Twin-turbo M5 o.O
Модератор: Общи модератори
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Runner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520i Vanos и Е60 525i
- Мечтае да кара: F10
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
- zipper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E36, 320i coupe 93'; E91 325xi 07'
- Мечтае да кара: M3
CrazyOne написа:Това е copy/paste ot http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=90376
Just got the BMWCar magazine and reading it as i type. The twin turbos are not actually located under the hood. They are under the rear bumper!!, where the rear silencers used to be. The charged air is forced back via a pipe leading along the passenger side of the car, hidden by the sill. Up through the wheelarch, the pipe leads directly to the huge, custom made intercooler which is mounted in the front of the engine bay.
The guy who owns it Ron is a millionaire with a lot of spare cash and seems to have written a blank cheque to get this conversion done. He's owned 75 cars. Power is claimed to be 800bhp. He owns Currency Motors and will build ten cars with the twin turbos for $350,000 each. The problem comes from the oil and electrics being run underneath the car to supply the turbos. But you get over the problem of heat dissipation if they were located under the hood. The engine has been left alone. It took 4 months to crack the electronics and do the remapping. Developing and testing the hardware took 4 months too. Turbo lag problems - no says the owner as the hybrid design minimizes lag and maximizes responsiveness. Transmission has been left alone!!
Their website is www.currencymotorcars.com
Andrew
с 2 думи... луда работа
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
преди 1-2 години някой беше постнал във форума (мисля alx) подобна концепция за турботата. да са отдолу под колата до задния мост... много интересно
явно какво не може да се направи с пари се прави с много пари.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
MaXimal написа:SlipKnoT написа:с 2 думи.. безмислена работа.. 350 000 долара за 300коня..
Не е ли 350 000 за цялата кола?
ОК, 200 000 долара за 300 коня.. пак е безмислено..
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Да бе безсмислено. Тоа пич има 75 коли. Искал е да има уникално М5 и го има. А вие киселяци




Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
един милионер си е направил изгазица...голема работа...не е много трудно да турбинираш двигател...има ересна концепция за мястото на турбото...изтинския въпрос е споспобно ли е купето да понесе тази мощност,(въртяшщия момент едва ли е по-малко от 900нм),да не говорим за аеродинамика-това трябва да се движи със 330-340
и изобщо кои ще даде 200 000 за два турбокомпресора?какво конкуренция на брабус рокет ли се прави.ще е много трудно,ония от брабус са направили ебати двигатела.
едно е сигурно ТОЯ Е ГОЛЯМ ФЕН НА М5
както повечето от нас и като иска да си я направи на самолеД,да е жив и здрав 

и изобщо кои ще даде 200 000 за два турбокомпресора?какво конкуренция на брабус рокет ли се прави.ще е много трудно,ония от брабус са направили ебати двигатела.
едно е сигурно ТОЯ Е ГОЛЯМ ФЕН НА М5


- Tvrrr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
- Мечтае да кара: V8 Bi-turbo
- Детайли за колата: пенсионерска
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани