Мнение за G20/G21 320xdrive mild hybrid
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Мнение за G20/G21 320xdrive mild hybrid
Здравейте колеги, обмислям закупуването на 320xd mild hybrid 8zf на 200К километра. Как е колата спрямо предишното поколение Ф3х серията? Всякаква информация за дадения автомобил е добре дошла защото нищо не се намира.
Re: Мнение за G20/G21 320xdrive mild hybrid
Няма кво да го мислиш, нито пък да четеш/проучваш.
Колата е на 200х км., утрепана - бягаш с 300 и си търсиш някоя на под 100х км., с история.
На 200х, тепърва почваш с дебелите проблеми и главоболия
Колата е на 200х км., утрепана - бягаш с 300 и си търсиш някоя на под 100х км., с история.
На 200х, тепърва почваш с дебелите проблеми и главоболия
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Трявна/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: 540i
Re: Мнение за G20/G21 320xdrive mild hybrid
mtori написа:Здравейте колеги, обмислям закупуването на 320xd mild hybrid 8zf на 200К километра. Как е колата спрямо предишното поколение Ф3х серията? Всякаква информация за дадения автомобил е добре дошла защото нищо не се намира.
Мотора е хубав B47, сравнително срав, като за ново BMW, по добре е от N47. За Mild hybrid-a не мога да кажа, не съм карал, според не глупава система, ама за съжение я слагат вече на всички модели. Пробега е много според мен. На 200К със сигурност си за верига, основни, биелни лагери и маслена помна, минимум 6К обслужване (вече може и повече да е). Модела е все още нов и според мен може да се намери и на по-малко км. Другото което е, че щом е 20-ка дизел е Европейска и ще е обслужвана на 30К км, което допълнително товари веригата и като цяло мотора.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Мнение за G20/G21 320xdrive mild hybrid
Според мен километрите са много за съвременно БМВ.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Трявна/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: 540i
Re: Мнение за G20/G21 320xdrive mild hybrid
kikko написа:Според мен километрите са много за съвременно БМВ.
Като гледам коментарите, според всички ни е така
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8331
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Мнение за G20/G21 320xdrive mild hybrid
междудругото B47 е булет прууф
само казвам
и 200к км не са нищо за него, ако маслото не е сменявано на 30к км
п.с. вериги не се сменяват
само казвам
и 200к км не са нищо за него, ако маслото не е сменявано на 30к км
п.с. вериги не се сменяват
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3415
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Мнение за G20/G21 320xdrive mild hybrid
Абе баш си се сменят, аз бих ти препоръчал да търсиш нещо свежо и на малко км-всичко друго си е ТОТО. Ако имаш бюджет за фейс си е най-добре и като поведение и като инфотеймънт.
С Ф30 не само че няма нищо общо(освен шума в купето ) но и разликата им е феноменална и като разход е много по-добре.
С Ф30 не само че няма нищо общо(освен шума в купето ) но и разликата им е феноменална и като разход е много по-добре.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8331
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Мнение за G20/G21 320xdrive mild hybrid
Atsalov написа:Абе баш си се сменят, аз бих ти препоръчал да търсиш нещо свежо и на малко км-всичко друго си е ТОТО.
всеки е свободен да си харчи парите както иска... аз не бих
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3415
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Мнение за G20/G21 320xdrive mild hybrid
Всичко това зависи от много фактори, сервизно обслужване и неговата честота, стил на шофиран и поведение на пътя, температурна амплитуда в която се използва автомобила и мн.др. Аз лично преди първия половин милион не бих ги пипнал …но до тогава, “я камилата-я камиларя”
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8331
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Мнение за G20/G21 320xdrive mild hybrid
Atsalov написа:Всичко това зависи от много фактори, сервизно обслужване и неговата честота, стил на шофиран и поведение на пътя, температурна амплитуда в която се използва автомобила и мн.др. Аз лично преди първия половин милион не бих ги пипнал …но до тогава, “я камилата-я камиларя”
е... нали написах същото
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10484
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Мнение за G20/G21 320xdrive mild hybrid
Шансът да намериш БМВ от Европа, на което маслото е сменяно на 10 или 15к км клони към джакпот в голямо казино във Вегас...
Never mistake motion for action...
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани