ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
За компакт би трябвало да пасне преден прозорец от седан и комби. При купетата и кабриолетите са различни.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- r19
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Вземи си ново по-добре. Втора ръка на 99% ще има драскотини, които ще те дразнят и ще струва почти колкото ново(китайско/европейско). Еднакви са на компакт, комби и седан както е казал колегата преди мен.
Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk

- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
r19 написа:Вземи си ново по-добре. Втора ръка на 99% ще има драскотини, които ще те дразнят и ще струва почти колкото ново(китайско/европейско). Еднакви са на компакт, комби и седан както е казал колегата преди мен.
Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk
streetz написа:За компакт би трябвало да пасне преден прозорец от седан и комби. При купетата и кабриолетите са различни.
Благодаря за съветите, Колеги. Намерих в един сайт ново китайско, за 160 лева. Сега остана да намеря кой да го монтира в Пловдив, че колата е там.
- koky_1
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 10.05.2010
- Местоположение: Навсякъде, но не и вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: На бензин
- Мечтае да кара: На газ, мас и оцет
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте, колеги, преден капак и маската на купе фейслифт стават ли от другите разновидности - седан, комби?
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
240 излезе стъклото с монтаж в крана сметка.
Изпратено от моят moto g(60) с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят moto g(60) с помощта на Tapatalk
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте на всички, осъзнах излишността на първия си въпрос и си редактирам мнението. Колата взе, че запали от втория-третия опит въпреки че първоначално изгуби всички тоци. Работеше по-грубо и не виждам голямо подобрение в тишината въпреки новите лагери на динамото и двете ролки... След минута-две работа на двигателя и ремъка започва да се движи към периферията на обтяжната ролка. няколко пъти го намествах, но продължава да се наблюдава това събитие и не я оставям да поработи по-дълго. Понеже съм любител и ми е първото такова действие, все още не съм затегнал всичко супер силно. Купил съм си и динамометричен ключ понеже имам доста голямо желание да си направя неща както трябва, обаче доста се обърквам от чуждите форуми и като че ли не намирам точна информация за стойностите. Искам да попитам, освен дали знаете стойностите за самите ролки... колко здраво трябва да затегна болт номер 5 на обтегача, тъй като него съм го оставил най-хлабав засега? Болтовете на динамото също не съм натягал много, там май няма нужда?. Болтове номер 6 и 16 също не съм ги затягал много здраво засега, защото корпуса май е алуминиев, а и вече си прецаках оригиналния обтегач и един приятел ми даде друг... Изобщо, кое трябва да се затегне здраво и кое - не? Доколкото разбирам ролките най-много? Около 40nm?.

Благодаря ви и поздрави!

Благодаря ви и поздрави!
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте,
Наскоро си взех e36 318i 1992 M40b18.
При студен двигател колата пали трудно, на топъл пали лесно. При студен двигател на неутрална скорост работи неравномерно като това се изразява в клатене и промяна в звукът на двигателя , все едно работи на три цилиндъра но оборотите са стабилни (не мърдат). Когато се движа всичко е нормално, колата набира и звучи нормално. Когато колата загрее нещата стават по-зле, отново няма проблем в движение, но когато е на неутрална или при опит за тръгване оборотите играят много като скачат до 1500 и падат до под 800 и колата гасне.
За момента съм сменил свещи, кабели на свещите, температурен датчик (и двата), дебитомер и стъпково моторче като те са втора ръка, но работещи според стария собственик, преди да взема “новите” пробвах да почистя моите но нямаше разлика.
Възможно ли и всичките проблеми да са породени от едно нещо, и с какво да пробвам сега след като съм направил горните неща ?
Благодаря ви
Наскоро си взех e36 318i 1992 M40b18.
При студен двигател колата пали трудно, на топъл пали лесно. При студен двигател на неутрална скорост работи неравномерно като това се изразява в клатене и промяна в звукът на двигателя , все едно работи на три цилиндъра но оборотите са стабилни (не мърдат). Когато се движа всичко е нормално, колата набира и звучи нормално. Когато колата загрее нещата стават по-зле, отново няма проблем в движение, но когато е на неутрална или при опит за тръгване оборотите играят много като скачат до 1500 и падат до под 800 и колата гасне.
За момента съм сменил свещи, кабели на свещите, температурен датчик (и двата), дебитомер и стъпково моторче като те са втора ръка, но работещи според стария собственик, преди да взема “новите” пробвах да почистя моите но нямаше разлика.
Възможно ли и всичките проблеми да са породени от едно нещо, и с какво да пробвам сега след като съм направил горните неща ?
Благодаря ви

- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Картерна вентилация?
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Spetrov4 написа:Здравейте,
Наскоро си взех e36 318i 1992 M40b18.
При студен двигател колата пали трудно, на топъл пали лесно. При студен двигател на неутрална скорост работи неравномерно като това се изразява в клатене и промяна в звукът на двигателя , все едно работи на три цилиндъра но оборотите са стабилни (не мърдат). Когато се движа всичко е нормално, колата набира и звучи нормално. Когато колата загрее нещата стават по-зле, отново няма проблем в движение, но когато е на неутрална или при опит за тръгване оборотите играят много като скачат до 1500 и падат до под 800 и колата гасне.
За момента съм сменил свещи, кабели на свещите, температурен датчик (и двата), дебитомер и стъпково моторче като те са втора ръка, но работещи според стария собственик, преди да взема “новите” пробвах да почистя моите но нямаше разлика.
Възможно ли и всичките проблеми да са породени от едно нещо, и с какво да пробвам сега след като съм направил горните неща ?
Благодаря ви
Ламбда сонда има ли съществуваща все още? Ако да - изключи я от буксата и покарай без нея за да видиш ще има ли разлика.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте,
Какво средно гърне бихте препоръчали?
Желанието ми е колата да е максимално тиха
Става дума за е36 316 компакт
Какво средно гърне бихте препоръчали?
Желанието ми е колата да е максимално тиха

Става дума за е36 316 компакт
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1635
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Едно време 'левиатан' (Роби) ми предложи цялата задна част за чудна цена. Марката беше 'Босал' и бях доволен! Пиши му, дали може да измисли нещо...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
След бърза справка се оказа се ,че средното гърне било и катализатор,та цените на ново са сериозни...
Заслужава ли си да търся втора употреба (примерно от бензиново е46 ) или поставянето на т.наречените резонаторни гърнета би било по-разумно?
Заслужава ли си да търся втора употреба (примерно от бензиново е46 ) или поставянето на т.наречените резонаторни гърнета би било по-разумно?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- r19
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Избираш си по размер универсално резонаторно гърне на "Simons"(възможно най-голямо ако искаш да е по-тиха) и ще останеш доволен от резултата. Аз карам компакт 323ti с генерация на 63.5мм само с един резонатор Simons и оригинално крайно гърне от 323ti. Колата е тиха като с оригиналната си генерация. В никакъв случай не си взимай Turboworks.
Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани