Всичко за електрическите автомобили
Модератор: Общи модератори
Re: Всичко за електрическите автомобили
carmanf1 написа:ПП. Само имам опасения, че тежи, доста тежи тва 550е.
опасения? като свърши таланта се раздават две роли- на мачкащ и на мачкан.. и познай кое предимно определя кой кой е ...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- rosen vanev
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 19.04.2011
- Местоположение: София
Re: Всичко за електрическите автомобили
Аман от мачкачи!!!
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Re: Всичко за електрическите автомобили
rosen vanev написа:Аман от мачкачи!!!
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Това е един от проблемите на пътя в Щатите, че всеки се въоръжава по-тежко и в резултат става по-опасно за всички, но най-вече за пешеходците. https://www.npr.org/2023/11/14/12127370 ... crash-data
enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
Re: Всичко за електрическите автомобили
rosen vanev написа:Аман от мачкачи!!!
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
колега, не можеш да промениш света... или физиката

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- rosen vanev
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 19.04.2011
- Местоположение: София
Re: Всичко за електрическите автомобили
Така е...
Ако човек не се осъзнае и промени сам, няма кой да го направи.
А тези, където си мислят, че ще променят физиката ги дават по новините и ги вадят от канавките.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Ако човек не се осъзнае и промени сам, няма кой да го направи.
А тези, където си мислят, че ще променят физиката ги дават по новините и ги вадят от канавките.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Re: Всичко за електрическите автомобили
alx написа:carmanf1 написа:ПП. Само имам опасения, че тежи, доста тежи тва 550е.
опасения? като свърши таланта се раздават две роли- на мачкащ и на мачкан.. и познай кое предимно определя кой кой е ...
Има и трета роля- на статисти

или имаш механизъм да обясниш на статичен бетонен стълб, че ти си мачкащия, щото тежиш три пъти повече?


Re: Всичко за електрическите автомобили
zazomazo написа:alx написа:carmanf1 написа:ПП. Само имам опасения, че тежи, доста тежи тва 550е.
опасения? като свърши таланта се раздават две роли- на мачкащ и на мачкан.. и познай кое предимно определя кой кой е ...
Има и трета роля- на статисти![]()
или имаш механизъм да обясниш на статичен бетонен стълб, че ти си мачкащия, щото тежиш три пъти повече?
Разбира се. Ама като се измааш в стълба шанса е, че вината си е твоя… а като те измаа някой преценяч и не е твоя предпочитам шанса да мачкам а не да ме мачкат да е на моя страна. 2019та так един преценяч на едно кръстовище дето минавах направо срещу мене реши да ме изчака да дойда на 25 метра от него и тогава да направи ляв завой. Толкова бързо стана, че дори алармата за челен удар не можа дс се включи. Е… ударих го с около 60км… той беше със 2017та Хонда акорд … аз бях със 2018 навигатор от дългите… Аз направих малко тен от възглавницата, шофьора на акорда не си знаеше името- буквално а пасажера му го вадиха 30 минути със хидравличните ножици и директно във спешното. След удара като седиш на шофьорското място във навигатора и гледаш напред нямаше никакви следи от удар- предния капак беше непокътнат. Акорда ми изглеждаше тотална щета… затова не е ли на писта- само най- голямото и тежко дето можеш да си позволиш. За мене друга истина няма.
Ето ти една смешна реклама на г-класа краш тест

https://youtu.be/1dTt2UnaKds?si=iZ3UTZhJlWa8SLtJ
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
Мхм, чудя всеки като почне да се "въоръжава" какво следва. Всякакви селяни вземат стари сандъци и летят с тях, центъра на тежестта им е точно като на стар сандък пълен с метални отпадъци - спортно паве. На завоите са като патици и още куп негативи. Като толкова им пукаше за екологията на всички по света, трябваше да насърчат използването на нормални автомобили, аеродинамични, а не камиони и да се мисли кой щял да оцелява. В случая ако беше с нормална кола ти, щеше да имаш една идея повече тен защото го удряш челно, а той доста по-малко щети и нямаше да е в спешното като пак щеше да си е взел урока. С 60 с каквото и да го измяткаш при положение, че висш удара, нищо нямаше да ти има.
И какво правим когато всеки мине на тая твоята максима възможно най-тежкото? Аз вземам Тундра или Секвоя, Хамър 2 или 1, или някакъв Американски камион тип Форд 150, Додж Рам или друга подобна безсмислица, размазвам те с Г класата ти и ти другия път щото можеш си купуваш...ТИР?
Та какво правим с екологията тогава с тая огромна консумация над нормална кола?
Аз се чудя напоследък защо е пълно с някакви изглеждащи на размери като виетнамци с джипове и са все едно излиза смърф от павето, викам сигурно искат да изглеждат страшни защото масово гледат или надменно или/и лошо, а тя каква била работата.
И какво правим когато всеки мине на тая твоята максима възможно най-тежкото? Аз вземам Тундра или Секвоя, Хамър 2 или 1, или някакъв Американски камион тип Форд 150, Додж Рам или друга подобна безсмислица, размазвам те с Г класата ти и ти другия път щото можеш си купуваш...ТИР?

Та какво правим с екологията тогава с тая огромна консумация над нормална кола?
Аз се чудя напоследък защо е пълно с някакви изглеждащи на размери като виетнамци с джипове и са все едно излиза смърф от павето, викам сигурно искат да изглеждат страшни защото масово гледат или надменно или/и лошо, а тя каква била работата.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Всичко за електрическите автомобили
И аз съм съгласен на 100% с Маверика, рядко се случва
Краварите имат от край време комплекс и трябва да са с големи коли и камиони, още от 60-те се започва та до днес.
Само, че в последните поне 10+ год вече масово се купуват среден клас, точно като Акорда дето станал щета, като повечето са азиатски, японски и корейски.
Има си и от лудите с Тундра и Рам, ама както се каза, утре ще дойде някой с тунинкгована Тундра или нещо друго по-голямо и ония дето си мисли, че няма кой да го смачка, ще бъде смачкан.. кофти работа, все някой ден ще се намери някой с по-голямо и тежко возило от твоето.
Как само в кравария я има тая мания? За Европа и останали свят не важи. Там са с най-голямата кола, най-големия пистолет 45, най-голямата каравана и т.н.

Краварите имат от край време комплекс и трябва да са с големи коли и камиони, още от 60-те се започва та до днес.
Само, че в последните поне 10+ год вече масово се купуват среден клас, точно като Акорда дето станал щета, като повечето са азиатски, японски и корейски.
Има си и от лудите с Тундра и Рам, ама както се каза, утре ще дойде някой с тунинкгована Тундра или нещо друго по-голямо и ония дето си мисли, че няма кой да го смачка, ще бъде смачкан.. кофти работа, все някой ден ще се намери някой с по-голямо и тежко возило от твоето.
Как само в кравария я има тая мания? За Европа и останали свят не важи. Там са с най-голямата кола, най-големия пистолет 45, най-голямата каравана и т.н.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Всичко за електрическите автомобили
Щото има очевидна разлика в инфраструктурата, екологични ограничения, цените на горивата и начина на живот може би? 


- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Всичко за електрическите автомобили
carmanf1 написа:ПП. Само имам опасения, че тежи, доста тежи тва 550е.
Шшш тихо ся, такива неща в тая тема да не се чуват. Както виждаш колегите в тая тема и тва го изкарват за плюс

- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Всичко за електрическите автомобили
Лека е за лимитите тук, само 2,2тона. Целта е към 3т вече, да се возят 100кг
Re: Всичко за електрическите автомобили
alekangg написа:И аз съм съгласен на 100% с Маверика, рядко се случва![]()
Краварите имат от край време комплекс и трябва да са с големи коли и камиони, още от 60-те се започва та до днес.
Само, че в последните поне 10+ год вече масово се купуват среден клас, точно като Акорда дето станал щета, като повечето са азиатски, японски и корейски.
Има си и от лудите с Тундра и Рам, ама както се каза, утре ще дойде някой с тунинкгована Тундра или нещо друго по-голямо и ония дето си мисли, че няма кой да го смачка, ще бъде смачкан.. кофти работа, все някой ден ще се намери някой с по-голямо и тежко возило от твоето.
Как само в кравария я има тая мания? За Европа и останали свят не важи. Там са с най-голямата кола, най-големия пистолет 45, най-голямата каравана и т.н.
точно последните 10 години да ти кажа в щатите сув-овете и пикапите имат пак страшен подем... много от тях вече са хибриди така че и икономията им не е зле но дори чисто двг са доста по-икономични... например навигатора беше един от двата най- голями сув дето можеш да си купиш на практика - ама е със един дребен 3.5 в6 мотор битурбо със 10 скорости- на магистрала това дава 10/100 със най- евтиния бензин... на градско - 13-15/100.. разбираш ли за кво стаа въпрос при положение, че галона е $3.10 в момента..
за войната по пътищата- ама съгласен съм със вас... винаги има някой по-голям, по- тежък, по-бърз, с по-голям пишок и тн.... ама шанса да го уцелиш е все по-малък колкото по-тежък си ти самия... и така. не е елитистко или егоистично както си мислят някои защото аз лично карам много защитно и пасивно и шанса аз да причиня мазалото и да съм агресора на пътя е много малък.
и така.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Всичко за електрическите автомобили
Плад-а приключва играта с наддаването.
Като предвиди идващ удар автономно минава на свръхсветлинна скорост и изчезва.
Не можеш да го уцелиш дори и г63 6х6 да имаш.
Като предвиди идващ удар автономно минава на свръхсветлинна скорост и изчезва.
Не можеш да го уцелиш дори и г63 6х6 да имаш.

enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
Електричките тепърва ще търпят развитие и е неизбежно да се отворят много подобни теми ако тая от стотин страници изчезне. А спорове май няма как да липсват защото хората са с различни виждания и нужди.
На мен малко ми напомня темата на споровете между бензин и дизел в едни години и атмосферни ДВГ срещу турбо когато вторите почнаха да се развиват.
Нещата отиват на някъде щом мислят М4-ка с четири електромотора...
Само ще видим с теглото как ще е. Да вземем за пример бъдещото М5. Човек, който чакаше с нетърпение да си го поръчва като чу слуховете за 2.5 тона и си каза директно, че няма да е. Него го дразнеше леко М5 Ф90 с некомпетишънско окачване как се олюлява като сменя лентите спрямо М4, а за това въобще не иска и да си напряга фантазията.
На мен малко ми напомня темата на споровете между бензин и дизел в едни години и атмосферни ДВГ срещу турбо когато вторите почнаха да се развиват.
Нещата отиват на някъде щом мислят М4-ка с четири електромотора...
Само ще видим с теглото как ще е. Да вземем за пример бъдещото М5. Човек, който чакаше с нетърпение да си го поръчва като чу слуховете за 2.5 тона и си каза директно, че няма да е. Него го дразнеше леко М5 Ф90 с некомпетишънско окачване как се олюлява като сменя лентите спрямо М4, а за това въобще не иска и да си напряга фантазията.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани