Бързи въпроси и отговори за G30
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Джанти от F10 не стават, защото са с различен централен отвор и междуболтово разстояние.
Новите гуми се слагат отзад.
Новите гуми се слагат отзад.
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Така, не стават по принцип, затова питането ми беше за преходни фланци.100imenov написа:Джанти от F10 не стават, защото са с различен централен отвор и междуболтово разстояние.
Новите гуми се слагат отзад.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
За мен лично хамалоагията и цената не си заслужава, но всеки си преценя.
За проектен автомобил и бутикова джана ок, ама за зимни 18"....
. Бих продал джантите за Ф10 и със спестените 300-400лв от незнаен бранд фланци, ще си взема джанти за модела. Употребявани оригинални 18'' са под 1000лв 
За проектен автомобил и бутикова джана ок, ама за зимни 18"....


- equipment
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 12.10.2018
- Пол: Мъж
- Кара: 530D f11, G30 m550d xdrive
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Колеги, с какви гуми карате Г30-ките си - задължително ли с хомологация за бмв, рънфлат или обикновени ?
- hotblooded
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 30.08.2023
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530i
- Мечтае да кара: E31 850 CSi
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
equipment написа:Колеги, с какви гуми карате Г30-ките си - задължително ли с хомологация за бмв, рънфлат или обикновени ?
Не съм с run-flat, зимните са без хомологация, летните са хомологирани.
- hotblooded
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 30.08.2023
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530i
- Мечтае да кара: E31 850 CSi
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
G30, G31 и G32 - ясно кои модели са, ама G33 какво е това животно?
Бързи въпроси и отговори за G30
hotblooded написа:G30, G31 и G32 - ясно кои модели са, ама G33 какво е това животно?

То и G32 не е точно 5-та серия, ама повечето въпроси важат и за него.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Тъкмо отворих да питам за G32 с леки притеснения, че ще разводня темата, ама гледам сте ме изпреварили
Та, някой с преки впечатления от G32?
Имам преки от Ф07 и спрямо Ф01 хич не останах впечатлен, да не кажа леко разочарован, G32 по-близо ли е до 7-цата или си е просто алтернатива на 5 комби?
Как е като шумоизолация, возене?
Благодаря предварително.

Та, някой с преки впечатления от G32?
Имам преки от Ф07 и спрямо Ф01 хич не останах впечатлен, да не кажа леко разочарован, G32 по-близо ли е до 7-цата или си е просто алтернатива на 5 комби?
Как е като шумоизолация, возене?
Благодаря предварително.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Колеги, как стои въпроса със смяна на лагери и вериги на Б58? Прочетох, че е идентичен със Б57. Има ли случаи с превъртяни лагери или скъсани вериги? Колко горе-долу излиза процедурата? Вярно ли е, че извънградският разход трудно пада под 10? Някакви мнения за американските 540-ки?
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Изгледал съм много видеа и обзори за този двигател, разните му болежки и силни страни, но за смяна на вериги или проблем с лагери не съм срещал нищо…spacepl написа:Колеги, как стои въпроса със смяна на лагери и вериги на Б58? Прочетох, че е идентичен със Б57. Има ли случаи с превъртяни лагери или скъсани вериги? Колко горе-долу излиза процедурата? Вярно ли е, че извънградският разход трудно пада под 10? Някакви мнения за американските 540-ки?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- hotblooded
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 30.08.2023
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530i
- Мечтае да кара: E31 850 CSi
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
grkv написа:Тъкмо отворих да питам за G32 с леки притеснения, че ще разводня темата, ама гледам сте ме изпреварили![]()
Та, някой с преки впечатления от G32?
Имам преки от Ф07 и спрямо Ф01 хич не останах впечатлен, да не кажа леко разочарован, G32 по-близо ли е до 7-цата или си е просто алтернатива на 5 комби?
Как е като шумоизолация, возене?
Благодаря предварително.
Не съм карал, но съм се качвал точно за да усетя разликите с G30.
Колата е много по близо до 5цата, от колкото до 7ца. Все едно си е 5ца с дълга база.
На предните седалки почти няма разлика, на задните е чувствително по широко, аз съм 191см висок, и след като си нагласих шофьорската седалка, нарочно седнах отзад - със сигурност има повече място за краката от колкото в 5ца... Облегалките на задните седалки се регулираха електрически - гъзарийка, която я няма в 5цата.
Багажника - не е много по голям от колкото на G30, на който багажника на G30 не му достига, G31 e по добър избор от G32. Тази, в която се качих имаше и електрически задни щори, на G30/31 ако не бъркам са предлагани само ръчни...
Бързи въпроси и отговори за G30
Така е, 6GT е 15 см по-дълга от G30.
Багажника също е по-голям, дори от на комбито, с бутнати седалки също има повече място от комбито.
Окачването е като на 7-ца, като има варианти с въздух само на задна ос или опционално и на двете. Повечето ревюта казват, че е 7-ца технологично.
Вътре на предните седалки е като 5-ца, отзад - много място, ясно.
Как вози, нямам пряко сравнение, но със сигурност не се усеща толкова спортна и динамична като 5-цата.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Багажника също е по-голям, дори от на комбито, с бутнати седалки също има повече място от комбито.
Окачването е като на 7-ца, като има варианти с въздух само на задна ос или опционално и на двете. Повечето ревюта казват, че е 7-ца технологично.
Вътре на предните седалки е като 5-ца, отзад - много място, ясно.
Как вози, нямам пряко сравнение, но със сигурност не се усеща толкова спортна и динамична като 5-цата.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Вече 1 година карам G32,първоначално се бях насочил към G30/G31,но не можех да намеря кола с всички екстри които исках.Колата е много обезшумена,вози като 7ма серия(моята е на въздух и отпред).Отзад е супер широка,багажникът е много голям,но заради скосението(без да са свалени задните седалки) според мен G31 ще събира повече багаж.При свалени седалки става 1800 литра и наистина е огромно.Когато е с М пакет даже не е и толкова грозна 

Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Като междуосие е 7-ца къса база, та задната седалка е ясна. Багажникът е важен с малко дете, което е и причината да не сменяме 7-ца със следващата 7-ца, ама като гледам май е важен 4-5 пъти в годината за по седмица... последния път едва се побрахме в GLE от първите, та май проблема е в нас.
Май ще е такова, пък ако съвсем опрем, ще взема бокс и за отгоре... комби не ми се лашка целогодишно, джип не си харесвам от „трите големи”, та това е добър компромис.
Иначе да, с М пакет е даже красива, без него - спорно, ама ще е каквото „изпадне” на цена и състояние... Благодаря за мненията!
Май ще е такова, пък ако съвсем опрем, ще взема бокс и за отгоре... комби не ми се лашка целогодишно, джип не си харесвам от „трите големи”, та това е добър компромис.
Иначе да, с М пакет е даже красива, без него - спорно, ама ще е каквото „изпадне” на цена и състояние... Благодаря за мненията!
- peshehodetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
spacepl написа:Колеги, как стои въпроса със смяна на лагери и вериги на Б58? Прочетох, че е идентичен със Б57. Има ли случаи с превъртяни лагери или скъсани вериги? Колко горе-долу излиза процедурата? Вярно ли е, че извънградският разход трудно пада под 10? Някакви мнения за американските 540-ки?
За около $20-30к се взима кола между 65-100к мили според зависи и от годината, но тези от последните една две години от фейс лифта са доста скъпи и отиват и над $40к. Говоря за коли при официалните дилъри на марката с пълна история, като им допреш ключа в слота излиза всичко по поддръжка и ремонти, без удари и т.н. Евентуално може да са имали някои minor accident предимно козметични ремонти и толкова. Ако искате по евтино, търсите нещо доста над 100к мили. Този пробег тук е една психологическа граница която плаши клиентите и стоят настрани от такива коли особено немски и американски, не че нещо им има, особено ако добре поддържани.
За коли с по тежки удари, тоталвани или наводнени нямам идея понеже са от търгове, но като гледам на какви цени ги пускат в БГ, явно от тук ги взимат почти без пари. Аз лично за себе си не бих взел такава.
Последна промяна peshehodetz на 20 Окт 2024, 18:43, променена общо 1 път
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани