Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
Spit-Fire написа:Аз си карам, не съм спирал и няма да спирам, утре си чакам новото зимно яке за в града. Днес си монтирах новите шукар биби пластмаси от Али-то, на вид съм доволен. Като покарам извън града ще видим дали и функционално ще съм доволен.
Електричката с 45Ah по спомен батерия трябва да кара едно 30-40 км. в гората при натоварване. Иначе гледам масово са взели да ги карат тея Sur Ron-и лапета навсякъде и очаквам да стане някаква какафония барабар с тротинетките.
Супер е МТ-то, не те ли дразни само че е с две различни лостчета?

Много почнах да се заглеждам по 2024 модела, допадна ми визуално и ще е голямо чудене напролет между хорнет 1000 и мт09 ако реша да поръчвам нещо ново...
Единствено не съм карал 3 цил, не знам дали ще ми допадне... Има ли някакви вибрации как го усещаш, работи ли гладко като 4цил?
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
За лостовете - не, то аз си го направих така. Хем на дължина са различни спрямо нуждите ми, хем разликата в цвета малко да разнообразява.
Иначе за вибрации, аз поне не усещам такива. След каране 3-4-5 часа има леко жужене в ръцете като сляза, но само толкова. 4 цил не съм карал, освен на курса. Само 1, 2 и 3.
Тея мишелини май и аз ще скачам на такива догодина, моите S22-ки приключиха почти и са и те на 7400 км. Ще пробвам да избутам зимата с тях и на пролет с нови.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Иначе за вибрации, аз поне не усещам такива. След каране 3-4-5 часа има леко жужене в ръцете като сляза, но само толкова. 4 цил не съм карал, освен на курса. Само 1, 2 и 3.
Тея мишелини май и аз ще скачам на такива догодина, моите S22-ки приключиха почти и са и те на 7400 км. Ще пробвам да избутам зимата с тях и на пролет с нови.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
Re: Мотористите във форума!
enigma написа:Батлакса няма и да го оправят в това отношение, това си е пърформанс гума, която се скапва бързо явно като караш много по нормални пътища...
От Мишелин доволен съм засега, ама е само на 1 седмица. Един познат кара такива от няколко поколения, мисля поне от 4ките, и силно ми ги препоръча. Само малко ми грознее, ама ще свикна... изглежда ми като офроуд гума.
Аз ползвах някакъв друг техен модел който не е перформанс, нещо от сорта на BT21 ли беше не помня, но си беше туристическа гума. Прав си за дизайна те и затова повечето масово скачат на Пирелитата да има фаца пред кафето

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1644
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
BT21 e доста стар модел... Замениха ги с Т-моделите. S-моделите са им спорт-вариантите. Нормално е S-вариантите да заминават по-бързо, нали имат по-голямо сцепление и са по-меки, като материал? Ако все още се предлага по магазините, купувайте Мишелин Роуд 5. Харесват го повече от 6-цата... Последния Метцелер Роудтек също е много хвален, както и спортните им варианти. Избягвайте бюджетните им варианти, защото се произвеждат в Китай и не са особено 'хубави'(както и тези на Пирели, нали се обединиха).
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Мотористите във форума!
Мишлен, вероятно ще оставят тази шарка в историята, при Power 6 вече е променена. На пътя изгъзиците не минават, ако инженера е успял да направи гумата да Ви задържи дупето на седлото, шарката е без знаение.
enigma, много го харесвам този мотор, а особено с куфари. Сузуки също пуснаха подобен и поддържат идеята жива, БМВ с тези 1600 кубика, за мен приключиха по темата. Изобщо голям фен съм на спорттурър, точно този сегмент ме върна към моторите. Имаш ли някакви забележки от първа ръка, нещо което дразни или води до разочарование?
Като стане хладно, гледаме повече прогназата за времето. Ако не вали е добре. Вторник, планината отново ми позволи да я премина и по същото време, както миналия сезон, преминах Алпината и Фагараша, този път в един ден. Това е като транфера на сезоня и въпреки несгодите през годината, приключвам ухилен до уши, с усещане за "свършена работа" Прогнозите са за топла 10-дневка и докато започнат да ръсят, ще се кара.
Очаквам отзиви от Spit-Fire, за ефекта от слюдата, най-вече в промяна на шумовото натоварване.
enigma, много го харесвам този мотор, а особено с куфари. Сузуки също пуснаха подобен и поддържат идеята жива, БМВ с тези 1600 кубика, за мен приключиха по темата. Изобщо голям фен съм на спорттурър, точно този сегмент ме върна към моторите. Имаш ли някакви забележки от първа ръка, нещо което дразни или води до разочарование?
dhtj написа:Захладня и никой не се обажда по тази тема.
Като стане хладно, гледаме повече прогназата за времето. Ако не вали е добре. Вторник, планината отново ми позволи да я премина и по същото време, както миналия сезон, преминах Алпината и Фагараша, този път в един ден. Това е като транфера на сезоня и въпреки несгодите през годината, приключвам ухилен до уши, с усещане за "свършена работа" Прогнозите са за топла 10-дневка и докато започнат да ръсят, ще се кара.
Очаквам отзиви от Spit-Fire, за ефекта от слюдата, най-вече в промяна на шумовото натоварване.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Re: Мотористите във форума!
Няма нищо, което да не ми харесва в този мотор, откъм пътно поведение, баланс, динамика, ергономичност… но ергономиката си е нещо индивидуално, на мен винаги Кавазаки са ми пасвали най-добре , затова такива основно карам.
А за тоя модел конкретно ей по тая реклама клъвнах навремето, сякаш за мене е правена
https://youtu.be/ZFnXrY8TSg8
Единственото неудобство, което се сещам е , че в града ако се движиш бавно усещаш как нагрява, особено лятото.
Също не ми харесва, че новото поколение е само с един (грозен) ауспух.
А за тоя модел конкретно ей по тая реклама клъвнах навремето, сякаш за мене е правена

Единственото неудобство, което се сещам е , че в града ако се движиш бавно усещаш как нагрява, особено лятото.
Също не ми харесва, че новото поколение е само с един (грозен) ауспух.
enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1644
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Аз пък винаги съм харесвал повече първото поколение на модела! Става дума за дизайна, не съм ги пробвал никога... По същия начин и Трейсър 9. Първото поколение ми допада повече на външен вид...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: Мотористите във форума!
Да, и аз ги харесвам външно повече. Но техническите подобрения в един момент ми стават по-важни. Ride by wire throttle, cruise control, quick shifter… по-голяма и комфортна седалка. ТФТ дисплея и Bluetooth не ми е много важно… но все пак радва очите .
enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
Днес врътнах едни стотина километра на CBR-a в малко по-спортно темпо да кажем.
И пробвах да сменям предавките нагоре без съединител, само като отнемам газта за момент, имитирам шифтър.
Добре ми се получава, няма някакви неприятни звуци или сецвания на мотора, мисля че му хванах цаката. Бях го тренирал и с ГСа това, щото предполагам че му е здрава кутията, та с него се научих.
На хорнета пробвах веднъж но не се получаваше толкова хубаво, нямам идея защо.
Та мисълта ми е - ако предположим, че го правя правилно и целя точния момент, това вредно ли е за кутията според вас?
Много хора чувам че го правят, но все пак да чуя и вашето мнение, ако кажете че някой ваш познат е чупил кутия по тоя начин, по-добре да спра
И пробвах да сменям предавките нагоре без съединител, само като отнемам газта за момент, имитирам шифтър.

Добре ми се получава, няма някакви неприятни звуци или сецвания на мотора, мисля че му хванах цаката. Бях го тренирал и с ГСа това, щото предполагам че му е здрава кутията, та с него се научих.

На хорнета пробвах веднъж но не се получаваше толкова хубаво, нямам идея защо.
Та мисълта ми е - ако предположим, че го правя правилно и целя точния момент, това вредно ли е за кутията според вас?
Много хора чувам че го правят, но все пак да чуя и вашето мнение, ако кажете че някой ваш познат е чупил кутия по тоя начин, по-добре да спра

Последна промяна dhtj на 26 Окт 2024, 0:30, променена общо 1 път
Re: Мотористите във форума!
Стига да се изпълнява правилно, не е вредно. Това което правиш с дясната ръка не се различава особено от това което прави шифтърът. На пистовия мотор сменям без съединител и в двете посоки, като надолу изисква доста повече техника и прецизност.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1644
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Да, на доло е по-трудно с 'нацелването' на момента за превключване, но пак става, поне при 'по-големите' скорости (3-та и нагоре). Нищо не пречи и да придърпаш и съединителя съвсем леко, макар и не докрай. Ще помогне още повече... А каква е идеята всъщност? Става, възможно е, не е опасно, но защо?
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Мотористите във форума!
Колеги, в началото на сезона сервизирах коловете на мотора, тъй като единият беше леко протекъл. Тогава ги занесох на майстор и до вчера всичко беше наред, когато забелязах, че същият кол пак се е омаслил. Пробегът е около 8000 км и нямам спомен да съм "скачал" в дупки. Сега съм решил сам да си направя коловете, като вече си поръчах оригинален ремонтен комплект. Ориентирайте ме какво масло да избера. Гледам, че има 5, 10, 15W масло за предницата. Моторът е круизър Ямаха Страйкър, около 290 кг. Наясно съм, че може да е крив колът или пък да има някакви язви по повърхността, но това ще се установи след като ги разглобя. Освен това задължително ли е да се сипе точното количество масло или плюс/минус някой грам не е проблем.
Re: Мотористите във форума!
ildivvy написа:А каква е идеята всъщност? Става, възможно е, не е опасно, но защо?
Не знам дали към мен беше отправен този въпрос, но ще отговоря моята гледна точка - правя го само на писта и за мен работи само там, когато е в комбинация със спиране на лимита. Не знам по каква причина, но така се чувствам по-комфортно и имам по-добър резултат. Нямам слипър на Сузукито и смените на предавки надолу е много важно да са прецизни защото иначе почва да пързаля и прескача задната гума. Нещо в работата ми със съединител по време на тежко спиране куца - мисля че много го бавя и изпускам изравнените обороти. Коментирал съм темата с Ангел Караньотов и той каза че няма аргументи да не се ползва съединител. Той каза че ползва дори при наличието на блипър, защото обича да има допълнителният контрол. Така че генерално няма причина да се прави, но за мен работи.
gromovich написа:Колеги, в началото на сезона сервизирах коловете на мотора, тъй като единият беше леко протекъл. Тогава ги занесох на майстор и до вчера всичко беше наред, когато забелязах, че същият кол пак се е омаслил. Пробегът е около 8000 км и нямам спомен да съм "скачал" в дупки. Сега съм решил сам да си направя коловете, като вече си поръчах оригинален ремонтен комплект. Ориентирайте ме какво масло да избера. Гледам, че има 5, 10, 15W масло за предницата. Моторът е круизър Ямаха Страйкър, около 290 кг. Наясно съм, че може да е крив колът или пък да има някакви язви по повърхността, но това ще се установи след като ги разглобя. Освен това задължително ли е да се сипе точното количество масло или плюс/минус някой грам не е проблем.
Ако се търси фабрична настройка, то сложи маслото препоръчано от производителя. Когато проучвах за настройките на пистовия ми мотор, прочетох че вискозитетът варира между различните производители - един вид 15W на Мотул и на Мобил1 не са еднакви (примерно). Даже бях попаднал на таблица в която различните масла се приравняваха. Иначе ако търсиш нещо да промениш или подобриш трябва да потърсиш какво се препоръчва за твоя мотор. Маслото в коловете може да се ползва като метод за настройка на поведението за окачване което няма регулиране. Количеството е доста важно. От него зависи т.нар. air gap или колко въздух има в коловете. Количеството не се мери в милилитри, а в милиметри под нивото на капачката. Има специален инструмент за пълнене на колове до дадено ниво. Аз лично не съм си купувал, а си направих сам такъв инструмент с малко подръчни материали и спринцовка. Важно е да имаш и инструмент за набиване на семеринги. Ако нямаш има голям шанс да ги съсипеш при поставянето.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1644
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Въпроса беше към колегата по-горе, но ти си дал много адекватно мнение, което потвърждава и моето! Освен това, мнението ти и по другия въпрос на колегата също го подкрепям... Дават го и в милиметри и в милиграми! Вискозитета се подбира, ако има някакви забележки или изисквания към предното окачване. За този чопър не е критично, спазвай заводското предписание. И наистина виж защо протича толкова бързо... Не е нормално.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
https://www.youtube.com/watch?v=d8ZG8m1Ajpw
Нещо ново от дукати...
Някой ще каже, че си бягат от традициите, друг може да каже, че най-накрая им е дошъл акъла.
Виждам ангренажни вериги вместо ремъци, пружинки на клапаните вместо десмо... Май и съединителя е мокър вече?
Нещо ново от дукати...
Някой ще каже, че си бягат от традициите, друг може да каже, че най-накрая им е дошъл акъла.

Виждам ангренажни вериги вместо ремъци, пружинки на клапаните вместо десмо... Май и съединителя е мокър вече?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: carmanf1