Смяна на вериги е90 330xd M57N2
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Смяна на вериги е90 330xd M57N2
Здравейте,
Колата е на 250 000 км и ми предстои смяна на веригите. Допитах се до няколко сервиза, където ми казаха, че заедно с веригите е добре да се сменят и маслената помпа, както и биелните лагери. Цената, която ми дадоха за всичко, е около 3500–4000 лв.
Въпросът ми е: проблемни ли са маслената помпа и биелните лагери при този мотор, за да се налага тяхната смяна?
Благодаря предварително!
Колата е на 250 000 км и ми предстои смяна на веригите. Допитах се до няколко сервиза, където ми казаха, че заедно с веригите е добре да се сменят и маслената помпа, както и биелните лагери. Цената, която ми дадоха за всичко, е около 3500–4000 лв.
Въпросът ми е: проблемни ли са маслената помпа и биелните лагери при този мотор, за да се налага тяхната смяна?
Благодаря предварително!
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Смяна на вериги е90 330xd M57N2
Аз до сега ,не съм чул да са проблеми при М57.Но щом ти препоръчват да ги смениш смени ги.Каква гаранция ще ти дадат след ремонта.?
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Смяна на вериги е90 330xd M57N2
Вождал съм такъв мотор ,и да беше целия на операционната маса ,разглобен и разкостен .Но с официална история и на 180000 км .Но там и турбината беше омрела и половината дюзи пикаеха.Та ремонта беше Х 3 на тва дето са ти казали .То само сваляне на глава,"вятър" ,обслужване и си 350-500 назад .
- NiksGS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 8.07.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 05, К25 06
Re: Смяна на вериги е90 330xd M57N2
Ако искаш колата да я гледаш още дълго време- сменяй. Няма да сбъркаш. Аз за тия пари ги смених преди 2г вече и не съжалявам. При едно такова вадене на двигател, смяна на критични компоненти, винаги излиза и още нещо което може и да вдигне цената, но то ще е за сметка на последващото ти спокойствие, вместо скоро след това пак да ходиш за друго, което не са видели на време.
Тогава ми казаха че имам повече от една дюза тръгнала и рециклирах и шестте.
Тогава ми казаха че имам повече от една дюза тръгнала и рециклирах и шестте.
Ultimate Riding Machine
- Denislav7777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 23.08.2022
- Пол: Мъж
- Кара: М57
- Мечтае да кара: По къра
Re: Смяна на вериги е90 330xd M57N2
Твърдо съм за, когато се сменят веригите, да се сменят основните и биелните лагери, нищо че казват че М57 не страдал от такива неща. 

- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Смяна на вериги е90 330xd M57N2
При нормални смени на маслото, едни лагери и маслена помпа на м57 карат два комплекта вериги.
Тоест - 250-300х км за веригите и 500-600х км за лагерите.
Тоест - 250-300х км за веригите и 500-600х км за лагерите.
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1043
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Смяна на вериги е90 330xd M57N2
Lextorr написа:Здравейте,
Колата е на 250 000 км и ми предстои смяна на веригите. Допитах се до няколко сервиза, където ми казаха, че заедно с веригите е добре да се сменят и маслената помпа, както и биелните лагери. Цената, която ми дадоха за всичко, е около 3500–4000 лв.
Въпросът ми е: проблемни ли са маслената помпа и биелните лагери при този мотор, за да се налага тяхната смяна?
Благодаря предварително!
На въпроса - Не! не се налага тяхната смяна, ако си сигурен, че колата е на 250К реални! Ако имаш излишни пари - може да ги смениш, за да си "спокоен". Тъй като този двигател е с читави вериги, дори и да имаш проблем с разтеглена верига, ще започне да се чува тракане много много хиляди километри преди да се скъса. А за скъсана на М57 верига досега не съм чувал. За биелните лагери също не са известни да имат проблеми на тези км. Това всичко е при условие,че маслото е било сменяно редовно и не е пържена ежедневно. Ако си сменял на 10 К масло и караш с 5W-40 не би трябвало да имаш проблеми до 400-500К (разбира се ако преди това не се счупи турбина или ГНП).
3500–4000 лв.?

- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 693
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Смяна на вериги е90 330xd M57N2
NGneer4eto написа:Lextorr написа:Здравейте,
Колата е на 250 000 км и ми предстои смяна на веригите. Допитах се до няколко сервиза, където ми казаха, че заедно с веригите е добре да се сменят и маслената помпа, както и биелните лагери. Цената, която ми дадоха за всичко, е около 3500–4000 лв.
Въпросът ми е: проблемни ли са маслената помпа и биелните лагери при този мотор, за да се налага тяхната смяна?
Благодаря предварително!
На въпроса - Не! не се налага тяхната смяна, ако си сигурен, че колата е на 250К реални! Ако имаш излишни пари - може да ги смениш, за да си "спокоен". Тъй като този двигател е с читави вериги, дори и да имаш проблем с разтеглена верига, ще започне да се чува тракане много много хиляди километри преди да се скъса. А за скъсана на М57 верига досега не съм чувал. За биелните лагери също не са известни да имат проблеми на тези км. Това всичко е при условие,че маслото е било сменяно редовно и не е пържена ежедневно. Ако си сменял на 10 К масло и караш с 5W-40 не би трябвало да имаш проблеми до 400-500К (разбира се ако преди това не се счупи турбина или ГНП).
3500–4000 лв.?Не знам как са цените при М57 мотор, тъй като никой не сменя вериги на такъв, но аз смених на N57 и само частите без труда за вериги, обтегачи, банани, маслена помпа, биелни лагери е към 7000лв. Затуй че увери се, че частите , които ти предлагат са оригинални! Ако си решен да сменяш, провери и цената в MCar! Да не се окаже, че е малко по-скъпо от кварталните сервизи и да си спестиш някой пишман майстор да се учи на твоя двигател! MCar дават и гаранция.
Това че не си чувал изобщо НЕ означава че няма, не само съм чел и виждал в интернет, ами лично един приятел скъса верига на е60 M57
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- iNfoster`
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 363
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Смяна на вериги е90 330xd M57N2
ivanski_2 написа:NGneer4eto написа:Lextorr написа:Здравейте,
Колата е на 250 000 км и ми предстои смяна на веригите. Допитах се до няколко сервиза, където ми казаха, че заедно с веригите е добре да се сменят и маслената помпа, както и биелните лагери. Цената, която ми дадоха за всичко, е около 3500–4000 лв.
Въпросът ми е: проблемни ли са маслената помпа и биелните лагери при този мотор, за да се налага тяхната смяна?
Благодаря предварително!
На въпроса - Не! не се налага тяхната смяна, ако си сигурен, че колата е на 250К реални! Ако имаш излишни пари - може да ги смениш, за да си "спокоен". Тъй като този двигател е с читави вериги, дори и да имаш проблем с разтеглена верига, ще започне да се чува тракане много много хиляди километри преди да се скъса. А за скъсана на М57 верига досега не съм чувал. За биелните лагери също не са известни да имат проблеми на тези км. Това всичко е при условие,че маслото е било сменяно редовно и не е пържена ежедневно. Ако си сменял на 10 К масло и караш с 5W-40 не би трябвало да имаш проблеми до 400-500К (разбира се ако преди това не се счупи турбина или ГНП).
3500–4000 лв.?Не знам как са цените при М57 мотор, тъй като никой не сменя вериги на такъв, но аз смених на N57 и само частите без труда за вериги, обтегачи, банани, маслена помпа, биелни лагери е към 7000лв. Затуй че увери се, че частите , които ти предлагат са оригинални! Ако си решен да сменяш, провери и цената в MCar! Да не се окаже, че е малко по-скъпо от кварталните сервизи и да си спестиш някой пишман майстор да се учи на твоя двигател! MCar дават и гаранция.
Това че не си чувал изобщо НЕ означава че няма, не само съм чел и виждал в интернет, ами лично един приятел скъса верига на е60 M57
Като цяло М57 не страдат от вериги. Това, че твоя приятел е скъсал не значи че не е възможно да се скъса. На колко километра беше когато ги скъса? Сменявана ли е вече? 218 к.с. с правилна екплатация карат по 500 хил к.м. без да се сменя веригата. Масово след като се смени не се сменя с оригинална която вече не може да изкара колкото оригиналната

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани