Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Re: Мотористите във форума!
Кричим-Девин минах вчера с автомобил, идея давам само 

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1647
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!

По повод чужденците..: Преди над 10г срещнах един датчанин на една чешма до Джебел. Беше с колело и пътуваше от Дания към 'индийския' регион. Щеше да минава през Златоград/Термес към Гърция. Малко след това такъм порой се изля около Златоград, че направо не ми се мисли... Юни месец, като паднах и чаках до пътя, двама холандци минаха и разговаряхме. Връщаха се от Турция, Грузия и региона към Европа. 3 седмичен тур си правеха... Карат хората, какво да правят? Нека всеки да започне и завърши успешно своя тур!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: Мотористите във форума!
Някой скоро да е минавал ГТП? 

Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1647
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Един колега от форума се оплакваше, но в темата за еко-стикерите, където обсъждаме сега ГТП-тата ...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
Някой с някаква идея, защо мотора ми върви малко повече със 95% навит масур, отколото със навит докрай? 

Re: Мотористите във форума!
Бензиновата помпа. 20-30 долара от алито и няма да го познаеш. Може и оем от Бултрако, но е над 2к. Тествай си я, пише си как в user manual-a.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
Я кажете някакви хубави ботуши за sport touring? Тея спортните не са за мене, след доста карания просто не ме кефят, краката ми стават компот след дълго каране, пък за ходене да не говорим. Набелязал съм някви и се чудя само дали да са ниски или високи. Но има бая модели на пазара та ако някой има личен опит с даден модел да сподели.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Мотористите във форума!
Вчера се прибрах от 4-дневния мототур в Румъния през Трансалпина и Трансфагарашан. Маршрутът беше София – Видин – нощувка в Крайова – Трансалпина – нощувка в Сибиу – Трансфагарашан – Куртя де Арджеш и последна нощувка в Питещ. После другите се прибраха към Видин, а аз със Страйкъра с ферибота през Свищов, тъй като има някаква емоция в пътуването с ферибот.
Като цяло пътуването мина добре с изключение на един сериозен инцидент на наша територия още първия ден, който за късмет се размина само с материални щети. Първоначално групата беше в състав от 9 мотора и една кола с ремарке за мотори. От групата аз бях минавал преди две години маршрута с колата, а един от колегите го беше минавал миналата година с мотор. Всички, по-малки от мен, а някои могат да ми бъдат и деца, бяха превъзбудени и много ентусиазирани, което до известна степен изигра и лоша шега в случая. Почти през целия път до Видин останалите мотори пътуваха в пакет (на по 2-3 метра дистанция един зад друг), а аз на почетна дистанция назад. Не обичам да има в близост никой до мен и за това винаги си карам по-назад с моето си темпо, без да си насилвам възможностите. Минахме Видин и групата пътуваше в пакет към Дунав мост. Тук отварям една скоба, преди около 10 дни по новините даваха поредните скандални репортажи как преди моста има изграден буферен паркинг и всички ТИР-ове ги отбиват към паркинга, задължават ги да платят 25 евро такса и след това ги пускат. Оказа се, че това е абсолютно незаконно, но напрактика въпросният паркинг продължава да си работи необезпокоявано. Ако си спомняте даваха как едни батки гонели ТИР-овете със скутери и заплашвали шофьорите, че ако не минат през паркинга и не платят таксата „щяло да има санкции“. Та минавайки по край тези батки със скутерите, които стояха на пътя като катаджии с жилетки, взеха да махат с ръце, а единият тръгна да си яхва скутера. Единият от колегите, който водеше групата намали по-рязко (карахме с около 70-80 км/ч), тъй като явно е помислил, че нещо става и в този момент колегата отзад го удари с неговия мотор. Задният падна и потроши мотора (оплаква се, че леко го болят слабините само), а на предния се изкриви джантата и гумата се спука. Батките като видяха какво стана веднага замръзнаха и се отказаха от гоненето. Докато другите натовариха двата мотора на ремаркето на мен ми кипна и отидох да се разправям с въпросните батки - млади и ячки момчета, естествено с обръснати глави, посъбрали тен и явно специално подбирани, за да вдъхват респект. Моята структура е далеч от тази на батките, но си имам други козове в ръкава. Първо ги попитах защо отбиват ТИР-овете и бусовете (а явно и други МПС-та с чужди регистрации), на което ми беше отговорено „за да не ставали опашки“. Е ми нямаше никакви опашки в посока Румъния, нито на пътя нито на гишетата. Попитах ги кой е собственика на паркинга, но и двамата батки се прибраха веднага в колата до тях и не пожелаха да разговарят повече с мен. Съответно през времето докато бях при тях доста ТИР-ове минаха транзит и спестиха по 25 евро
Идеята на целия този роман, който написах е да дам гласност на поредните своеволия в държавата ни и който минава от там да има едно на ум, какво се случва.
Благодарности на колегите от видинския мотоклуб, че дойдоха, помогнаха и ни упътиха до един сервиз, където оправихме джанта на другия мотор и колегата продължи.
Като цяло пътуването мина добре с изключение на един сериозен инцидент на наша територия още първия ден, който за късмет се размина само с материални щети. Първоначално групата беше в състав от 9 мотора и една кола с ремарке за мотори. От групата аз бях минавал преди две години маршрута с колата, а един от колегите го беше минавал миналата година с мотор. Всички, по-малки от мен, а някои могат да ми бъдат и деца, бяха превъзбудени и много ентусиазирани, което до известна степен изигра и лоша шега в случая. Почти през целия път до Видин останалите мотори пътуваха в пакет (на по 2-3 метра дистанция един зад друг), а аз на почетна дистанция назад. Не обичам да има в близост никой до мен и за това винаги си карам по-назад с моето си темпо, без да си насилвам възможностите. Минахме Видин и групата пътуваше в пакет към Дунав мост. Тук отварям една скоба, преди около 10 дни по новините даваха поредните скандални репортажи как преди моста има изграден буферен паркинг и всички ТИР-ове ги отбиват към паркинга, задължават ги да платят 25 евро такса и след това ги пускат. Оказа се, че това е абсолютно незаконно, но напрактика въпросният паркинг продължава да си работи необезпокоявано. Ако си спомняте даваха как едни батки гонели ТИР-овете със скутери и заплашвали шофьорите, че ако не минат през паркинга и не платят таксата „щяло да има санкции“. Та минавайки по край тези батки със скутерите, които стояха на пътя като катаджии с жилетки, взеха да махат с ръце, а единият тръгна да си яхва скутера. Единият от колегите, който водеше групата намали по-рязко (карахме с около 70-80 км/ч), тъй като явно е помислил, че нещо става и в този момент колегата отзад го удари с неговия мотор. Задният падна и потроши мотора (оплаква се, че леко го болят слабините само), а на предния се изкриви джантата и гумата се спука. Батките като видяха какво стана веднага замръзнаха и се отказаха от гоненето. Докато другите натовариха двата мотора на ремаркето на мен ми кипна и отидох да се разправям с въпросните батки - млади и ячки момчета, естествено с обръснати глави, посъбрали тен и явно специално подбирани, за да вдъхват респект. Моята структура е далеч от тази на батките, но си имам други козове в ръкава. Първо ги попитах защо отбиват ТИР-овете и бусовете (а явно и други МПС-та с чужди регистрации), на което ми беше отговорено „за да не ставали опашки“. Е ми нямаше никакви опашки в посока Румъния, нито на пътя нито на гишетата. Попитах ги кой е собственика на паркинга, но и двамата батки се прибраха веднага в колата до тях и не пожелаха да разговарят повече с мен. Съответно през времето докато бях при тях доста ТИР-ове минаха транзит и спестиха по 25 евро
Идеята на целия този роман, който написах е да дам гласност на поредните своеволия в държавата ни и който минава от там да има едно на ум, какво се случва.
Благодарности на колегите от видинския мотоклуб, че дойдоха, помогнаха и ни упътиха до един сервиз, където оправихме джанта на другия мотор и колегата продължи.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1647
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Spit-Fire написа:Я кажете някакви хубави ботуши за sport touring? Тея спортните не са за мене, след доста карания просто не ме кефят, краката ми стават компот след дълго каране, пък за ходене да не говорим. Набелязал съм някви и се чудя само дали да са ниски или високи. Но има бая модели на пазара та ако някой има личен опит с даден модел да сподели.
И със спорт-турист моделите е същото! Просто не са създадени за ходене... Освен това, конструкцията им е такава, че за да изпълняват своите специфични функции, винаги ще създават дискомфорт при носене. Аз поне нямах забележки след 4-5 карания.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1647
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
gromovich написа:....
Поздравления за успешно завършилия трип! Въпреки това, твърде много 'грешки' сте направили, според мен... 9 мотора е голяма група и ако не сте карали много пъти заедно, е просто...немислимо, поне за мен! 2-3 метра дистанция е ... абсолютно нищо! Нормалната е поне 20-30 метра и поне малко шах-матно подреждане, защото предпоставката за инцидента ви е била като нарисувана! Радвам се, разбира се, че всичко е минало без други поражения и ще чакаме някоя и друга снимка!
В тези 'безконтролни' времена в момента никой няма да направи нищо относно рекета на шофьорите при Видин. Трябва някоя голяма транспортна фирма да ги емне малко по-сериозно и тогава ще се подредят нещата, може би...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Мотористите във форума!
ildivvy написа:gromovich написа:....
Поздравления за успешно завършилия трип! Въпреки това, твърде много 'грешки' сте направили, според мен... 9 мотора е голяма група и ако не сте карали много пъти заедно, е просто...немислимо, поне за мен! 2-3 метра дистанция е ... абсолютно нищо! Нормалната е поне 20-30 метра и поне малко шах-матно подреждане, защото предпоставката за инцидента ви е била като нарисувана! Радвам се, разбира се, че всичко е минало без други поражения и ще чакаме някоя и друга снимка!
В тези 'безконтролни' времена в момента никой няма да направи нищо относно рекета на шофьорите при Видин. Трябва някоя голяма транспортна фирма да ги емне малко по-сериозно и тогава ще се подредят нещата, може би...
Да, много си прав за всичко. Групата наистина беше голяма, с болшинството от колегите се запознах на сборния пункт, но главният организатор не бях аз, за да редуцирам състава още отначало. Не случайно написах, че повечето се бяха превъзбудили от предстоящото пътуване. Умишлено не споменах, че този който направи катастрофата по пътя към Видин мина нарочно с мотора под един трактор от тези високите (с клиренс около 2 метра), които окрачват редовете на лозята. Не ми се мисли шофьорът на трактора как се е ошашкал горкия
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
Направил е tank slapper, буквално
Деа знам, 2-3 метра мен пеша ми се вижда малка дистанция, какво остава с мотор. Мен тая година няма да ме огрее за Румъния явно, но замислям друга дивотия за Октомври евентуално - обиколка на България с мотора. Трябва да започна да проучвам потенциалното трасе и да видя колко дни ще ми трябват ама предполагам с 2-3 нощувки ще се оправя.

The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1647
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
gromovich написа:ildivvy написа:gromovich написа:....
Поздравления за успешно завършилия трип! Въпреки това, твърде много 'грешки' сте направили, според мен... 9 мотора е голяма група и ако не сте карали много пъти заедно, е просто...немислимо, поне за мен! 2-3 метра дистанция е ... абсолютно нищо! Нормалната е поне 20-30 метра и поне малко шах-матно подреждане, защото предпоставката за инцидента ви е била като нарисувана! Радвам се, разбира се, че всичко е минало без други поражения и ще чакаме някоя и друга снимка!
В тези 'безконтролни' времена в момента никой няма да направи нищо относно рекета на шофьорите при Видин. Трябва някоя голяма транспортна фирма да ги емне малко по-сериозно и тогава ще се подредят нещата, може би...
Да, много си прав за всичко. Групата наистина беше голяма, с болшинството от колегите се запознах на сборния пункт, но главният организатор не бях аз, за да редуцирам състава още отначало. Не случайно написах, че повечето се бяха превъзбудили от предстоящото пътуване. Умишлено не споменах, че този който направи катастрофата по пътя към Видин мина нарочно с мотора под един трактор от тези високите (с клиренс около 2 метра), които окрачват редовете на лозята. Не ми се мисли шофьорът на трактора как се е ошашкал горкия
Просто трябваше да се откажеш от пътуване с тях... Такива пътувания не се правят с хора, с които току-що си се запознал! ...Или пък да са един-двама от подобна група, но това си е голяма група, както и да го мислиш! Иска съвсем друго поведение в нея и т.н. И то само, за да е безопасно, не за нещо друго! Преди години бяхме тръгнали 4 мотора за плаж в Гърция и в Кърджали единия спря в мен на един светофар. Аз гледам, че е вече жълто, а ние сме няколко мотора, и спирам, а той решава, че ще можем да минем.. Събори ме, разбира се!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Мотористите във форума!
gromovich, моля вкарай малко баланс (хубавата страна) в разказа си и ни разкажи за трафика, състоянието на проходите, текущи ремонти, нещо което ти е направило впечатление и/или искаш да споделиш. В момента в Румъния, силно се инвестира в пътна инфраструктура и ако не бъркам, около Крайова отсечките са с нов асфалт, така ли е? Към Оряхово, отново през Крайова ли премина, как е там пътят?
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Мотористите във форума!
Le Transporteur написа:gromovich, моля вкарай малко баланс (хубавата страна) в разказа си и ни разкажи за трафика, състоянието на проходите, текущи ремонти, нещо което ти е направило впечатление и/или искаш да споделиш. В момента в Румъния, силно се инвестира в пътна инфраструктура и ако не бъркам, около Крайова отсечките са с нов асфалт, така ли е? Към Оряхово, отново през Крайова ли премина, как е там пътят?
Първоначално мислих да наблегна на хубавата страна и пътеписът ми да има практическа и полезна насоченост към тези, които възнамеряват да минат в бъдеще през проходите, но бях крайно фрустриран и за това май наблегнах повече отрицателната страна. Ще разкажа хронологично по дни
Ден първи (четвъртък) пътуване от София – Петрохан – Видин – Крайова, нощувка, всичко около 300 км грубо. От Видин до Крайова качеството на асфалта е перфектно, като трафикът беше слаб. За мотори не се заплаща такса за преминаване по Дунав мост, както и не е необходима винетка за пътищата в Румъния. Полиция видях само на едно място. По мои преценки болшинството карат нормално и са толерантни към мотористите (явно са свикнали през лятото с тях).
В Крайова, като цяло няма кой знае какви забележителности и центърът на града няма нищо интересно, с изключение на сградата на кметството.
Втори ден (петък) – Крайова – Novaci (нещо като изходен пункт и начало на прохода) – прохода Трансалпина - Sebeş – нощувка в Сибиу. Пак около 300 км, които ние взехме за около 8-9 часа, тъй като много зависи от това колко често спираш за снимки и почивка. В Новаци има бензиностанция и задължително зарядка с гориво там. Пътят от Крайова до Новаци е спокоен и приятен и няма кой знае какъв трафик, но минава през много села и все пак трябва да се спазват ограниченията. Тук там някое куче се спускаше към мотора и за това препоръчвам очите да са на 4, когато се минава през селата.
В деня, когато минахме Транслпина нямаше много трафик и беше много приятно. Преди 2 години, когато минавах с колата беше голяма лудница тогава и имаше доста изпълнения от страна на мотористите. Асфалтът е идеален, няма дупки, пясък и кал от свлачища. Перфектна видимост по завоите т.е. растителността е окастрена както си трябва (както навсякъде).
Две думи за екипировката. Отдолу бях с мото дънки и нямах никакви проблеми. Отгоре бях с лятно проветриво яке, като отдолу имах термо бельо и слагах на качване windstopper яке. При тази комбинация на високото на Трансалпината ми беше леко хладно, но без драми, а аз съм си леко зиморничав. Горе беше около 18-20 градуса. Препоръчвам дъждобран в багажа, тъй като времето може бързо да се преобърне. В момента на Трансалпината „атракция“ са магаретата, които се разхождат на и покрай пътя, така че внимателно някое да не стане на суджук. Късно обядвахме в Себеш и след това по магистралата към Сибиу. Сибиу е много красив град, препоръчвам го горещо за разходка, тъй като има уникална атмосфера. По центъра има много хубави заведения и където да седнете няма да сбъркате. От предното ми ходене забелязах драстична промяна в обслужването по заведенията – сервитьорът идва бързо, поръчките стават бързо, няма обърквания и на повечето места английският вършеше работа. Цените са като че ли като при нас.
Ден трети (събота) – Сибиу – Трансфагарашан – Куртя де Арджеш – нощувка в Питещ. Пак около 300 км, които пак се вземат за около 8-9-10 часа. В момента се прави някакъв ремонт на главния път от Сибиу към Питещ, за чийто мащаби, продължителност и затворен ли е нацяло нямам никаква информация. Поради тази причина в момента голяма част от трафикът отива към Трансфагарашан. Аз като минавах видях и два големи автобуса, което е малко странно за този проход. Асфалтът е малко поизносен, няма много дупки, но има неравности. Има и доста места с нов асфалт. На места има активни ремонти и движението е реверсивно, което води до задръствания. Изкачването от северната страна до върха е мястото с красивите панорами. В деня имаше много мотористи и автомобили и буквално на хубавите места по край пътя трудно се паркираше дори с мотор. Горе на върха преди тунела има нещо като своеобразен панаир и става голямо задръстване. Като цяло там няма кой знае какво интересно, паркирането е трудно и бих препоръчал да не се спира по възможност. Южната страна на прохода също е приятна, понеже има доста растителност и е сянка. Ние видяхме около 12-13 мечки с малки по край пътя, но заради тях стават доста задръствания. Който пътува да бъде нащрек, защото след всеки завой може да има спряла кола, любуваща се на мечките. На язовирната стена също беше голям мазаляк за спиране, а там също няма кой знае какво интересно.
В Куртя де Арджеш има хубав манастир и може да се разгледа. Пак там късно обядвахме и ядох най-вкусното крем брюле през живота си. Пътят до Питещ е леко натоварен, но нищо особено. Питещ е приятно градче, но всички бяхме уморени и нямахме много желание за разходка.
Четвърти ден (неделя) – аз тръгнах към Свищов за ферибота, а другите за Русе и за Крайова-Видин. И на двата моста е имало доста коли в посока България. От Питещ към Свищов пътят е скучен и спокоен.
Като пропуск в планирането и оборудването и извлечена поука от пътуването бих казал, че трябваше да си взема прахчета за рехидратиране и/ или да си нося такива напитки. Всеки ден ми се събираше да изпивам по 3-4 литра вода, но поради загубата на електролити страдах от главоболие като при махмурлук.
Иначе снимки имам доста, но признавам си така и не разбрах как става качване на повече снимки в един пост.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: ogi.73