Смяна на вериги е90 330xd M57N2

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 28.12.2024
Пол: Мъж

Смяна на вериги е90 330xd M57N2

Мнение от Lextorr » 28 Дек 2024, 8:37

Здравейте,

Колата е на 250 000 км и ми предстои смяна на веригите. Допитах се до няколко сервиза, където ми казаха, че заедно с веригите е добре да се сменят и маслената помпа, както и биелните лагери. Цената, която ми дадоха за всичко, е около 3500–4000 лв.

Въпросът ми е: проблемни ли са маслената помпа и биелните лагери при този мотор, за да се налага тяхната смяна?

Благодаря предварително!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 854
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Смяна на вериги е90 330xd M57N2

Мнение от turbonetic » 28 Дек 2024, 11:34

Аз до сега ,не съм чул да са проблеми при М57.Но щом ти препоръчват да ги смениш смени ги.Каква гаранция ще ти дадат след ремонта.?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 14.01.2022
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
Мечтае да кара: Елинор :)

Re: Смяна на вериги е90 330xd M57N2

Мнение от Ивайло Димов » 28 Дек 2024, 11:44

Вождал съм такъв мотор ,и да беше целия на операционната маса ,разглобен и разкостен .Но с официална история и на 180000 км .Но там и турбината беше омрела и половината дюзи пикаеха.Та ремонта беше Х 3 на тва дето са ти казали .То само сваляне на глава,"вятър" ,обслужване и си 350-500 назад .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 8.07.2021
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е83 05, К25 06

Re: Смяна на вериги е90 330xd M57N2

Мнение от NiksGS » 28 Дек 2024, 15:50

Ако искаш колата да я гледаш още дълго време- сменяй. Няма да сбъркаш. Аз за тия пари ги смених преди 2г вече и не съжалявам. При едно такова вадене на двигател, смяна на критични компоненти, винаги излиза и още нещо което може и да вдигне цената, но то ще е за сметка на последващото ти спокойствие, вместо скоро след това пак да ходиш за друго, което не са видели на време.
Тогава ми казаха че имам повече от една дюза тръгнала и рециклирах и шестте.
Ultimate Riding Machine

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 23.08.2022
Пол: Мъж
Кара: М57
Мечтае да кара: По къра

Re: Смяна на вериги е90 330xd M57N2

Мнение от Denislav7777 » 29 Дек 2024, 0:44

Твърдо съм за, когато се сменят веригите, да се сменят основните и биелните лагери, нищо че казват че М57 не страдал от такива неща. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 22.01.2010
Пол: Мъж
Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...

Re: Смяна на вериги е90 330xd M57N2

Мнение от dhtj » 29 Дек 2024, 5:14

При нормални смени на маслото, едни лагери и маслена помпа на м57 карат два комплекта вериги.
Тоест - 250-300х км за веригите и 500-600х км за лагерите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1043
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: по Аутобан
Детайли за колата: снегорин

Re: Смяна на вериги е90 330xd M57N2

Мнение от NGneer4eto » 08 Яну 2025, 10:48

Lextorr написа:Здравейте,

Колата е на 250 000 км и ми предстои смяна на веригите. Допитах се до няколко сервиза, където ми казаха, че заедно с веригите е добре да се сменят и маслената помпа, както и биелните лагери. Цената, която ми дадоха за всичко, е около 3500–4000 лв.

Въпросът ми е: проблемни ли са маслената помпа и биелните лагери при този мотор, за да се налага тяхната смяна?

Благодаря предварително!


На въпроса - Не! не се налага тяхната смяна, ако си сигурен, че колата е на 250К реални! Ако имаш излишни пари - може да ги смениш, за да си "спокоен". Тъй като този двигател е с читави вериги, дори и да имаш проблем с разтеглена верига, ще започне да се чува тракане много много хиляди километри преди да се скъса. А за скъсана на М57 верига досега не съм чувал. За биелните лагери също не са известни да имат проблеми на тези км. Това всичко е при условие,че маслото е било сменяно редовно и не е пържена ежедневно. Ако си сменял на 10 К масло и караш с 5W-40 не би трябвало да имаш проблеми до 400-500К (разбира се ако преди това не се счупи турбина или ГНП).
3500–4000 лв.? :confused: Не знам как са цените при М57 мотор, тъй като никой не сменя вериги на такъв, но аз смених на N57 и само частите без труда за вериги, обтегачи, банани, маслена помпа, биелни лагери е към 7000лв. Затуй че увери се, че частите , които ти предлагат са оригинални! Ако си решен да сменяш, провери и цената в MCar! Да не се окаже, че е малко по-скъпо от кварталните сервизи и да си спестиш някой пишман майстор да се учи на твоя двигател! MCar дават и гаранция.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 693
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: V8 HEMI

Re: Смяна на вериги е90 330xd M57N2

Мнение от ivanski_2 » 08 Яну 2025, 14:40

NGneer4eto написа:
Lextorr написа:Здравейте,

Колата е на 250 000 км и ми предстои смяна на веригите. Допитах се до няколко сервиза, където ми казаха, че заедно с веригите е добре да се сменят и маслената помпа, както и биелните лагери. Цената, която ми дадоха за всичко, е около 3500–4000 лв.

Въпросът ми е: проблемни ли са маслената помпа и биелните лагери при този мотор, за да се налага тяхната смяна?

Благодаря предварително!


На въпроса - Не! не се налага тяхната смяна, ако си сигурен, че колата е на 250К реални! Ако имаш излишни пари - може да ги смениш, за да си "спокоен". Тъй като този двигател е с читави вериги, дори и да имаш проблем с разтеглена верига, ще започне да се чува тракане много много хиляди километри преди да се скъса. А за скъсана на М57 верига досега не съм чувал. За биелните лагери също не са известни да имат проблеми на тези км. Това всичко е при условие,че маслото е било сменяно редовно и не е пържена ежедневно. Ако си сменял на 10 К масло и караш с 5W-40 не би трябвало да имаш проблеми до 400-500К (разбира се ако преди това не се счупи турбина или ГНП).
3500–4000 лв.? :confused: Не знам как са цените при М57 мотор, тъй като никой не сменя вериги на такъв, но аз смених на N57 и само частите без труда за вериги, обтегачи, банани, маслена помпа, биелни лагери е към 7000лв. Затуй че увери се, че частите , които ти предлагат са оригинални! Ако си решен да сменяш, провери и цената в MCar! Да не се окаже, че е малко по-скъпо от кварталните сервизи и да си спестиш някой пишман майстор да се учи на твоя двигател! MCar дават и гаранция.


Това че не си чувал изобщо НЕ означава че няма, не само съм чел и виждал в интернет, ами лично един приятел скъса верига на е60 M57
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 363
Регистриран на: 22.08.2016
Пол: Мъж
Кара: Е90 320d
Мечтае да кара: M5 E60,F90

Re: Смяна на вериги е90 330xd M57N2

Мнение от iNfoster` » 22 Фев 2025, 9:50

ivanski_2 написа:
NGneer4eto написа:
Lextorr написа:Здравейте,

Колата е на 250 000 км и ми предстои смяна на веригите. Допитах се до няколко сервиза, където ми казаха, че заедно с веригите е добре да се сменят и маслената помпа, както и биелните лагери. Цената, която ми дадоха за всичко, е около 3500–4000 лв.

Въпросът ми е: проблемни ли са маслената помпа и биелните лагери при този мотор, за да се налага тяхната смяна?

Благодаря предварително!


На въпроса - Не! не се налага тяхната смяна, ако си сигурен, че колата е на 250К реални! Ако имаш излишни пари - може да ги смениш, за да си "спокоен". Тъй като този двигател е с читави вериги, дори и да имаш проблем с разтеглена верига, ще започне да се чува тракане много много хиляди километри преди да се скъса. А за скъсана на М57 верига досега не съм чувал. За биелните лагери също не са известни да имат проблеми на тези км. Това всичко е при условие,че маслото е било сменяно редовно и не е пържена ежедневно. Ако си сменял на 10 К масло и караш с 5W-40 не би трябвало да имаш проблеми до 400-500К (разбира се ако преди това не се счупи турбина или ГНП).
3500–4000 лв.? :confused: Не знам как са цените при М57 мотор, тъй като никой не сменя вериги на такъв, но аз смених на N57 и само частите без труда за вериги, обтегачи, банани, маслена помпа, биелни лагери е към 7000лв. Затуй че увери се, че частите , които ти предлагат са оригинални! Ако си решен да сменяш, провери и цената в MCar! Да не се окаже, че е малко по-скъпо от кварталните сервизи и да си спестиш някой пишман майстор да се учи на твоя двигател! MCar дават и гаранция.


Това че не си чувал изобщо НЕ означава че няма, не само съм чел и виждал в интернет, ами лично един приятел скъса верига на е60 M57

Като цяло М57 не страдат от вериги. Това, че твоя приятел е скъсал не значи че не е възможно да се скъса. На колко километра беше когато ги скъса? Сменявана ли е вече? 218 к.с. с правилна екплатация карат по 500 хил к.м. без да се сменя веригата. Масово след като се смени не се сменя с оригинална която вече не може да изкара колкото оригиналната :lalala:

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook