса. Тук имат цяла обиколка да събират гума. Специално ги гледах след финала и всички активно започнаха да събират гума още от първи завой. Теглото на страничния елемент на крилото също е отчетено. Та е малко странна тази дисквалификация.
Може Леклерк да е използвал повече гориво от предвиденото, за да води битките си.
При всички положения нещата са били докарани до абсолютния лимит както при него така и при Хамилтън.
Имайте предивид, че в началото всички бяха убедени, че ще се спира два пъти. Нищо чудно от Ферари да са наредили колите до абсолютния лимит за 2 стопа и наличния баласт и гориво да не са могли да покрият 1 стоп. Това може и да е бил един от факторите да вкарат Хамилтън за втори стоп.
Иначе аз като виден диванен аероинженер
съм с убеждението, че повреденото предно крило всъщност помагаше на Леклерк.
Използвнато на бордюрите, за да завърти колата в завой 2 и 13 също беше страхотно. Initial D Gutter run V2 style s*it
Аз до момента си вадя следните изводи:
- Цялата динамика за сега се определя от работата с новите гуми. Ще минат няколко състезания докато отборите съберат данни и започнат постоянно да им намират работния прозорец.
- Ферари имат проблем със запечатването на пода, когато колата не е свалена максимално до земята. Докато не го решат ще се мъчат на неравни писти и на такива на които трябва да се ползват бордюрите.
- Това което видяхме в Китай ще е горе долу разпределението на предно лимитирани писти(Сузука, Силвърстоун, СПА, Лас Вегас). Макларън изглежда не им пука дали е предно или задно лимитирана писта, Ред Бул Верстапен Рейсинг
има проблем с предно лимитираните писти, Мерцедес са ОК, Ферари също са ОК, но ги мъчат други дертове.


Имайте предивид, че в началото всички бяха убедени, че ще се спира два пъти. Нищо чудно от Ферари да са наредили колите до абсолютния лимит за 2 стопа и наличния баласт и гориво да не са могли да покрият 1 стоп. Това може и да е бил един от факторите да вкарат Хамилтън за втори стоп.

Иначе аз като виден диванен аероинженер





Аз до момента си вадя следните изводи:
- Цялата динамика за сега се определя от работата с новите гуми. Ще минат няколко състезания докато отборите съберат данни и започнат постоянно да им намират работния прозорец.
- Ферари имат проблем със запечатването на пода, когато колата не е свалена максимално до земята. Докато не го решат ще се мъчат на неравни писти и на такива на които трябва да се ползват бордюрите.
- Това което видяхме в Китай ще е горе долу разпределението на предно лимитирани писти(Сузука, Силвърстоун, СПА, Лас Вегас). Макларън изглежда не им пука дали е предно или задно лимитирана писта, Ред Бул Верстапен Рейсинг

- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Формула 1 - обща тема
За Мерцедес - шапки долу какви лешояди са
Винаги са там когато някой се дъни за да оберат солидни точки.
От младоците само техния Кими се откроява: много прилично кара за новобранец и не им цепи басма много-много на по-опитните на пистата, има ли възможност - подминава ги
Дуън обаче ми се струва обречен, още повече с присъствието на Бриаторе сред шефовете и чакащия място Колапинто. Ако няма подобрение очаквам още преди лятото да е сменен. Лоусън може би ще има още няколко старта да се докаже, но и него няма да го бавят много. Може най-накрая да го огрее Юки място в Ред Бул, но си мисля, че тази месомелачка там не е за него
Някой друг пусна ли си F1 TV Premium? Аз хванах 15% намаление задето съм бил потребител на Pro опцията преди, та 20лв увеличение се преживява. Отделно е яко да гледам състезанието в 4к и да следя още 6 отделни неща на таблета и лаптопа

От младоците само техния Кими се откроява: много прилично кара за новобранец и не им цепи басма много-много на по-опитните на пистата, има ли възможност - подминава ги

Дуън обаче ми се струва обречен, още повече с присъствието на Бриаторе сред шефовете и чакащия място Колапинто. Ако няма подобрение очаквам още преди лятото да е сменен. Лоусън може би ще има още няколко старта да се докаже, но и него няма да го бавят много. Може най-накрая да го огрее Юки място в Ред Бул, но си мисля, че тази месомелачка там не е за него
Някой друг пусна ли си F1 TV Premium? Аз хванах 15% намаление задето съм бил потребител на Pro опцията преди, та 20лв увеличение се преживява. Отделно е яко да гледам състезанието в 4к и да следя още 6 отделни неща на таблета и лаптопа

Re: Формула 1 - обща тема
Аз не се класирах за отстъпки, защото имам предишна регистрация, та май ще го въртя с някакви нови имейли и профили.
Врътката с Турция май още е възможна.
Според мен от всички налични опции Юки има най-голям шанс да направи нещо. не защото има подходящ стил на каране(никой от настоящите пилоти освен Макс няма такъв). Просто е голям катил и може по тази линия да успее да направи нещо.
С псуване и ядосано каране да добута втората кола до някъде. 
Врътката с Турция май още е възможна.

Според мен от всички налични опции Юки има най-голям шанс да направи нещо. не защото има подходящ стил на каране(никой от настоящите пилоти освен Макс няма такъв). Просто е голям катил и може по тази линия да успее да направи нещо.


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Двигателист