СПАМ ТЕМА
Модератор: Общи модератори
Re: СПАМ ТЕМА
Top Gun Maverick написа:Айде вървете в темата за ваксините, че излизате извън темата на тая.![]()
https://www.instagram.com/reel/C9AHXYCI ... NsN3d3ejRr
Перфектна, нов внос, без забележки, без удари и каквито и да е скрити дефекти, реално километри, напълно обслужена, качваш се и караш.![]()
П.п: Знам за една такава на пазара минавала през таван, ама не ми се качва така публично за да не развалям на човека търговията и не го познавам, но въпреки това всеки сам трябва да си преценя в този свободен пазар.
Затова - по- лъскави коли- само от Щатите ….
А тоя на инста-та като гледам как е разпъвал и снаждал и създавал по рамата- шапка му свалям… майстор е…
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: СПАМ ТЕМА
Мхм, щото от Щатите няма такива, не сме виждали и пуснати по търговете малко ударени на вид, а реално вече са минали през тенекеджия. Да, в масовия случай може да провериш щетите какви са били, но не всеки може да го направи това и иска да се занимава.
От представителство в Германия също е ок, но е скъпо, може и от тука с малко ровене когато има кой да ти гарантира, че на колата нищо и няма.
Този украинец не съм убеден, че е на плюс от оправянето на тази кола, понеже всичко е много скъпо по нея.
А като казваш най-добре, кой ти каза, че тая не е Канадска да речем или от САЩ?
Най-добре е don't trust - verify.
От представителство в Германия също е ок, но е скъпо, може и от тука с малко ровене когато има кой да ти гарантира, че на колата нищо и няма.
Този украинец не съм убеден, че е на плюс от оправянето на тази кола, понеже всичко е много скъпо по нея.
А като казваш най-добре, кой ти каза, че тая не е Канадска да речем или от САЩ?
Най-добре е don't trust - verify.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: СПАМ ТЕМА
Top Gun Maverick написа:Мхм, щото от Щатите няма такива, не сме виждали и пуснати по търговете малко ударени на вид, а реално вече са минали през тенекеджия. Да, в масовия случай може да провериш щетите какви са били, но не всеки може да го направи това и иска да се занимава.
От представителство в Германия също е ок, но е скъпо, може и от тука с малко ровене когато има кой да ти гарантира, че на колата нищо и няма.
Този украинец не съм убеден, че е на плюс от оправянето на тази кола, понеже всичко е много скъпо по нея.
А като казваш най-добре, кой ти каза, че тая не е Канадска да речем или от САЩ?
Най-добре е don't trust - verify.
Разбира се. Но много неща за американките просто не са (ти) ясни. Пак ще повторя- много е трудно (а ако аз гледам да не кажа невъзможно) да замажеш историята на една кола в Америка. Ако много се напъне някой може да “изпере” тайтъл-а на возилото, но дори и тогава си личи по пътя на документите (и откъде идват) че има нещо мътно и дори автоматичните “оценки” дето карфакс и ауточек дават се научиха да показват тези специфики.
Единствения начин да се скрие една катастрофа (особено такава на която са излезли бег-овете) е ако возилото не е било застраховано - нещо което едно че е забранено в повечето щати, две че е изключителна рядкост при по- скъпите коли. Също така при удара не се е викало полиция (изключително рядко особено ако е по- така)…. Та Шанса един вид на практика е нула. А В моментна в които има иск към или от колата/ притежателя - това й влиза в историята. Пробега пък се записва всяка година на годишния преглед и също като влезе колата в официален сервиз. Състоянието и пробега също се регистрира всеки път като една кола мине през дилърските търгове.
И тука говориме за катастрофи които не са тотални щети. Това да е тоталка и да не жигосана по документи перманентно става само по един начин и той е добре познат и си личи общо взето отдалече (определена поредица от регистрации в определени щати)
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: СПАМ ТЕМА
Ясни са ми тези неща, не знам защо реши, че не го знам като то всеки интересуващ се от коли тука ги знае.
Няма смисъл да разпъваме локуми, пак опираш до моето don't trust - verify.
Ако ще от Луната да е вкарана.
Няма смисъл да разпъваме локуми, пак опираш до моето don't trust - verify.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: СПАМ ТЕМА
E34 написа: ...
Хахахахахаха ти това за голям надник ли го считаш? Може за офис балъчетата да е, но да ти кажа под секрет, че за под 300 не се качвам на покриваЗнам, че ви боли, но молим - заповядайте на плантацията, място и пари има за всички, само че не требе ръцете да са ти у гъзо
Супер с тия надници. Не знаех. Хората заслужават явно

То е ясно, че сме форума на мЕлионерите. Всичко под 10К на месец, няма място в тоя форум

Да се знае

Re: СПАМ ТЕМА
Top Gun Maverick написа:Ясни са ми тези неща, не знам защо реши, че не го знам като то всеки интересуващ се от коли тука ги знае.
Няма смисъл да разпъваме локуми, пак опираш до моето don't trust - verify.Ако ще от Луната да е вкарана.
Ми като са ясни защо говориш глупости? Ако е от Америка и се погледнат едни елементарни за проверяване неща- шанса да е удряна, тотализирана или с пренавити километри е на практика нула. Докато от европата в 3/4 от случайте -просто- не знаеш какво й се е случвало и на колко км е. За гледането- аз съм виждал сглобявани коли след тежки катастрофи които просто няма схема да ги познаеш- без значение колко ги гледаш дори за хора като мене…
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: СПАМ ТЕМА
alx написа:KostovG написа:alx написа:KostovG написа:Колеги помощ
Имам един Fiat Doblo 1.4tjet на метан, с който до скоро нямах абсолютно никакви драми, но изведнъж всичко си еба мамата.
Без никакви признаци просто спря да върви и започна да пали на 2-3 цилиндъра, без значение от горивото.
Даваш му газ и няма никаква мощност и това се случва както на бензин така и на метан, а турбото си надува достатъчно.
Проверих турбо, налягане, маркучи, кулер, датчик разпр. вал, колянов вал, ламбди, дебитомер всичко окей. Форсира се много бавно и като падат оборотите препуква и на 2-те горива. Не забива никакви грешки на диагностика и нищо не изглежда да не е окей....
В шах съм така че всичко би ми било от полза.
Смених свещи и бобини без резултат.
електрониката (ако имаш) в дросела?
Налягане на горивото? Задръстена генерация (катализатор ако имаш)?
Също бих погледнал компресията… ей така.. за спорта
Налягане на горивото е проверено и е окей. Компресията също беше замерена.
Електрониката не е проверена, но катализатора най-много ме съмнява. Как се проверява? Не мирише на нищо отзад, а колата е на бая километри към 450к.
На 450к км питата на катализатора отдавна се е опекла и станала много трошлива. Шанса да е на парчета вътре и да са се завъртяли така че да са го запушили е голям…. Свали го / разкачи го за малко и виж дали ще изчезне проблема… не го бии с чук/ треси да видиш дали тропа щото ако не е строшен- ще се строши от това…
Да ъпдейтна
Катализатора се оказа че е перфектен.
Оказа се че ролката на разпр. вал се е счупила и от там центровката е избягала. Интересното е че такава ролка няма никъде и взех 2-ра ръка.
След смяна и центровка всичко заспа.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: СПАМ ТЕМА
carmanf1 написа:E34 написа: ...
Хахахахахаха ти това за голям надник ли го считаш? Може за офис балъчетата да е, но да ти кажа под секрет, че за под 300 не се качвам на покриваЗнам, че ви боли, но молим - заповядайте на плантацията, място и пари има за всички, само че не требе ръцете да са ти у гъзо
Супер с тия надници. Не знаех. Хората заслужават явно![]()
То е ясно, че сме форума на мЕлионерите. Всичко под 10К на месец, няма място в тоя форум![]()
Да се знае
Ами... изтривайте ми профила! Няма смисъл да 'бъркам' статистиката на форума

Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: СПАМ ТЕМА
Значи почти познах с пукнат клапан.
алх, обясних защо, не на всеки му се занимава да проверява какво и що(за което сам си е виновен)плюс това какъв е удара не винаги като щети ще ти излезе точно на историята. Да, имала удар и са изплатени Х щети и какво от това? Пак не ти дава 100%-та увереност. Има много, много условности и в тази работа. А и като стане време за продан после, върви обяснявай на всеки новодошъл колко малко е била застъргана само. И той ти вика, абе да, ама американка, като я продавам всеки ще се съмнява и пак цената трябва да е по-ниска от на другите. Тоест не всичко е песен и в тази работа.
Иначе кардинално си прав, включително и за отправените коли, които дори ти, аз(не само ти си виждал ударени коли ей
) и някой друг може да не познае. Пък уж знам какво да гледам.

алх, обясних защо, не на всеки му се занимава да проверява какво и що(за което сам си е виновен)плюс това какъв е удара не винаги като щети ще ти излезе точно на историята. Да, имала удар и са изплатени Х щети и какво от това? Пак не ти дава 100%-та увереност. Има много, много условности и в тази работа. А и като стане време за продан после, върви обяснявай на всеки новодошъл колко малко е била застъргана само. И той ти вика, абе да, ама американка, като я продавам всеки ще се съмнява и пак цената трябва да е по-ниска от на другите. Тоест не всичко е песен и в тази работа.
Иначе кардинално си прав, включително и за отправените коли, които дори ти, аз(не само ти си виждал ударени коли ей

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: СПАМ ТЕМА
Ако е рязана и присаждана цяла задница примерно , само така с огледи външно нищо не моете да разберете . Дори да мерите с тия металотърсачи за микроните на покритието ще има малко повече боя на някои места и какво от това ? 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: СПАМ ТЕМА
KostovG написа:Оказа се че ролката на разпр. вал се е счупила и от там центровката е избягала. Интересното е че такава ролка няма никъде и взех 2-ра ръка.
След смяна и центровка всичко заспа.
Шах с пешката

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Re: СПАМ ТЕМА
Колеги, при внос на кола от Англия има ли някакви особености? С ляв волан е и не е за продажба.
Също още търся къде да претапицират таван на е36 с шибидах. Няма значение в кой град, само да е качествено.
Също още търся къде да претапицират таван на е36 с шибидах. Няма значение в кой град, само да е качествено.
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: СПАМ ТЕМА
ildivvy написа:carmanf1 написа:E34 написа: ...
Хахахахахаха ти това за голям надник ли го считаш? Може за офис балъчетата да е, но да ти кажа под секрет, че за под 300 не се качвам на покриваЗнам, че ви боли, но молим - заповядайте на плантацията, място и пари има за всички, само че не требе ръцете да са ти у гъзо
Супер с тия надници. Не знаех. Хората заслужават явно![]()
То е ясно, че сме форума на мЕлионерите. Всичко под 10К на месец, няма място в тоя форум![]()
Да се знае
Ами... изтривайте ми профила! Няма смисъл да 'бъркам' статистиката на форумаИ без това нямам БМВ вече...
Отивай по плантациите (идея си нямам кви са тия плантации, ама колегата по-горе явно знае) и си к'Упвай БМВ бързо

Re: СПАМ ТЕМА
maxoyn написа:Колеги, при внос на кола от Англия има ли някакви особености? С ляв волан е и не е за продажба.
Също още търся къде да претапицират таван на е36 с шибидах. Няма значение в кой град, само да е качествено.
В Пловдив рефреш ауто,много съм доволен правих на хондата с шибидах 300лв миналата год,за деня беше готова
карам спокойно
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: СПАМ ТЕМА
KostovG написа:alx написа:KostovG написа:alx написа:KostovG написа:Колеги помощ
Имам един Fiat Doblo 1.4tjet на метан, с който до скоро нямах абсолютно никакви драми, но изведнъж всичко си еба мамата.
Без никакви признаци просто спря да върви и започна да пали на 2-3 цилиндъра, без значение от горивото.
Даваш му газ и няма никаква мощност и това се случва както на бензин така и на метан, а турбото си надува достатъчно.
Проверих турбо, налягане, маркучи, кулер, датчик разпр. вал, колянов вал, ламбди, дебитомер всичко окей. Форсира се много бавно и като падат оборотите препуква и на 2-те горива. Не забива никакви грешки на диагностика и нищо не изглежда да не е окей....
В шах съм така че всичко би ми било от полза.
Смених свещи и бобини без резултат.
електрониката (ако имаш) в дросела?
Налягане на горивото? Задръстена генерация (катализатор ако имаш)?
Също бих погледнал компресията… ей така.. за спорта
Налягане на горивото е проверено и е окей. Компресията също беше замерена.
Електрониката не е проверена, но катализатора най-много ме съмнява. Как се проверява? Не мирише на нищо отзад, а колата е на бая километри към 450к.
На 450к км питата на катализатора отдавна се е опекла и станала много трошлива. Шанса да е на парчета вътре и да са се завъртяли така че да са го запушили е голям…. Свали го / разкачи го за малко и виж дали ще изчезне проблема… не го бии с чук/ треси да видиш дали тропа щото ако не е строшен- ще се строши от това…
Да ъпдейтна
Катализатора се оказа че е перфектен.
Оказа се че ролката на разпр. вал се е счупила и от там центровката е избягала. Интересното е че такава ролка няма никъде и взех 2-ра ръка.
След смяна и центровка всичко заспа.
Съвсем наскоро колега имаше подобен проблем, но със Ситроен ц5 и загуба на мощност от някаква ролка.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани