ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46, G20
Мечтае да кара: RS Cosworth
Детайли за колата: M54B22
B48B20

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от streetz » 11 Май 2024, 23:48

За компакт би трябвало да пасне преден прозорец от седан и комби. При купетата и кабриолетите са различни.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 29.05.2011
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: 412 Turbo/323ti
Мечтае да кара: Mig-29
Детайли за колата: Old school!

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от r19 » 12 Май 2024, 0:13

Вземи си ново по-добре. Втора ръка на 99% ще има драскотини, които ще те дразнят и ще струва почти колкото ново(китайско/европейско). Еднакви са на компакт, комби и седан както е казал колегата преди мен.

Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 18.11.2014
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: BMW Compact M43B16
Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Vasko_G » 12 Май 2024, 10:46

r19 написа:Вземи си ново по-добре. Втора ръка на 99% ще има драскотини, които ще те дразнят и ще струва почти колкото ново(китайско/европейско). Еднакви са на компакт, комби и седан както е казал колегата преди мен.

Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk

streetz написа:За компакт би трябвало да пасне преден прозорец от седан и комби. При купетата и кабриолетите са различни.

Благодаря за съветите, Колеги. Намерих в един сайт ново китайско, за 160 лева. Сега остана да намеря кой да го монтира в Пловдив, че колата е там.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 10.05.2010
Местоположение: Навсякъде, но не и вкъщи
Пол: Мъж
Кара: На бензин
Мечтае да кара: На газ, мас и оцет

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от koky_1 » 09 Авг 2024, 21:28

Здравейте, колеги, преден капак и маската на купе фейслифт стават ли от другите разновидности - седан, комби?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 18.11.2014
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: BMW Compact M43B16
Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Vasko_G » 12 Авг 2024, 9:55

240 излезе стъклото с монтаж в крана сметка.

Изпратено от моят moto g(60) с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 3.03.2019

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от gogo316 » 27 Авг 2024, 9:36

Здравейте на всички, осъзнах излишността на първия си въпрос и си редактирам мнението. Колата взе, че запали от втория-третия опит въпреки че първоначално изгуби всички тоци. Работеше по-грубо и не виждам голямо подобрение в тишината въпреки новите лагери на динамото и двете ролки... След минута-две работа на двигателя и ремъка започва да се движи към периферията на обтяжната ролка. няколко пъти го намествах, но продължава да се наблюдава това събитие и не я оставям да поработи по-дълго. Понеже съм любител и ми е първото такова действие, все още не съм затегнал всичко супер силно. Купил съм си и динамометричен ключ понеже имам доста голямо желание да си направя неща както трябва, обаче доста се обърквам от чуждите форуми и като че ли не намирам точна информация за стойностите. Искам да попитам, освен дали знаете стойностите за самите ролки... колко здраво трябва да затегна болт номер 5 на обтегача, тъй като него съм го оставил най-хлабав засега? Болтовете на динамото също не съм натягал много, там май няма нужда?. Болтове номер 6 и 16 също не съм ги затягал много здраво засега, защото корпуса май е алуминиев, а и вече си прецаках оригиналния обтегач и един приятел ми даде друг... Изобщо, кое трябва да се затегне здраво и кое - не? Доколкото разбирам ролките най-много? Около 40nm?.

Изображение

Благодаря ви и поздрави!

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 12.04.2019

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Spetrov4 » 12 Окт 2024, 23:57

Здравейте,
Наскоро си взех e36 318i 1992 M40b18.

При студен двигател колата пали трудно, на топъл пали лесно. При студен двигател на неутрална скорост работи неравномерно като това се изразява в клатене и промяна в звукът на двигателя , все едно работи на три цилиндъра но оборотите са стабилни (не мърдат). Когато се движа всичко е нормално, колата набира и звучи нормално. Когато колата загрее нещата стават по-зле, отново няма проблем в движение, но когато е на неутрална или при опит за тръгване оборотите играят много като скачат до 1500 и падат до под 800 и колата гасне.

За момента съм сменил свещи, кабели на свещите, температурен датчик (и двата), дебитомер и стъпково моторче като те са втора ръка, но работещи според стария собственик, преди да взема “новите” пробвах да почистя моите но нямаше разлика.

Възможно ли и всичките проблеми да са породени от едно нещо, и с какво да пробвам сега след като съм направил горните неща ?

Благодаря ви :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46, G20
Мечтае да кара: RS Cosworth
Детайли за колата: M54B22
B48B20

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от streetz » 07 Ное 2024, 12:12

Картерна вентилация?
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1199
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от The Heartlistener » 07 Ное 2024, 17:47

Spetrov4 написа:Здравейте,
Наскоро си взех e36 318i 1992 M40b18.

При студен двигател колата пали трудно, на топъл пали лесно. При студен двигател на неутрална скорост работи неравномерно като това се изразява в клатене и промяна в звукът на двигателя , все едно работи на три цилиндъра но оборотите са стабилни (не мърдат). Когато се движа всичко е нормално, колата набира и звучи нормално. Когато колата загрее нещата стават по-зле, отново няма проблем в движение, но когато е на неутрална или при опит за тръгване оборотите играят много като скачат до 1500 и падат до под 800 и колата гасне.

За момента съм сменил свещи, кабели на свещите, температурен датчик (и двата), дебитомер и стъпково моторче като те са втора ръка, но работещи според стария собственик, преди да взема “новите” пробвах да почистя моите но нямаше разлика.

Възможно ли и всичките проблеми да са породени от едно нещо, и с какво да пробвам сега след като съм направил горните неща ?

Благодаря ви :)

Ламбда сонда има ли съществуваща все още? Ако да - изключи я от буксата и покарай без нея за да видиш ще има ли разлика.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 1.10.2014
Пол: Мъж
Кара: 3er

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от RaiN » 03 Дек 2024, 16:04

Здравейте,
Какво средно гърне бихте препоръчали?
Желанието ми е колата да е максимално тиха :dunno:
Става дума за е36 316 компакт

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1635
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ildivvy » 03 Дек 2024, 19:55

Едно време 'левиатан' (Роби) ми предложи цялата задна част за чудна цена. Марката беше 'Босал' и бях доволен! Пиши му, дали може да измисли нещо...
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 1.10.2014
Пол: Мъж
Кара: 3er

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от RaiN » 03 Дек 2024, 21:46

След бърза справка се оказа се ,че средното гърне било и катализатор,та цените на ново са сериозни...
Заслужава ли си да търся втора употреба (примерно от бензиново е46 ) или поставянето на т.наречените резонаторни гърнета би било по-разумно?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 29.05.2011
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: 412 Turbo/323ti
Мечтае да кара: Mig-29
Детайли за колата: Old school!

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от r19 » 04 Дек 2024, 22:08

Избираш си по размер универсално резонаторно гърне на "Simons"(възможно най-голямо ако искаш да е по-тиха) и ще останеш доволен от резултата. Аз карам компакт 323ti с генерация на 63.5мм само с един резонатор Simons и оригинално крайно гърне от 323ti. Колата е тиха като с оригиналната си генерация. В никакъв случай не си взимай Turboworks.

Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 1.10.2014
Пол: Мъж
Кара: 3er

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от RaiN » 05 Дек 2024, 20:18

:bchug:
Благодаря

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook