Смяна на n53b30 с n52b30

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 12.07.2010
Пол: Мъж
Кара: F10 523

Смяна на n53b30 с n52b30

Мнение от vasko_kl » 12 Фев 2025, 10:31

Здравейте, проблемите с n53 в Ф10 нямат край и се чудих, възможно ли е да се сложи във Ф10 n52 мотор.Какво ще е нужно освен двигател,заслужава ли си, възможно ли е въобще?
Последна промяна vasko_kl на 12 Фев 2025, 13:27, променена общо 1 път
BMW,E60 525d,197 hp,2009г.

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4170
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Смяна на n52b30 с n52b30

Мнение от Kroki » 12 Фев 2025, 11:38

То го има заводски. Предполагам заглавието е сгрешено?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Смяна на n52b30 с n52b30

Мнение от DigitalExile » 12 Фев 2025, 11:41

Ако километрите са колкото на сегашното N53, това няма да ти реши проблема защото и N52 създава проблеми като има голям километраж, ако е на газ още повече :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 12.07.2010
Пол: Мъж
Кара: F10 523

Re: Смяна на n53b30 с n52b30

Мнение от vasko_kl » 13 Фев 2025, 7:23

Да,наясно съм за километрите но си мисля че големия проблем е директното впръскване и така мога да го избегна.
BMW,E60 525d,197 hp,2009г.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 12.07.2010
Пол: Мъж
Кара: F10 523

Re: Смяна на n53b30 с n52b30

Мнение от vasko_kl » 13 Фев 2025, 7:26

Искамисе да разбера възможно ли е да сменя двигателя за да избегна това директно впръскване?
BMW,E60 525d,197 hp,2009г.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 30.10.2013
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 2018 G30 540ix

Re: Смяна на n53b30 с n52b30

Мнение от empar » 13 Фев 2025, 10:52

За възможно е възможно. Извън европейския пазар е предлаган фабрично N52 в F10, до колкото това може да улесни процеса.
Дали си заслужава да се реди друг атмосферен ДВГ в това купе вече ти сам трябва да си сметнеш прецениш.
Въпросното N52 в какво състояние е, защото нито са първа младост, нито са най-безпроблемните мотори? За динамика и ефективност да не говорим.

Подобна интервенция в F10 само за N55 бих си причинил аз.

пп. Легализацията на подобен downgrade на мотор също може да е проблемна, ако се разминават евро категориите на моторите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Смяна на n53b30 с n52b30

Мнение от In_Memoriam » 13 Фев 2025, 10:55

Какъв е проблемът с директното впръскване? 6 нови оригинални инжектора са 500$ от FCP Euro.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 12.07.2010
Пол: Мъж
Кара: F10 523

Re: Смяна на n53b30 с n52b30

Мнение от vasko_kl » 13 Фев 2025, 15:28

проблемите бяха много след смяната на капак клапани, водна помпа, нови свещи, нови бобини,дачцици за налягане в рейла, компютър,и т.н., в момента сутрин като я запаля, след падане на оборотите започва да тресе и изключва 4 целиндър.Грешките са, лансондите не са достигнали работна температура.Загрее ли около 50-60 градуса,всичко се оправя.Сменени са лансондите и съм сменял дюзи втора употреба.Маисторите казват че не искат да я правят,няма гаранция че ше се оправи ако смена дюзите.Иначе много си я харесвам.
BMW,E60 525d,197 hp,2009г.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Смяна на n53b30 с n52b30

Мнение от In_Memoriam » 14 Фев 2025, 13:26

Реaлно до момента си направил задължително обслужване след определени километри. Това не е нещо, от което можеш да избягаш с какъвто и да е двигател. Дюзите могат да се видят на живи данни, както и да се занесат на стенд и ще стане ясно дали е от тях. Има и добавки за почистването им, не знам обаче колко работят, само съм чувал добри отзиви. Според мен трябва да смениш сервиза/майсторите, а не двигател.
Изображение

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook