Za6to BMWtata s 2.5 motor pukat glavi
Модератор: Общи модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Za6to BMWtata s 2.5 motor pukat glavi
Za6to? ,tozi vapros ne mi dava spokoistvie otkakto spukah moita.Na vsiakade kadeto otida i pitam vsi4ki mi kazvat - spokoino vsi4ki 25itci pukat glavi i dizelite i benzinovite.Dobe!,no za6to? vseki si ima nekva teoria.Spored edni tva bilo defekt pri vsi4ki 2.5,spored drugi ohladitelnata sistema ne bila dobre iz4islena za toia motor i toi pregriaval ,spored treti samata glava bila mnogo goliama i poneje motora bil redovi i nemojela da se ohladi hubavo i za tova se pukala,i o6te kup drugi nedokazani mnenia.Niakoi znae li istinskata pri4ina? Za6to primerno 320 ne puka tolko 4esto glava .Istinata moje da bude samo edna! KAKVA E .
отг::Za6to BMWtata s 2.5 motor pukat glavi
Прав си! Истината е само една! А тя е, че няма причина двигателите да пукат глави.
Друг въпрос е, че повечето собственици на 325 не се грижат добре за своите автомобили. Затова и пукат глави.
Друг въпрос е, че повечето собственици на 325 не се грижат добре за своите автомобили. Затова и пукат глави.
отг::Za6to BMWtata s 2.5 motor pukat glavi
Ми те са грешно изчислени,както си караш и изведнъж ПУК!
Момчета вземете се най-накрая в ръце!Защо тези 2.5-ци толкова години са издържали с оригиналните глави и изведнъж като доидеха в България се спукаха ей така безпричинно!
Точно преди седмица Сашо с 325(едно момче от пловдивските ентусиасти),пръсна водно съединение и кара така 5 минути със стрелка в червеното ,беше много уплашен ,но нищо му нямаше на главата и мотора.
Преди един месец пък един приятел с 520 М20 ,гръмна радиатор и точно за една минута ИЗДЪРЖЛИВАТА 2.0 глава се разцепи от край до край ,под разпределителния вал.
Хайде кажи кой е
по-издържлив?Защо една 525-ца е34 ,не потърси глава,нали е със същата?И оставете най-накрая 2.5-ците на мира.
АКО НЕ МОЖЕТЕ И НЕ ЗНАЕТЕ ДА ЕКСПЛОАТИРАТЕ ЛЕК АВТОМОБИЛ БМВ 325 ,СЛЕДВАЙТЕ ЗАВОДСКАТА ИНСТРУКЦИЯ ,А ИМЕННО ВСЯКА КАЛЕНДАРНА ГОДИНА ,КАТО ВИ СВЕТНЕ ИНСПЕКЦИЯТА СИ КАРАЙТЕ 2.5-ЦИТЕ В ДАРУ КАР.
И най-полезният съвет за водачите на 325!
НАЙ В ДЯСНО ОТ УРЕДИТЕ НА АРМАТУРНОТО ТАБЛО СЕ НАМИРА ТЕРМОМЕТЪРА.АКО НЯКОГА ,ПОРАДИ НЕРЕДОВНО "ТО",АВАРИЯ ИЛИ ЕДИ КВО СИ СТРЕЛКАТА ВИ ПОДМИНЕ ВТОРОТО ДЕЛЕНИЕ СЛЕД СРЕДАТА,НАОСТРЕТЕ ВНИМАНИЕТО СИ,АКО ПРОДЪЛЖИ ДА СЕ КАЧВА-СПРЕТЕ ДО ИЗЯСНЯВАНЕ И ОТСТРАНЯВАНЕ НА ПОВРЕДАТА!
Гарантирам ви ,че едно време 2.5-ците не грееха.
Освен сега нещата да са се променили.
Ако търсиш логика,ето ти я:
ГЛАВАТА НА 2.5-ЦАТА Е ПО-ИЗПРАЗНЕНА И ТЪНКОСТЕННА,С ПОВЕЧЕ КАНАЛИ ЗА ВОДНАТА РИЗА,ТАКА ЧЕ ШАНСА ДА СЕ СПУКА ПРИ ВЛИЗАНЕ НА ОХЛ.ТЕЧНОСТ В ТЕМПЕРАТУРИ НАД 110 ГРАДУСА Е ПО-ГОЛЯМ ОТКОЛКОТО ПРИ 2.0 И 2.3.
Момчета вземете се най-накрая в ръце!Защо тези 2.5-ци толкова години са издържали с оригиналните глави и изведнъж като доидеха в България се спукаха ей така безпричинно!
Точно преди седмица Сашо с 325(едно момче от пловдивските ентусиасти),пръсна водно съединение и кара така 5 минути със стрелка в червеното ,беше много уплашен ,но нищо му нямаше на главата и мотора.
Преди един месец пък един приятел с 520 М20 ,гръмна радиатор и точно за една минута ИЗДЪРЖЛИВАТА 2.0 глава се разцепи от край до край ,под разпределителния вал.
Хайде кажи кой е
по-издържлив?Защо една 525-ца е34 ,не потърси глава,нали е със същата?И оставете най-накрая 2.5-ците на мира.
АКО НЕ МОЖЕТЕ И НЕ ЗНАЕТЕ ДА ЕКСПЛОАТИРАТЕ ЛЕК АВТОМОБИЛ БМВ 325 ,СЛЕДВАЙТЕ ЗАВОДСКАТА ИНСТРУКЦИЯ ,А ИМЕННО ВСЯКА КАЛЕНДАРНА ГОДИНА ,КАТО ВИ СВЕТНЕ ИНСПЕКЦИЯТА СИ КАРАЙТЕ 2.5-ЦИТЕ В ДАРУ КАР.
И най-полезният съвет за водачите на 325!
НАЙ В ДЯСНО ОТ УРЕДИТЕ НА АРМАТУРНОТО ТАБЛО СЕ НАМИРА ТЕРМОМЕТЪРА.АКО НЯКОГА ,ПОРАДИ НЕРЕДОВНО "ТО",АВАРИЯ ИЛИ ЕДИ КВО СИ СТРЕЛКАТА ВИ ПОДМИНЕ ВТОРОТО ДЕЛЕНИЕ СЛЕД СРЕДАТА,НАОСТРЕТЕ ВНИМАНИЕТО СИ,АКО ПРОДЪЛЖИ ДА СЕ КАЧВА-СПРЕТЕ ДО ИЗЯСНЯВАНЕ И ОТСТРАНЯВАНЕ НА ПОВРЕДАТА!
Гарантирам ви ,че едно време 2.5-ците не грееха.
Освен сега нещата да са се променили.
Ако търсиш логика,ето ти я:
ГЛАВАТА НА 2.5-ЦАТА Е ПО-ИЗПРАЗНЕНА И ТЪНКОСТЕННА,С ПОВЕЧЕ КАНАЛИ ЗА ВОДНАТА РИЗА,ТАКА ЧЕ ШАНСА ДА СЕ СПУКА ПРИ ВЛИЗАНЕ НА ОХЛ.ТЕЧНОСТ В ТЕМПЕРАТУРИ НАД 110 ГРАДУСА Е ПО-ГОЛЯМ ОТКОЛКОТО ПРИ 2.0 И 2.3.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
отг::Za6to BMWtata s 2.5 motor pukat glavi
Да това за логиката е едно от най-ясните неща защо пукат 2,5 глави,но също и това,че не се експлоатират както трябва.Моят 2,5 също грееше стигаше дясната междинна черта което много ме притесняваше и причината беше,че предишният собственик от икономия е сложил малък радиатор. Сега нещата ги промених:) стрелката седи на лявата междинна черта! и никога не подминава средата!
BMW-DIESELPOWER
BMW-DIESELPOWER
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
отг::Za6to BMWtata s 2.5 motor pukat glavi
Mislja, che si 100% prav. Zabeljazah, che v BG, ima strashno mnogo BMW-ta, koito ne se poddarzhat kakto trjabva, chasti se karashtisvat, slaga se vtora ruka etc. Ne sum snobar, i bih polzval blok vtora ruka, no radiator ili termostat naprimer nikoga. Az karam i dvete si BMW-ta s originalnite technosti, koito sa malko po-skapi, no shtom taka kazvat ot Munchen, sigurno ima zashto:-) A na edin avtomobil, koito e engineered kato BMW tova mu e maikata. V UK mnogo rjadko se vizhda BMW M20 s kriva ili spukana glava, mozhe bi edna ot prichinite e, che servizite i chastite sa "po-dostapni" i horata si pozvoljavat da si gledat kolata po-dobre. Ne govorja za bangiite, a za hubavite koli:-)

- batDancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
отг::Za6to BMWtata s 2.5 motor pukat glavi
Това, че стрелката ти седи на лявата междинна черта, също не е добре - колата върви студена. Стрелката трябва да е на средата ~ 90 градуса - нормалната температура за работа на двигателя. Виж си термостата, явно не затваря напълно.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
отг::Za6to BMWtata s 2.5 motor pukat glavi
Neviarvam da e ot nego prosto slojih radiator ot klimatik + avtomatik
BMW-DIESELPOWER
BMW-DIESELPOWER
- batDancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
отг::Za6to BMWtata s 2.5 motor pukat glavi
Все пак обърни му внимание, когато колата е студена, той трябва да затвори и водата да не ходи в радиатора, докато не вдигне температура 90 градуса. А карането на 40-60 градуса температура на водата ти вдига разхода на гориво.
отг::Za6to BMWtata s 2.5 motor pukat glavi
За да не пукате главите:
1. Прочистете хубаво охладителната с-ма.
2. Не правете икономии с антифриз менте.
3. Все пак БМВ.УИЛИАМС.Ф1 са 3000 куб.см. и с 2.5 трудно можете да постигнете същите резултати
3. Проверете как работи водната помпа.
4. Колата върви и когато оборотомерът е под 8 000.
5. Поглеждате ли нивото на антифриза в казанчето?
6. Преглеждайте охладителната с-ма поне веднъж годишно.
7. Термостата - поглеждали ли сте го?
8. Перката на радиатора кога започва да работи?
-------------------------------------------------
Глави се пукат само от прегряване, а дали това ще стане - зависи от десният ви крак.
Безаварийно пътуване и умната ...

1. Прочистете хубаво охладителната с-ма.
2. Не правете икономии с антифриз менте.
3. Все пак БМВ.УИЛИАМС.Ф1 са 3000 куб.см. и с 2.5 трудно можете да постигнете същите резултати

3. Проверете как работи водната помпа.
4. Колата върви и когато оборотомерът е под 8 000.
5. Поглеждате ли нивото на антифриза в казанчето?
6. Преглеждайте охладителната с-ма поне веднъж годишно.
7. Термостата - поглеждали ли сте го?
8. Перката на радиатора кога започва да работи?
-------------------------------------------------
Глави се пукат само от прегряване, а дали това ще стане - зависи от десният ви крак.
Безаварийно пътуване и умната ...

- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
отг::Za6to BMWtata s 2.5 motor pukat glavi
Проблема е в перката зацепена е постоянно! Сега искам да сменя виското ама незнам как дали ще трябва пак да махам радиатора?
BMW-DIESELPOWER
BMW-DIESELPOWER
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
отг::Za6to BMWtata s 2.5 motor pukat glavi
wsichko OK... a moito obqsnenie e slednoto
iznoswane na materiala...kolko ot was karat koli na 2-3-4-5 godini?! Osobeno pri tezi smeni na temperaturata wytre...i pri towa che ti si x pored sobstwenik, a tezi predi tebe ne sa q karali do 3000rpm
abe.... stara kola i mlada jena sa si razhodi.. ma kato si gi obichame kwo da gi prawim
:-)
iznoswane na materiala...kolko ot was karat koli na 2-3-4-5 godini?! Osobeno pri tezi smeni na temperaturata wytre...i pri towa che ti si x pored sobstwenik, a tezi predi tebe ne sa q karali do 3000rpm
abe.... stara kola i mlada jena sa si razhodi.. ma kato si gi obichame kwo da gi prawim




отг::Za6to BMWtata s 2.5 motor pukat glavi
За да не пукате главите:
1. Прочистете хубаво охладителната с-ма.
2. Не правете икономии с антифриз менте.
3. Все пак БМВ.УИЛИАМС.Ф1 са 3000 куб.см. и с 2.5 трудно можете да постигнете същите резултати
3. Проверете как работи водната помпа.
4. Колата върви и когато оборотомерът е под 8 000.
5. Поглеждате ли нивото на антифриза в казанчето?
6. Преглеждайте охладителната с-ма поне веднъж годишно.
7. Термостата - поглеждали ли сте го?
8. Перката на радиатора кога започва да работи?
-------------------------------------------------
Глави се пукат само от прегряване, а дали това ще стане - зависи от десният ви крак.
Безаварийно пътуване и умната ...
Za tova si prav, a i bavarkite mnogo mnogo ne gi jalqt rackat gi zdravo obobrotomera v chervenoto i posle pukal itsepeli glavi mi to vechni motori nema dori i BMW.

89'316i
- batDancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
отг::Za6to BMWtata s 2.5 motor pukat glavi
По - лесно и евтино е да махнеш пластмасата над радиатора - държи се на три винта и да си затулиш половината радиатор или повече с велтър или балатум. Миналата зима цяла зима карах така с изцяло затулен радиатор, защото проблема с перката го имам и аз. За лятото е добре, че много трудно можеш да го прегрееш. А пък Роската мисля, че може да каже най добре какво да се прави, той е много напред с материала.
отг::Za6to BMWtata s 2.5 motor pukat glavi
Mislia 4e tova be6e edna mnogo vajna i polezna tema za vsi4ki i nai ve4e za horata s 2.5,siguren sam 4e sled ,kato tolkova hora si dadoha mnenieto ,ve4e 25itcite 6e pregriavat po riadko.
отг::Za6to BMWtata s 2.5 motor pukat glavi
Много погрешно е схващането,че 325-цата я е страх от гонки и високи обороти.Когато колата е изправна,тоест нещата дето изброихме по-горе са както трябва,двигателя и през зима и през лято трябва,да цепи термометъра,независимо дали юркаш колата в големи обороти по байр или караш с открит радиатор през зимата.Все пак това не е жигули god damned,shit и по дяволите!
Ако това не е така , трябва да се търси причината,не да се пукат глави.Обаче същите неща важат и за 2.0 и 2.3.
Моето мнение е че седне ли аматьор зад волана БМВ-то престава да бъде дуракоустойчива машина.И танк да му дадеш ,ще му скъса веригите!
Ако това не е така , трябва да се търси причината,не да се пукат глави.Обаче същите неща важат и за 2.0 и 2.3.
Моето мнение е че седне ли аматьор зад волана БМВ-то престава да бъде дуракоустойчива машина.И танк да му дадеш ,ще му скъса веригите!
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани