Формула 1 - обща тема
Модератор: Общи модератори
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Формула 1 - обща тема
Maкс ще е +10 места заради наказание, превиши броя разрешени двигатели с вътрешно горене.
Юки ще стартира състезанието в понеделник заради наказание от 60 места
, абсолютно всичко сменят и с абсолютно всичко са над разрешения лимит
Интересни тренировки: Макларън са доста бързи, Ред Бул обаче успяха да тестват доста различни неща (конфигурации на колата) и според мен ще летят в състезанието, почти сигурен подиум за Макс
Юки ще стартира състезанието в понеделник заради наказание от 60 места

Интересни тренировки: Макларън са доста бързи, Ред Бул обаче успяха да тестват доста различни неща (конфигурации на колата) и според мен ще летят в състезанието, почти сигурен подиум за Макс
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Формула 1 - обща тема
Май стана по-скучно състезание отколкото се очакваше
.
Ръсел изненада със стратегия и беше големия победител докато не отиде на кантара. Чак ми е малко гадно за него - след подобно каране да вземеш купата и да ти я вземат от ръцете
Много впечатляващо темпо от негова страна с твърдите гуми
Ферари също опитаха нещо различно със Сайнц, но просто нямаха темпо за да го реализират. Шарл може би имаше шанс да се бори с Люис, но втория му бокс беше бавен и това го лиши от подобна възможност.
Пиастри все повече ме кефи, много кара тоя тигър
. Мисля, че няма да му е трудно догодина да вземе мястото на пилот номер 1 в Макларън

Ръсел изненада със стратегия и беше големия победител докато не отиде на кантара. Чак ми е малко гадно за него - след подобно каране да вземеш купата и да ти я вземат от ръцете

Много впечатляващо темпо от негова страна с твърдите гуми

Ферари също опитаха нещо различно със Сайнц, но просто нямаха темпо за да го реализират. Шарл може би имаше шанс да се бори с Люис, но втория му бокс беше бавен и това го лиши от подобна възможност.
Пиастри все повече ме кефи, много кара тоя тигър

- KoolyO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
- Мечтае да кара: 612
Re: Формула 1 - обща тема
Ръсел, милият, винаги си е бил топ карък.
Аз съм му фен още от както беше в Уилямс. (щото и на тях съм фен
)
Много добре кара, има усет, ама освен карък, не знам какво друго да е.
Ето преди няколко години още в Уилямс на онова "състезание" на Спа, направи феноменална обиколка на квалификацията и до последните секунди беше първи. Това щеше да му е и първа победа, както се оказа в последствие, но в последните секунди Макс си показа, че е още по-голям феномен и го би.
След това, като смени в Мерцедес Хамилтън за едно състезание, кара така, че можеше два пъти да бие. И пак каръщина. Толкова време чакаше за място в шампионският отбор на Мерцедес и отиде точно в годината, когато нищо не ставаше от тях...
Абе то късмет, то чудо. Е и снощи... Такова каране, такъв героизъм и накрая нищо...
Иначе състезанието хем до последно не се знаеше какво ще стане, хем нищо не стана. Някак хем страхотно състезание, хем ако го бях проспал, нямаше да съм изпуснал много.
Интересно как никой от отборите не можа да предвиди нивото на износване. И новата настилка, в комбинация с по-късата DRS зона, направо го превърнаха почти в Монако.
Дано променят нещо догодина. Спа винаги е било едно от най-интересните състезания.
Най-забавното беше интервюто с Тото Волф, където го питаха какво ще обясни на Хамилтън за стратегията и той каза, че много би искал да има двама Мерцедес победители в това състезание, но за съжаление само един може да е такъв. Е ето. Получи се. И двата Мерцедеса победиха.

Аз съм му фен още от както беше в Уилямс. (щото и на тях съм фен

Много добре кара, има усет, ама освен карък, не знам какво друго да е.
Ето преди няколко години още в Уилямс на онова "състезание" на Спа, направи феноменална обиколка на квалификацията и до последните секунди беше първи. Това щеше да му е и първа победа, както се оказа в последствие, но в последните секунди Макс си показа, че е още по-голям феномен и го би.
След това, като смени в Мерцедес Хамилтън за едно състезание, кара така, че можеше два пъти да бие. И пак каръщина. Толкова време чакаше за място в шампионският отбор на Мерцедес и отиде точно в годината, когато нищо не ставаше от тях...
Абе то късмет, то чудо. Е и снощи... Такова каране, такъв героизъм и накрая нищо...
Иначе състезанието хем до последно не се знаеше какво ще стане, хем нищо не стана. Някак хем страхотно състезание, хем ако го бях проспал, нямаше да съм изпуснал много.
Интересно как никой от отборите не можа да предвиди нивото на износване. И новата настилка, в комбинация с по-късата DRS зона, направо го превърнаха почти в Монако.

Дано променят нещо догодина. Спа винаги е било едно от най-интересните състезания.
Най-забавното беше интервюто с Тото Волф, където го питаха какво ще обясни на Хамилтън за стратегията и той каза, че много би искал да има двама Мерцедес победители в това състезание, но за съжаление само един може да е такъв. Е ето. Получи се. И двата Мерцедеса победиха.

Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
Re: Формула 1 - обща тема
Остава да видим какво ще открие вътрешното разследване в Мерцедес и дали изобщо ще ни кажат нещо.
От това което видях в живото предаване обаче смятам, че Ръсел има основната вина за дисквалификацията(не цялата) и изобщо не става въпрос за карък или лош късмет.
За мен причината е решението на Ръсел да кара с един стоп(от живото предаване изглеждаше, че той взе това решение). Вероятно не осъзна, че тук не се кара цяла обиколка след финала и няма да може да събере гума(3-4кг на сходна писта). Както и че след толкова обиколки гумите "ще разтоварят" повече тегло, а износените гуми значат по-ниска височина на колата и повече износване на планката(още тегло надолу).
Вината на отбора е, че стратегия с един стоп не им е влизала в сметките и са конфигурирали колата като за два стопа.
Фактът, че при първото измерване Мерцедес съзнателно са оставили 2.8кг гориво в колата също е показателен. Знаели са, че имат проблем и са се опитали да го прикрият.
Правенето на допълнително измерване с други гуми(по думите на очевидци от падока) също е показателно за това какво се е случило.
П.С. Върти се и една конспиративна теория, че Мерцедес постоянно карат по-леки и някак добавят тегло при последния питстоп, нещо което не е могло да се случи тук заради решението на Ръсел.
Аз за сега се придържам към по-нормалната версия, но цялото нещо изглеждаше странно на екран.
усеща се като сагата с третия педал, двойния ДРС, и т.н.
От това което видях в живото предаване обаче смятам, че Ръсел има основната вина за дисквалификацията(не цялата) и изобщо не става въпрос за карък или лош късмет.
За мен причината е решението на Ръсел да кара с един стоп(от живото предаване изглеждаше, че той взе това решение). Вероятно не осъзна, че тук не се кара цяла обиколка след финала и няма да може да събере гума(3-4кг на сходна писта). Както и че след толкова обиколки гумите "ще разтоварят" повече тегло, а износените гуми значат по-ниска височина на колата и повече износване на планката(още тегло надолу).
Вината на отбора е, че стратегия с един стоп не им е влизала в сметките и са конфигурирали колата като за два стопа.
Фактът, че при първото измерване Мерцедес съзнателно са оставили 2.8кг гориво в колата също е показателен. Знаели са, че имат проблем и са се опитали да го прикрият.
Правенето на допълнително измерване с други гуми(по думите на очевидци от падока) също е показателно за това какво се е случило.
П.С. Върти се и една конспиративна теория, че Мерцедес постоянно карат по-леки и някак добавят тегло при последния питстоп, нещо което не е могло да се случи тук заради решението на Ръсел.

Аз за сега се придържам към по-нормалната версия, но цялото нещо изглеждаше странно на екран.

- KoolyO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
- Мечтае да кара: 612
Re: Формула 1 - обща тема
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
Re: Формула 1 - обща тема
Сайнц в Уилямс от 2024 и нататък ..
толкова време се чуди и избра най-непереспективния отбор. При Ауди има много неизвестни, но точно от такива отбори може да изкочи нещо.
Но сигурно и пилотите разполагат с някаква информация относно бъдещото представяне на отборите с новите правила. Иначе с Албън изглеждат доста солидна пилотска двойка.

Но сигурно и пилотите разполагат с някаква информация относно бъдещото представяне на отборите с новите правила. Иначе с Албън изглеждат доста солидна пилотска двойка.
- KoolyO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
- Мечтае да кара: 612
Re: Формула 1 - обща тема
O! Това е страхотна новина!!! Още не съм я и проверил, дори!
Едит: Току-що погледнах!
Но нещата се подреждат. Ако вземе, че и този слух, относно Ейдриън Нюи се окаже верен:
2026та година може да се окаже, че най-накрая пак ще гледам Ф1 усмихнат и доволен.





Но нещата се подреждат. Ако вземе, че и този слух, относно Ейдриън Нюи се окаже верен:
KoolyO написа:За него има един слух, които ако се осъществи, ще съм много доволен. Историята е, че има вариант да се завърне в Уилямс, като го направят съсобственик. Нещо, което навремето той е искал, но Франк Уилиамс му е отказал.
2026та година може да се окаже, че най-накрая пак ще гледам Ф1 усмихнат и доволен.

Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Формула 1 - обща тема
Избира, избира, избира и накрая от торбата с п*тките хвана х*я
Дорилтън наистина инвестират пари, но Уилямс изначало стартират с обиколка назад от останалите отбори и няколко години с таван на разходите не стигат да изравнят силите. Базата им е доста остаряла, методите на работа също…Ваулс сам казва че е бил неприятно изненадан от ситуацията там и работи основно върху модернизация на процесите в тима. В началото на сезона се видя колко време нямаха резервно шаси
Не съм ровил да видя има ли някакви специални клаузи, но ако няма ще е жалко да си затрие последните години в спорта в дъното на грида. Има качества и опит за много повече.
Някой нещо за Перез чул ли е? Уж днес ще се коментира дали остава в Ред Бул след ваканцията/сезона

Дорилтън наистина инвестират пари, но Уилямс изначало стартират с обиколка назад от останалите отбори и няколко години с таван на разходите не стигат да изравнят силите. Базата им е доста остаряла, методите на работа също…Ваулс сам казва че е бил неприятно изненадан от ситуацията там и работи основно върху модернизация на процесите в тима. В началото на сезона се видя колко време нямаха резервно шаси

Не съм ровил да видя има ли някакви специални клаузи, но ако няма ще е жалко да си затрие последните години в спорта в дъното на грида. Има качества и опит за много повече.
Някой нещо за Перез чул ли е? Уж днес ще се коментира дали остава в Ред Бул след ваканцията/сезона

- KoolyO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
- Мечтае да кара: 612
Re: Формула 1 - обща тема
Don_Diego написа:Дорилтън наистина инвестират пари, но Уилямс изначало стартират с обиколка назад от останалите отбори и няколко години с таван на разходите не стигат да изравнят силите. Базата им е доста остаряла, методите на работа също…Ваулс сам казва че е бил неприятно изненадан от ситуацията там и работи основно върху модернизация на процесите в тима. В началото на сезона се видя колко време нямаха резервно шаси![]()
Не съм ровил да видя има ли някакви специални клаузи, но ако няма ще е жалко да си затрие последните години в спорта в дъното на грида. Има качества и опит за много повече.
Е точно де! Не смятам, че е хванал хОя. Нещата там се променят драстично. Ваулс се е заел. И аз му вярвам. Той не е някой льольо, или медийна супер звезда.


Don_Diego написа:Някой нещо за Перез чул ли е? Уж днес ще се коментира дали остава в Ред Бул след ваканцията/сезона
Ако нещо се случи с Перез, аз си мисля, че ще го чуем към края на лятната почивка.
Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
Re: Формула 1 - обща тема
Все пак Кларксън наскоро пусна слух, че Нюй си търси къща в Оксфордшир.
Може семейство Сайнц да са потвърдили, че не са просто бръщолевения на подпийналия Кларксън.
Може семейство Сайнц да са потвърдили, че не са просто бръщолевения на подпийналия Кларксън.

- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Формула 1 - обща тема
Още малко и Верстапен ще иска да кара при тях
Ясно ми е, че искат да направят успешен отбор, но дори през 2026 ми се струва малко вероятно изведнъж да извадят шампионска кола
Хорнер е потвърдил, че Чеко със сигурност остава до края на сезона. За след това - нито дума
Твърдо били решили да му помогнат да си обърне представянето и явно са склонни да рискуват конструкторския шампионат.

Ясно ми е, че искат да направят успешен отбор, но дори през 2026 ми се струва малко вероятно изведнъж да извадят шампионска кола

Хорнер е потвърдил, че Чеко със сигурност остава до края на сезона. За след това - нито дума

Твърдо били решили да му помогнат да си обърне представянето и явно са склонни да рискуват конструкторския шампионат.
- KoolyO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
- Мечтае да кара: 612
Re: Формула 1 - обща тема
Те McLaren в началото на миналата година бяха по-зле и от Уилямс, ама виж ги сега...
Ясно е, че разликата в ресурсите е огромна, но все пак. Нали си говорим за сериозно финансиране и преобразяване на тима. Не се знае, знае ли се.
Чеко ми е симпатичен и ми се иска да се оттърси от каквото му е, че да вземе да влезне в час, но вече губя надежди.

Ясно е, че разликата в ресурсите е огромна, но все пак. Нали си говорим за сериозно финансиране и преобразяване на тима. Не се знае, знае ли се.
Чеко ми е симпатичен и ми се иска да се оттърси от каквото му е, че да вземе да влезне в час, но вече губя надежди.

Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Формула 1 - обща тема
Шампионска кола отнема 2-3-4 сезона, така че едва ли някой в Уилямс си представя успех преди 2030г. То и за Ауди важи същото де.
Never mistake motion for action...
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Формула 1 - обща тема
Макларън е новата ракета на грида явно
Особено в чист въздух са впечатляващо бързи. Имат обаче доста работа по отборната игра и стратегията защото вчера гарантираха победата на Ландо като жертваха състезанието на Оскар, 1-2 беше абсолютно реално и лесно постижимо предвид темпото, което имаха. Ако решат проблема с темпото в мръсен въздух направо си взимат и двата шампионата + догодина без проблеми
Ландо трябва да се научи да стартира...бях гледал статистика, че от началото на сезона е загубил 16 позиции в първата обиколка и почти няма спечелена
. Този път му се получи с темпо да бие ама с тия слаби стартове ще подобри антирекорда на Шарл за полпозишъни - изгубена победа
Ред Бул са в позицията на Ферари - ъпгрейдите не работят както се очаква на писта и губят време и ценни точки. Макс още има солидна преднина в пилотския шампионат, но конструкторския мисля, че вече е обречен и Макларън ще го вземат с лекота. Голямо реване за колата и от двамата пилоти, досега Макс се оплакваше, че просто нямат скорост вече започна и от баланса да се оплаква.
Ферари - на фона на трагични петък и събота направиха МЕГА състезание. От къде дойде това темпо и те не знаят като гледам
. Може би вдигането на температурите им помогна
Шарл пръсна с каране: възползва се тапата Ръсел пред Оскар и през цялото състезание до бокса му беше на скоростната кутия, след това със смела стратегия (изпълнена блестящо) го изпревариха и той нямаше шанс в нито един момент да си върне позицията. А имаха 9 обиколки разлика в гумите
Карлос също бая покара, навакса 5 позиции и имаше отлично темпо и с двата типа гуми.
Мерцедес страдаха и общо взето се водеха през повечето време. Въпреки, че Люис навакса доста позиции след слаба квалификация и наказание, Ръсел загуби повече и 7-8 беше абсолютния максимум, който можеха да вземат като точки

Особено в чист въздух са впечатляващо бързи. Имат обаче доста работа по отборната игра и стратегията защото вчера гарантираха победата на Ландо като жертваха състезанието на Оскар, 1-2 беше абсолютно реално и лесно постижимо предвид темпото, което имаха. Ако решат проблема с темпото в мръсен въздух направо си взимат и двата шампионата + догодина без проблеми
Ландо трябва да се научи да стартира...бях гледал статистика, че от началото на сезона е загубил 16 позиции в първата обиколка и почти няма спечелена


Ред Бул са в позицията на Ферари - ъпгрейдите не работят както се очаква на писта и губят време и ценни точки. Макс още има солидна преднина в пилотския шампионат, но конструкторския мисля, че вече е обречен и Макларън ще го вземат с лекота. Голямо реване за колата и от двамата пилоти, досега Макс се оплакваше, че просто нямат скорост вече започна и от баланса да се оплаква.
Ферари - на фона на трагични петък и събота направиха МЕГА състезание. От къде дойде това темпо и те не знаят като гледам


Шарл пръсна с каране: възползва се тапата Ръсел пред Оскар и през цялото състезание до бокса му беше на скоростната кутия, след това със смела стратегия (изпълнена блестящо) го изпревариха и той нямаше шанс в нито един момент да си върне позицията. А имаха 9 обиколки разлика в гумите

Карлос също бая покара, навакса 5 позиции и имаше отлично темпо и с двата типа гуми.
Мерцедес страдаха и общо взето се водеха през повечето време. Въпреки, че Люис навакса доста позиции след слаба квалификация и наказание, Ръсел загуби повече и 7-8 беше абсолютния максимум, който можеха да вземат като точки
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Формула 1 - обща тема
Току виж Норис спечели шампионата в последното състезание или обиколка.
За мен все повече ще потъват, скоро може да хваща трудно подиум Максчо.
Да не говорим, ме може да отпадне някъде и ето го обрата готов.
За мен все повече ще потъват, скоро може да хваща трудно подиум Максчо.
Да не говорим, ме може да отпадне някъде и ето го обрата готов.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: empar