СПАМ ТЕМА
Модератор: Общи модератори
Re: СПАМ ТЕМА
steeN написа:http://www.volkspage.net/technik/04/maximum_boost.pdf
Има го навсякъде из нета.
Е като го има защо не го пусна,а ме караш да ровя по архивите...

Поне си разгледах снимките на е30ката и 36цата да си припомня кога бех млад...и уЛав.

- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: СПАМ ТЕМА
Проверих фордчето в кар вертикално и в Cebia...както и мислех - пари на ветеро. Повече нема да го правя
) Километри не излязоха...а колата е купувана в бг от мотопфое и е първи собственик.. Дрън дрън проверки....

Хм,хм...
Re: СПАМ ТЕМА
Имаш пари угаждаш си...
А какво зайче ще излезе...божа работа.
Наскоро продадохме една шкода супърб.
Реални километри обслужвана уж по норма от нас на около 150К.
Човека я взе на добри пари спрямо пазара в момента.
Колата умря след седмица.
Остави че умря ами прескочи ремък.
За радост на място и без щети.
Преди 50К е сменят тоя ангренаж барабар с водна помпа и там всичко около него,че на тия им умират помпите под 100К,а халдекса и преди това.
Не ги обслужваха на пробег,а на време
...вече ги обслужват.
На служебна е имало случай да сме на 130К за година и един два месеца...та ебах тва време дето ще го чакаме да дойде.
Как и да е.
Оказа се,че гарнитурата на капак клапани се разпада (и тва на няма и 50К) и прави мазило вътре и ремъка...хоп...
Айде довиждане,чао,мерси...ако си в движение.
Имаше късмет човека и ще си я кара.
Ама...лошият вкус в устата остава.
Но жена и кола...на късмет.

А какво зайче ще излезе...божа работа.
Наскоро продадохме една шкода супърб.
Реални километри обслужвана уж по норма от нас на около 150К.
Човека я взе на добри пари спрямо пазара в момента.
Колата умря след седмица.

Остави че умря ами прескочи ремък.
За радост на място и без щети.
Преди 50К е сменят тоя ангренаж барабар с водна помпа и там всичко около него,че на тия им умират помпите под 100К,а халдекса и преди това.
Не ги обслужваха на пробег,а на време

На служебна е имало случай да сме на 130К за година и един два месеца...та ебах тва време дето ще го чакаме да дойде.
Как и да е.
Оказа се,че гарнитурата на капак клапани се разпада (и тва на няма и 50К) и прави мазило вътре и ремъка...хоп...
Айде довиждане,чао,мерси...ако си в движение.
Имаше късмет човека и ще си я кара.
Ама...лошият вкус в устата остава.
Но жена и кола...на късмет.

- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: СПАМ ТЕМА
Моджо написа:Проверих фордчето в кар вертикално и в Cebia...както и мислех - пари на ветеро. Повече нема да го правя) Километри не излязоха...а колата е купувана в бг от мотопфое и е първи собственик.. Дрън дрън проверки....
Ами чети бе човек, не веднъж съм давал сайт който 1-во ти казват какво имат за автомобила тогава плащаш .......ползвал съм го 100 пъти и всичко точно ( само веднъж имаше грешни снимки и ми върнаха парите веднага )
https://uk.vin-info.com/
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: СПАМ ТЕМА
Моджо, къде е тая кола?
Имам ForScan и съответния кабел. Не съм някакъв факир с нея, но някакви базови неща си гледам и кодирам по колите.
Ако е в/около София и продавачът е склонен да я закачим мога да видя как са километрите по отделни модули. Силно се съмнявам, че ще са платили 500-1000лв., за да пренапишат всчики модули на такава кола.
Коя генерация Фокус е това? Втора? 100 коня би трябвало да е стандартния Duratec без променливо газоразпределение. Жената търкаля първото поколение на тоя мотор(Zetec SE), маслар е, но е корав. Гарнитурата на капака на клапаните протича, но общо взето е лесен и евтин за поддръжка.
Дертовете на тая кола не са в задвижването и окачването. Дръжки на врати, машинки на централно, копчета на ел.стъкла, табла, и друга електроника в купето.... там са проблемите. Понякога много дразнещи и трудни са решаване, но не са скъпи.
Имам ForScan и съответния кабел. Не съм някакъв факир с нея, но някакви базови неща си гледам и кодирам по колите.
Ако е в/около София и продавачът е склонен да я закачим мога да видя как са километрите по отделни модули. Силно се съмнявам, че ще са платили 500-1000лв., за да пренапишат всчики модули на такава кола.
Коя генерация Фокус е това? Втора? 100 коня би трябвало да е стандартния Duratec без променливо газоразпределение. Жената търкаля първото поколение на тоя мотор(Zetec SE), маслар е, но е корав. Гарнитурата на капака на клапаните протича, но общо взето е лесен и евтин за поддръжка.
Дертовете на тая кола не са в задвижването и окачването. Дръжки на врати, машинки на централно, копчета на ел.стъкла, табла, и друга електроника в купето.... там са проблемите. Понякога много дразнещи и трудни са решаване, но не са скъпи.
Последна промяна TheDriver на 03 Фев 2025, 11:36, променена общо 1 път
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
- Georgi_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.06.2008
- Местоположение: София, Възраждане
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 § Lupo
Re: СПАМ ТЕМА
Препоръчайте някакъв силикон за уплътнение между трети стоп и врата за прословутите течове на вода на - "Citroen C1, Peugeot 108, Toyota Aygo, boot leaks".
Идеята е да запечатва ръба, да уплътнява, да остава еластичен, но и да не лепи на камък, че може да се наложи стопчето се сваля по някое време..........
Идеята е да запечатва ръба, да уплътнява, да остава еластичен, но и да не лепи на камък, че може да се наложи стопчето се сваля по някое време..........

- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: СПАМ ТЕМА
TNT написа:И първата работа - да отвориш форума![]()
![]()
Успех
Това е важна част от сетъпа на новото работно място, нали трябва да се почувстваш комфортно

- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: СПАМ ТЕМА
А честито. Къде си сега? Като не отиде във Виена, реши да смениш ли направо?Don_Diego написа:Първи ден на ново работно място...от години не бях сменял работата и ми странно
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: СПАМ ТЕМА
Don_Diego написа:Първи ден на ново работно място...от години не бях сменял работата и ми странно
Честито! Много успехи, пари и слава!

- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 425
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: СПАМ ТЕМА
Georgi_G Нещо от сорта ,сваляш стопа ,почистваш ,обезмасляваш ,отсичаш с тиксо да не освиниш ,нанасяш на стопа и лепиш .Фугата мое я загладиш с мокър и насапунисан пръст .Не караш колата поне 12 ,часа .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: СПАМ ТЕМА
TheDriver написа:Моджо, къде е тая кола?
Имам ForScan и съответния кабел. Не съм някакъв факир с нея, но някакви базови неща си гледам и кодирам по колите.
Ако е в/около София и продавачът е склонен да я закачим мога да видя как са километрите по отделни модули. Силно се съмнявам, че ще са платили 500-1000лв., за да пренапишат всчики модули на такава кола.
Коя генерация Фокус е това? Втора? 100 коня би трябвало да е стандартния Duratec без променливо газоразпределение. Жената търкаля първото поколение на тоя мотор(Zetec SE), маслар е, но е корав. Гарнитурата на капака на клапаните протича, но общо взето е лесен и евтин за поддръжка.
Дертовете на тая кола не са в задвижването и окачването. Дръжки на врати, машинки на централно, копчета на ел.стъкла, табла, и друга електроника в купето.... там са проблемите. Понякога много дразнещи и трудни са решаване, но не са скъпи.
Да, 1,6 дуратек, само 4 клапани на цилиндър. Променливо газоразпределение няма. Е то аз доколкото знам са само 2 модула и съвсем успешно си се презаписват



Хм,хм...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани