Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- borke_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 12.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BWM e61 535d
- Мечтае да кара: Валяк
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, след като включа фаровете, ксенона на единия фар понякога пресветка,гасне след 2-3 секунди се включи. Обаче вътре на таблото не ми изписва грешка, че има проблем. На диагностика също не излиза проблем. В крушката или баласта да търся проблема?
- D.Hill
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 19.08.2020
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI 525d xDrive
Re: Бързи въпроси и отговори
При мен същото се оправи със смяна на крушка.
- borke_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 12.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BWM e61 535d
- Мечтае да кара: Валяк
Re: Бързи въпроси и отговори
D.Hill написа:При мен същото се оправи със смяна на крушка.
Благодаря, колега. Смених крушките, напръсках всичко с контактен спрей. Вече една седмица карам, няма пресветкане.

- benvistaxd
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 25.01.2025
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте на всички, група. Въпросът ми, както виждате от заглавието е, че съм се насочил към е60, но се чудя дали да е бензин или дизел? За двигател съм се насочил към 3.0, но кое си заслужава повече от двете? Ясно ми е, че ще е нужна здрава поддръжка и ремонти, това няма смисъл да се коментира. Въпросът е, кое е по-здраво, надеждно, какви части трябва да се сменяват като цяло при ремонтите. Споделете мнения. Благодаря предварително
- Atanasoww019
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 6.03.2022
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, с м57 съм 2008г., та изписва ми грешки след диагностициране за дебитомер и грешка за Oxygen Sensor, някой по запознат?
Re: Бързи въпроси и отговори
benvistaxd написа:Здравейте на всички, група. Въпросът ми, както виждате от заглавието е, че съм се насочил към е60, но се чудя дали да е бензин или дизел? За двигател съм се насочил към 3.0, но кое си заслужава повече от двете? Ясно ми е, че ще е нужна здрава поддръжка и ремонти, това няма смисъл да се коментира. Въпросът е, кое е по-здраво, надеждно, какви части трябва да се сменяват като цяло при ремонтите. Споделете мнения. Благодаря предварително
3.0 дизел 218 коня, това е най здравото, обаче да намериш такава с приличен пробег е тегаво или скъпо

Сменяват се водна помпа, демпферна шайба ,термостати, тапи на мястото за вихровите клапи, търби или о-пръстени на охладителната система и консумнативите (антифриз, масла , филтри , ремъци , накладки, тампони и др)
Задължително такава кола се гледа с обстойно с диагностика ISTA, да се види кво не и работи и колко ще ти бутнат цената надолу. Ако колата не е прекалено изморена и се обслужи като хората, няма да имаш проблеми с нея

- Jenkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
- Мечтае да кара: Pershing 115
Е60 - Броня , дистроник ... и още не знам какво
Здравейте ,
преди 2 дни се сдобих с Е60 , имам нужда от помощ за първия дразнещ проблем с който се сблъсках.
Колата е 2004-та година с дистроник. Бронята е сменяна от предния собственик с М-кова , но очевидно има нещо недоизкусурено и сега се налага да се заема , за да наглася нещата така , както трябва да бъдат.
До момента знам следното , но не съм 100% сигурен и тук моля някой от по-вещите с Е60 колеги да помогне:
- Трябва да сменя очиларката с такава от кола с М броня , не съм 100% сигурен.
- Трябва (вероятно) да сменя стойката на която седи самия радар на дистроника , също не съм 100% сигурен.
- Трябва да си намеря капачка за м броня с дистроник с парт номер 51117897183 , в това съм сигурен
- Най-накрая , ако всичко е нагласено и работи , вероятно ще трябва калибриране на дистроника .... но нека стигна дотам първо ...
Ето така изглежда колата в момента: https://freeimage.host/i/3cDSZjS
П.С Дистроника и Круиз контрола не работят в момента , още не съм закачал на диагностика , за да видя дали няма и други проблеми , но предпочитам първо да наредя физически правилно нещата и след това да гледам за други неизправности , защото дори естетически така не е красиво.
Благодаря предварително !
преди 2 дни се сдобих с Е60 , имам нужда от помощ за първия дразнещ проблем с който се сблъсках.
Колата е 2004-та година с дистроник. Бронята е сменяна от предния собственик с М-кова , но очевидно има нещо недоизкусурено и сега се налага да се заема , за да наглася нещата така , както трябва да бъдат.
До момента знам следното , но не съм 100% сигурен и тук моля някой от по-вещите с Е60 колеги да помогне:
- Трябва да сменя очиларката с такава от кола с М броня , не съм 100% сигурен.
- Трябва (вероятно) да сменя стойката на която седи самия радар на дистроника , също не съм 100% сигурен.
- Трябва да си намеря капачка за м броня с дистроник с парт номер 51117897183 , в това съм сигурен

- Най-накрая , ако всичко е нагласено и работи , вероятно ще трябва калибриране на дистроника .... но нека стигна дотам първо ...
Ето така изглежда колата в момента: https://freeimage.host/i/3cDSZjS
П.С Дистроника и Круиз контрола не работят в момента , още не съм закачал на диагностика , за да видя дали няма и други проблеми , но предпочитам първо да наредя физически правилно нещата и след това да гледам за други неизправности , защото дори естетически така не е красиво.
Благодаря предварително !
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 230
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Бързи въпроси и отговори
Намираш си държача на дистроника за М-броня, капачето отпред пак за М-броня и дистроник и след това калибрация. Калибрацията е малко по особена, така, че може да се насочиш към М-кар Бургас.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- Jenkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
- Мечтае да кара: Pershing 115
Re: Бързи въпроси и отговори
h0r4ex написа:Намираш си държача на дистроника за М-броня, капачето отпред пак за М-броня и дистроник и след това калибрация. Калибрацията е малко по особена, така, че може да се насочиш към М-кар Бургас.
Т.е ми трябват капачката + държача на радара , а не да сменям греди и маски под бронята ? Дистроника си е там , съмнявам се и самия радар да е различен при М пакета .... За калибрацията също ми беше ясно. Исках за физическите чаркалаци да си изясня картината. Благодаря !



P.S Интересното е , че по realoem излиза само 1 вид на този държач с парт номер 66316761825 , не открих такъв за M Dynamics или изобщо друг тип

- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 230
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Бързи въпроси и отговори
Просто гледаш в грешния раздел в realoem
. 66316774507 - това е номера на държача който е за обикновенна броня, 66316777310 - това е номера за M Aerodynamics package. Така ми го дава в realoem с ВИН-а на моята кола.

Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 958
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, къде да рециклирам турбините на 535-цата?
Бях пращал турбина от друга кола в Турбос Хют, но нещо не съм доволен. За Адлер има смесени мнения..
Бях пращал турбина от друга кола в Турбос Хют, но нещо не съм доволен. За Адлер има смесени мнения..
- ZALMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 8.09.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
Не мога да намеря ретрофита за смяна на стопове към LCI. Ще съм благодарен ако някой покаже темата .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани