СПАМ ТЕМА
Модератор: Общи модератори
Re: СПАМ ТЕМА
gromovich написа:steeN написа:Това наистина е неподходяща версия. Хем бавно, хем липса на звук, другото е бавно, но поне има звук. Като цяло си е магистрална лодка т.е. компетентен GT автомобил.
Бавно, бавно, колко да са бавни 309 коня. Забравих, че тук всички карат 300+ коня и на Тракия не падат под 180. Иначе си прав магистрална лодка си е, а в града я карам само уикендите. Много хора си мислят, че могат да имат такава кола като основна, но уви не става.
309 коня ама с мързелив автоматик и 2 тона купе… комбинирано с комфортно/ меко окачване и… не е забавна както казах.
Аз мисля, че най- слабия компресиран мотор е идеалния за това купе…
Но ако ще нещо в тая насока- предпочитам чарджъра - една идея по- спортен е и немското ДНК се усеща …
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 396
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: СПАМ ТЕМА
ivanski_2 написа:Сега се замислих , защо да не става за основна , заради високия разход ли ? Не виждам дали ще виси аверидж Гошо в задъстването с челиджър или с 35-ца разлика , нито дали ще иде до Пловдив с него ( за справка 35-цата с моето каране 15-18 разход , 2к за 2 броя диск с накладки ако ще говорил за разни части …. ), наистина не виждам финансово защо да не го караш като ежедневно особено 3.6gromovich написа:steeN написа:Това наистина е неподходяща версия. Хем бавно, хем липса на звук, другото е бавно, но поне има звук. Като цяло си е магистрална лодка т.е. компетентен GT автомобил.
Бавно, бавно, колко да са бавни 309 коня. Забравих, че тук всички карат 300+ коня и на Тракия не падат под 180. Иначе си прав магистрална лодка си е, а в града я карам само уикендите. Много хора си мислят, че могат да имат такава кола като основна, но уви не става.
Относно комфорт хората пътуват с голфове и 36ци пак до Пловдив примерно …
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не е проблем в разхода. В града съм успявал с много лежерно каране да го сваля на 11,5. Не е проблем и обслужването - предни комплект дискове и накладки EBC около 500 лева бяха. Въпросът е в габаритите и поврътливостта. Голяма е за паркиране, по тесните улички в София трудно се "кърши". Разположението на страничните огледала също е кофти, видимостта отвътре в купето също е ограничена т.е. ако някое кръстовище не е точно перпендикулярно е трудно да видиш дали отдясно идва кола. Иначе е кола дето хваща погледите на млади и стари

Последна промяна gromovich на 16 Юли 2024, 10:14, променена общо 1 път
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 703
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: СПАМ ТЕМА
dankata написа:Иво бум-а защо спря да пише?
Надявам се няма дерт някакъв.
Чете си, но не пише- много го напрягат хората нещо тук
gromovich, ясно мерси за инфото
alx, айде моля ти се, с колко км караш ежедневно че 5.7 да ти идва слабо, на всеки светофар мачкаш педала и близо 400 коня ти идват малко ли, колко такива си карал, качвал ли си се от 5.7 на 6.2 ( аз точно така направих), за да видиш разликата във возенето , върежа и всичко... сега карал си някоя друга американка, но си имаш някакво мнение което не кореспондира поне според мен с реалността
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 396
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: СПАМ ТЕМА
ivanski_2 написа:dankata написа:Иво бум-а защо спря да пише?
Надявам се няма дерт някакъв.
Чете си, но не пише- много го напрягат хората нещо тук
gromovich, ясно мерси за инфото
alx, айде моля ти се, с колко км караш ежедневно че 5.7 да ти идва слабо, на всеки светофар мачкаш педала и близо 400 коня ти идват малко ли, колко такива си карал, качвал ли си се от 5.7 на 6.2 ( аз точно така направих), за да видиш разликата във возенето , върежа и всичко... сега карал си някоя друга американка, но си имаш някакво мнение което не кореспондира поне според мен с реалността
Колега Ivanski_2 ако толкова ти е мерак за такава кола като идваш към София обади се и ще ти дам я покараш, че малко да ти охладнее мерака

- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 703
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: СПАМ ТЕМА
gromovich написа:ivanski_2 написа:dankata написа:Иво бум-а защо спря да пише?
Надявам се няма дерт някакъв.
Чете си, но не пише- много го напрягат хората нещо тук
gromovich, ясно мерси за инфото
alx, айде моля ти се, с колко км караш ежедневно че 5.7 да ти идва слабо, на всеки светофар мачкаш педала и близо 400 коня ти идват малко ли, колко такива си карал, качвал ли си се от 5.7 на 6.2 ( аз точно така направих), за да видиш разликата във возенето , върежа и всичко... сега карал си някоя друга американка, но си имаш някакво мнение което не кореспондира поне според мен с реалността
Колега Ivanski_2 ако толкова ти е мерак за такава кола като идваш към София обади се и ще ти дам я покараш, че малко да ти охладнее меракаНе я хейтя колата, просто не е от най-практичните коли.
Благодаря за предложението

Аз покарах малко, но при мен положението е по различно.
1/Не ходя всеки ден в офис или някъде, излизам където и когато реша.(Хайде понякога и където жената реши)

2/Имам друга кола която винаги мога да запаля и да си свърша работа или да пътувам с нея.
Иначе да, предполагам че изобщо не е практична, но идеята ми е да ми е играчка и нищо повече, като не ми е удобно да ида до центъра с нея- паля маздата, като за друга ситуация не е подходяща- паля маздата, ако след N време видя чее такива места са много ( не очаквам честно казано понеже аз си определям къде ще ходя) я сменям с друга играчка и толкова)
Ще видим все пак съм на 27, може би затова толкова ме влече , може би ще ми мине

Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: СПАМ ТЕМА
ivanski_2 написа:....
Ще видим все пак съм на 27, може би затова толкова ме влече , може би ще ми мине
Не е сигурно

- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 804
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: СПАМ ТЕМА
Опита говори, че по-скоро няма да ти мине….дори напротив защото ще имаш повече възможности 

Re: СПАМ ТЕМА
gromovich написа:ivanski_2 написа:dankata написа:Иво бум-а защо спря да пише?
Надявам се няма дерт някакъв.
Чете си, но не пише- много го напрягат хората нещо тук
gromovich, ясно мерси за инфото
alx, айде моля ти се, с колко км караш ежедневно че 5.7 да ти идва слабо, на всеки светофар мачкаш педала и близо 400 коня ти идват малко ли, колко такива си карал, качвал ли си се от 5.7 на 6.2 ( аз точно така направих), за да видиш разликата във возенето , върежа и всичко... сега карал си някоя друга американка, но си имаш някакво мнение което не кореспондира поне според мен с реалността
Колега Ivanski_2 ако толкова ти е мерак за такава кола като идваш към София обади се и ще ти дам я покараш, че малко да ти охладнее меракаНе я хейтя колата, просто не е от най-практичните коли.
Ако той не ще, може ли аз да се класирам?



Re: СПАМ ТЕМА
ivanski_2 написа:dankata написа:Иво бум-а защо спря да пише?
Надявам се няма дерт някакъв.
Чете си, но не пише- много го напрягат хората нещо тук
gromovich, ясно мерси за инфото
alx, айде моля ти се, с колко км караш ежедневно че 5.7 да ти идва слабо, на всеки светофар мачкаш педала и близо 400 коня ти идват малко ли, колко такива си карал, качвал ли си се от 5.7 на 6.2 ( аз точно така направих), за да видиш разликата във возенето , върежа и всичко... сега карал си някоя друга американка, но си имаш някакво мнение което не кореспондира поне според мен с реалността
Мисля, че едно че не си разбрал какво написах (че 5.7 е оптималния мотор), две, че контекста ти убягва. Чалънджъра не е кола за всеки ден освен ако не живееш някъде по Юга в америката. Това е кола за уйкенда - и като такава трябва да е забавна за каране, да привлича вниманието със визията и звука си и тн. 6 цилиндровия не е такъв- бавен, муден и звучи доста глуповато. 5.7л 8 цилиндровия 375 коня звучи вярно и има някакъв “отскок” колкото да не е съвсем капо (0-100 за 5 секунди) и може да го вземеш със ръчни скорости. По- мощните мотори нататък идват в повечко на купето ако не си на подготвен драг и на практика на улицата не ти дават нищо повече от 5.7 мотора
Та така. Карай един със слабия в8 и един с в6 и ще усетиш, че се държат много подобно на пътя, но в8 е два пъти автомобила дето в6 защото … в8

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: СПАМ ТЕМА
Аз най практично за следващо го виждам 5.7ца чарджър.
И без това карам от дъжд на вятър нещо различно от баничарки.
Ама ми е нужна практичността на четирите врати за разни превози на баби,майки и т.н.
А и гаража ми е с ниска врата и ни гранд черок ще влезе ни секвоя.
И без това карам от дъжд на вятър нещо различно от баничарки.
Ама ми е нужна практичността на четирите врати за разни превози на баби,майки и т.н.
А и гаража ми е с ниска врата и ни гранд черок ще влезе ни секвоя.

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: СПАМ ТЕМА
Знам, че едно МПС може да се регистрира на името на двама собственици, ако не бъркам нещо? Въпроса е обаче, те винаги по 50% ли имат или са възможни 'вариации'? Какво става с евентуалните глоби наложени на МПС с повече собственици? Кого търсят?
Аз също започнах да се оглеждам за 'уикенд-фън-кола', но формулата ще е друга - 2 места, минимално (по-възможност) тегло и горе-доло мощност. Ще се търси възможността и за открито купе...
Аз също започнах да се оглеждам за 'уикенд-фън-кола', но формулата ще е друга - 2 места, минимално (по-възможност) тегло и горе-доло мощност. Ще се търси възможността и за открито купе...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: СПАМ ТЕМА
alx написа:309 коня ама с мързелив автоматик и 2 тона купе… комбинирано с комфортно/ меко окачване и… не е забавна както казах.
Аз мисля, че най- слабия компресиран мотор е идеалния за това купе…
Но ако ще нещо в тая насока- предпочитам чарджъра - една идея по- спортен е и немското ДНК се усеща …
Най-малкия компресиран е 700+ коня. Автомата е всъщност супер, ZF8. Чарджъра е реално същата кола, но седан, не знам кое му е по-спортното. И двата се усещат, с по-меките окачвания, като старо АМГ, но с много по-стегнато купе.
Но да, най-важното, при който и да е вариант от трите спортни американки, е да е с V8.
Re: СПАМ ТЕМА
И повече от двама може.
Яриса които наследихме след като баща ми почина миналата година в момента по талон е на мен,майка ми и сестра ми в големият талон.
В малкия е само майка ми понеже нейното име е най-отгоре в големият талон.
Делим данъците в общината по тая причина и утре ако решим да прехвърляме трябва да идем и тримата.
Простотия,но ходих сам да го прехвърлям в кат и тия идиоти така направиха,а бе последният работен ден от годината.
Та файда от споделена собственост.
Яриса които наследихме след като баща ми почина миналата година в момента по талон е на мен,майка ми и сестра ми в големият талон.
В малкия е само майка ми понеже нейното име е най-отгоре в големият талон.

Делим данъците в общината по тая причина и утре ако решим да прехвърляме трябва да идем и тримата.
Простотия,но ходих сам да го прехвърлям в кат и тия идиоти така направиха,а бе последният работен ден от годината.
Та файда от споделена собственост.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 804
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: СПАМ ТЕМА
slatanic написа:Ама ми е нужна практичността на четирите врати за разни превози на баби,майки и т.н.
А и гаража ми е с ниска врата и ни гранд черок ще влезе ни секвоя.
Баба в Секвоя...не скучаеш

Re: СПАМ ТЕМА
Spunky написа:alx написа:309 коня ама с мързелив автоматик и 2 тона купе… комбинирано с комфортно/ меко окачване и… не е забавна както казах.
Аз мисля, че най- слабия компресиран мотор е идеалния за това купе…
Но ако ще нещо в тая насока- предпочитам чарджъра - една идея по- спортен е и немското ДНК се усеща …
Най-малкия компресиран е 700+ коня. Автомата е всъщност супер, ZF8. Чарджъра е реално същата кола, но седан, не знам кое му е по-спортното. И двата се усещат, с по-меките окачвания, като старо АМГ, но с много по-стегнато купе.
Но да, най-важното, при който и да е вариант от трите спортни американки, е да е с V8.
Ми… на практика отдолу са подобни да не кажа еднакви ама чарждъра аз поне го усетих по стегнат, с по-добър баланс и по buttoned up…
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: dankata