СПАМ ТЕМА
Модератор: Общи модератори
- Georgi_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.06.2008
- Местоположение: София, Възраждане
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 § Lupo
Re: СПАМ ТЕМА
Ивайло Димов написа:Georgi_G Нещо от сорта ,сваляш стопа ,почистваш ,обезмасляваш ,отсичаш с тиксо да не освиниш ,нанасяш на стопа и лепиш .Фугата мое я загладиш с мокър и насапунисан пръст .Не караш колата поне 12 ,часа .
Това за стъкла не е ли много яко. Доколкото се сещам след залепяне, няма отлепване. Единствено рязане или чупене.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: СПАМ ТЕМА
Повече от два модула са
Двигател, купе, светлини, АБС....
Ако решиш нещо пиши на лично.
Това което описа са типични проблеми на тия коли.
Вратата е за центровка(сваля се кората), след 2-3 центровки трябва нова част(малка пластмаска) или побългаряване - евтино, но неприятно като цяло. Пластмасите се надуват и лющят на много малко километри, на напълно случаен принцип(не е индикатор за пробега). Изобщо подобни дребни, но дразнещи неща.
Аз лично този на жената няма да го сменям докато не изгние, нищо че е стар. Изключително евтин е за поддръжка.......но много дразнещ на моменти с тези дертове около врати, табло и други.
П.С. Голямата балтия е разходът на масло. Масово горят масло и от един момент нататък трябва ремонт, който ще струва поне 1000лв.

Ако решиш нещо пиши на лично.
Това което описа са типични проблеми на тия коли.

Аз лично този на жената няма да го сменям докато не изгние, нищо че е стар. Изключително евтин е за поддръжка.......но много дразнещ на моменти с тези дертове около врати, табло и други.
П.С. Голямата балтия е разходът на масло. Масово горят масло и от един момент нататък трябва ремонт, който ще струва поне 1000лв.
- Georgi_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.06.2008
- Местоположение: София, Възраждане
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 § Lupo
Re: СПАМ ТЕМА
Моджо написа:На санитарния какво му е ? Нали това прави - уплътнява.
Знам, че скапва боята и май тръгва ръжда.
Сега се замислих, че имаше един червен за гарнитури, който след разделяне на частите се отделяше с лекота от повърхностите и си беше еластичен.
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 425
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: СПАМ ТЕМА
Зависи колко мажеш и дали ще вземеш флакон за 10 лева или за 20 лева
Но да държи здраво
Моджо ,санитарният от слънцето след 2-3 месеца ще е опечен .
Термосиликона за ДВГ е още по-корав ,заради изискването да е устойчив на високи температури .

Моджо ,санитарният от слънцето след 2-3 месеца ще е опечен .

Термосиликона за ДВГ е още по-корав ,заради изискването да е устойчив на високи температури .
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: СПАМ ТЕМА
TheDriver написа:Повече от два модула саДвигател, купе, светлини, АБС....
Ако решиш нещо пиши на лично.
Това което описа са типични проблеми на тия коли.Вратата е за центровка(сваля се кората), след 2-3 центровки трябва нова част(малка пластмаска) или побългаряване - евтино, но неприятно като цяло. Пластмасите се надуват и лющят на много малко километри, на напълно случаен принцип(не е индикатор за пробега). Изобщо подобни дребни, но дразнещи неща.
Аз лично този на жената няма да го сменям докато не изгние, нищо че е стар. Изключително евтин е за поддръжка.......но много дразнещ на моменти с тези дертове около врати, табло и други.
П.С. Голямата балтия е разходът на масло. Масово горят масло и от един момент нататък трябва ремонт, който ще струва поне 1000лв.
На фона на 8 бона за ремонт на Сеата 1000 лв мислиш ли че ще ме стреснат


https://www.mobile.bg/obiava-1173799859 ... ford-focus
Е това е. Даже е еко4

Хм,хм...
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 425
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: СПАМ ТЕМА
Моджо тия мотори са чук ,но си вървят с ti-VCT
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: СПАМ ТЕМА
c04 написа:А честито. Къде си сега? Като не отиде във Виена, реши да смениш ли направо?Don_Diego написа:Първи ден на ново работно място...от години не бях сменял работата и ми странно
Като отказах местенето във Виена, разпитах какви са плановете за тук и просто щях да отлагам неизбежното затова реших да съм проактивен и доста бързо си намерих нов проект

Забавното е, че си оставам в същия офис, но на две кранчета ще тече

Re: СПАМ ТЕМА
Ивайло Димов написа:Моджо тия мотори са чук ,но си вървят с ti-VCT
ti-VCT не е ли 115 коня? 100 коня би трябвало да е стария без тия променливи шитни.
https://www.mobile.bg/obiava-1173799859 ... ford-focus
Е това е. Даже е еко4))
Поправям се


Последна промяна TheDriver на 03 Фев 2025, 13:40, променена общо 2 пъти
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: СПАМ ТЕМА
Точно той е. ВЦТ е 115 май. 100 коньовия е бившия зетек и е прост мотор, сменяш ангренажа и даваш газ, това е
) Прочетох и аз туй онуй
) А, да има а тая екстра, верно. И двузонов климатроник има даже.


Хм,хм...
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: СПАМ ТЕМА
Само не разбрах как го определихте мотора на Фикуса от обявата ?
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: СПАМ ТЕМА
Е 1,6 100 коня няма друг без да е с променливо газорапределение. Не е ли така ? Аз така четох. Имам и вин-а всъщност за проверка на матора.
https://bg.autodata24.com/ford/focus/fo ... at/details
Евро 4 и няма "дефазатор или Ванос или ВВТ". Той и човека така каза, че е точно такъв.
https://bg.autodata24.com/ford/focus/fo ... at/details
Евро 4 и няма "дефазатор или Ванос или ВВТ". Той и човека така каза, че е точно такъв.
Последна промяна Моджо на 03 Фев 2025, 14:03, променена общо 3 пъти
Хм,хм...
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 425
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: СПАМ ТЕМА
Втора генерация май няма със старият мотор ,или поне е в ЕС щото променливото фазоразпределение е един от начините за намаляване на емисиите и Евро 4 .
Драйвер тия джамове са цифра
Драйвер тия джамове са цифра

- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: СПАМ ТЕМА
Моджо написа:Е 1,6 100 коня няма друг без да е с променливо газорапределение. Не е ли така ? Аз така четох. Имам и вин-а всъщност за проверка на матора.
https://bg.autodata24.com/ford/focus/fo ... at/details
Евро 4 и няма "дефазатор или Ванос или ВВТ". Той и човека така каза, че е точно такъв.
Моят е такъв 1.6 100 и е евро 5.
За 90к км. една бензинова помпа.
Тая серия мотори са някаква съвместна разработка на Форд , Ямаха и Мазда , ако не греша....
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 513
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: СПАМ ТЕМА
И аз се оглеждам за Форд Фокус Мк2, ще трябва да купувам следващия месец за бащата. Мислех да му дам Е46-цата, но трябва да набия поне 5-6 хиляди за основен ремонт на двигателя и още няколко по-дребни проблема. Лошото е, че дори да му я дам здрава пак ще му идва леко нанагорно да кара старо 6 цилиндрово BMW автомат с 900 лв пенсия. Та реших дойде ли ми новата кола, 46-цата да я махна за някакви къси пари, да махнем и неговата стара кола, да добавя още някой лев и да му взема едно Фокусче. Той и сега кара Фокус, но първо поколение 1.6 101 коня Зетек - гори масло като за световно (миналата седмица замина 1 литър за 400 км). Засега нищо не ми хваща окото, само този от на Моджо обявата изглежда донякъде читав. Погледнах и Астрите от тия години, май H се води поколението - има доста повече предлагане сякаш. Кое е по-добре - Астра H или Focus Мк2 от тия години (2007-2010) ? Бензин задължително.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани