ПОМОГНЕТЕ???????

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 583
Регистриран на: 17.08.2002
Местоположение: BULGARIA
Пол: Мъж
Кара: e30 320i

ПОМОГНЕТЕ???????

Мнение от KEVIN-30 » 01 Дек 2003, 22:47

Имам проблем с оборотите при топъл и студен двигател.Смених всички
съединения свързани с провеждане на въздух и вакум.Проблема несе
отстрани.Сменени са също горивен и въздушен филтър.При топъл двигател мотора се форсира като стига до 1700 оборота и падат на 1200 оборота.Когато включа всички светлини и пусна парното на 3-та
степен се получава някакво натоварване на системата и оборотите падат веднага на 800-850. :cry: Казаха ми да проверя ТЕМЕПЕРАТУРНИЯ ДАТчИК,
А В СЪщНОСТ КАЖЕТЕ КАДЕ СЕ НАМИРА ТОЙ. :?: :?:
И ДАТчИКА НА ОБОРОТИТЕ :?: :?:
Огледах блока на двигателя и датчици неоткрих,всъщност на водната помпа имам 4 броя датчици,
1 за СИЛИКОНОВИЯ ВКЛючВАТЕЛ
2 за стрелката на таблото
3 за......?????
4 за.....??????
за каде са вурзани датчици 3 и 4 ?????
Датчиците 3 и 4 са с по 2 накраиника.?
Според мен проблема идва от температурния датчик(така сиго обеснявам аз)дава информация за студен двигател и се вклучва АВТОМАТИчНИЯ СМУКАч който се задейства с ВАКУМ,и започват дасе менят оборотите.Изключих АКОМУЛАТОРА за 36 часа,като в един РУСКИ сайт за БМВ се споменава че така се изтривали някой от грешките в КОМПюТЪРА.Но и това непомогна :(
Казаха ми за недостиг на гориво,несъм съгласен с това защото колата безотказно пали без допулнително натискане на педала на гаста,с което си обяснявам че горивната помпа си създава необходимото налягане.
Карам БМВ M20B20 320i 1983/1985 по каталог пълна инжекция
Последна промяна KEVIN-30 на 01 Дек 2003, 22:55, променена общо 1 път
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 01 Дек 2003, 22:51

cмени си батерийките.или натегни ремька на динамото
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 01 Дек 2003, 22:52

Провери ли буксата на алтернатора или самият алтернатор?Аз имах точно същия проблем и се оказа,че буксата се е откачила и компютъра се побърква.Закачих буксата,изчистиха ми натрупаните грешки(показаха се цял лист) и се оправи.Но грешките ги изчистиха с компютър.


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 02 Дек 2003, 0:29

какво ти баипасва дроселовата клапа когато ти е затворена на тебе??? откъде ти минава въздуха за обототите на презаен ход (idle) при затворена дроселова клапа?
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Re: ПОМОГНЕТЕ???????

Мнение от rado_rf » 02 Дек 2003, 4:16

KEVIN-30 написа:.?
Според мен проблема идва от температурния датчик(така сиго обеснявам аз)дава информация за студен двигател и се вклучва АВТОМАТИчНИЯ СМУКАч който се задейства с ВАКУМ,и започват дасе менят оборотите.


Това обяснява донякъде проблема с оборотите, но няма логика те да падат когато включиш парното, светлините и т.н. тоест, когато имаш голяма консумация. Според мен проблема е в алтернатора. Направи му една сериозна профилактика пък ако не помогне, няма да навреди.
Успех.


П.С. Като отстраниш проблема сподели, за да го имаме впредвид :D
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook